Jump to content
FAS Goran

darkwarrior

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Znaci od ove godine lanci za sneg su obavezni bez obzira na vremenske uslove? Da li neko uopste proverava postojanje lanaca u autu ako nema snega?
  2. Pozdrav svima, Imam jedan cudan problem sa pritiskom u rezervoaru, kada se otvori cep rezervoara cuje se kako izlazi vazduh, ali je cudan deo sto je trenutno pumpa za gorivo iskljucena, posto je skinuta dizna (auto je benzin/plin), vozi se na plin uglavnom (trenutno samo na plin), samo se pali na benzin. Stvara se problem sto se usled tog pritiska javlja kapljanje goriva na klapnu gasa (nije nesto mnogo, po jedna veca kap na 2-3 sekunde), ali je dovoljno da uz voznju na plin dovede neki put do gasenja auta u toku voznje. Trenutno je reseno tako sto se vozi bez cepa i onda se ne javlja kapljanje i nema problema u voznji. Ociscen je odusak iznad zadnjeg desnog tocka tako da to ne bi trebalo da bude problem. Koriscen je originalni cep, kao i Valeo zamenski cep sa kljucem, ali se pritisak javlja u oba slucaja. Da li neko zna zbog cega se javlja pritisak bez obzira sto je pumpa iskljucena, i ako postoji neki nacin da se to resi, ali ako moze bez busenja cepa?
  3. Update: Da bih iskljucio mogucnost da masa nije dobra povezao sam kablom direktno na minus na akumulatoru onu malu crnu zicu koja je pricvrscena na metal na zadnjem delu elektroventila, vidi se na prvoj slici ta zica, pustio da radi na leru oko 5min, ali je ponovo sam od sebe caknuo i ugasio se. Uopste vise ne znam do cega moze da bude. Elektricar je napomenuo da mozda moze da bude do senzora radilice, ali ne znam da li stvarno moze da bude to u pitanju?
  4. Ocistio, naprsako malo WD sprej, ali i dalje bez poboljsanja.
  5. Imam jedan specifican problem sa plinom na autu Fiat Punto 1, 40kw '98 godiste, monopoint, u pitanju je obican plin, elektronski isparivac. Desava se da se u toku voznje cuje cak-cak, kao kada se prebacuje sa benzina na plin, i u tom trenutku auto izgubi snagu, i posle sekunde ili nastavi da radi ili se ugasi. To caktanje se desava bez pravila, nekad moze par kilometara da se vozi bez problema, a neki put cakne par puta za manje od 1km. Auto je bio kod plindzije, on je prvo mislio da je problem neki slab kontakt, pa je dodao kod bobina neku zicu, i obmotao oko kabla koji ide na svecice. Kada smo videli da nije u tome problem, skinuo je prekidac sa kojim se prebacuje sa benzina na plin i prespojio nekom malom zicom, kako bi uklonio mogucnost da je prekidac neispravan. I dalje postoji isti problem, drmao je kontakte, i po njemu je sve ok, a takodje to isto misli i elektricar. Da li neko zna do cega moze da bude problem? Na slici ispod vidi se neki deo, u koji izgleda da prvo idu kablovi iz boce, pa posle idu dalje, da li moze do toga da bude? Ako moze, da li postoji mogucnost da se + i - prevezu na neku drugu stranu?
  6. Resen je izgleda problem, zamenjeno je nesto na starom racunaru i skinut je kod i za sada radi.
  7. Pozdrav svima, potrebna mi jedna velika pomoc Punto je '98 godiste, 1.1 40kw, benzin i plin, kada se pali prikazuje CODE i vregla, ali nece da upali. CODE je prikazivao i ranije, ali nije bilo problema, tj. mogao je da se vozi. Ustanovljeno je da na impulsnoj zici struje za plin (ili kako se vec drugacije zove) ne dobija struju ni kada je samo na kontatku, ni kada se vergla, ista stvar je i kada se buksna kabla od plina stavi na + na akmulatoru, ne dobija struju. Struju dobija samo na sekund kada se otkaci i vrati minus klema sa akumulatora, a isto dobija na sekund kada se skine prikljucak sa ECU i vrati. Sad malo da skratim, zamenjen je ECU, brava, imobilajzer (onaj prsten i kutijica), i auto je palio i radio bez problema nekih sat vremena, da bi nakon toga poceo povremeno da treperi CODE kljuc, ali je auto i dalje mogao da se vozi, da bi posle gasenja auta i ponovnog paljenja bio stalno upaljen CODE i auto sada ima iste simptome kao i sa starim ECU, tj. ne moze da upali. Ni na benzin ne pali, verovatno ne dobija neku struju ni za njega. Procitao sam u ovoj temi da moze da se dogodi da je problem do kasetofona, mada je u toj temi u pitanju mk.2 - neka CAN zastita (u pitanju je neki stari blaupunkt kasetofon), koji je radio kako treba dok neka deca nisu otkinula antenu sa krova, nakon sto sam stavio drugu antenu primetio sam da na ekranu kasetofona ne prikazuje lepo brojeve stanica, da bi posle nekog vremena prestalo da radi i pozadinsko osvetljenje, ali je bio u funkciji. Sada radio hoce da se ukljuci, nema pozadinsko osvetljenje, dobro prikazuje brojeve, ali se apsolutno nista ne cuje na zvucnicima (zvucnici su ispravni, jer postoji neko dugme na kasetofonu, i kada se pritisne cuje se vise puta neki biiip zvuk, mozda bas i sluzi u svrhu testiranja zvucnika). Auto je vec kod elektricara, ali ni on nema ideju do cega moze da bude jer kaze da je ispitao instalacije, pa pretpostavlja da moze da bude do one kutijice imobilajzera koji stoji blizu osiguraca. Izvinjavam se sto sam se ovoliko raspisao i hvala unapred za bilo koji predlog.
  8. @neshaoct Au...Hvala puno na odgovoru, da je prikaz lampice br. 19 znao bih sta znaci, ovako mi je nekako izgledalo kao da oznacava svecice. Morace onda izlgeda na dijagnostiku. Desava se neki put da svetli odmah po paljenju, a neki put se ukljuci u toku voznje. Hvala jos jednom na odgovoru!
  9. Da li mozda neko zna sta oznacava lampica sa slike? Auto je '98. godiste, ako je to vazno zbog necega. Na internetu sam nasao signalne lampice za sve sto mi ne treba, ali za ovo nisam

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...