Jump to content
FAS Goran

DehanVP

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeste menjano kad i lamela stavljeno po katalogu ali sam posumnjao i na to što kažeš jer kad ga ostavim napolju van garaže po mrazu prošlih dana nije pravio problem na prvo kretanje verovatno dok je ulje gusto ali sa druge strane primera radi išao sam do Kragujevca i nazad 100 nak km normalno je polazio bez cimanja kad se i menjač ugreje.
  2. Kad je zamenjena lamela zbog druk lagera, naravno prilikom zamene druka logično zameniti i lamelu. Sve funkcionisalo nekih 5.000 km i jednog jutra od jednom počeo da trese. Sve prekontrolisano spolja na luftove poluosovina, krsta, nosača... Jedino da se rasturi ali pet majstora pet problema nađu pa čak i ono što nije. Teško naći poštenog i dobrog. Evo primera od jutros mnogo manje drhti. Ali čudi me zašto samo prvom kad polazim drugom ništa sasvim normalno kao da ništa ne fali. Što se tiče majstora pola njih kažu skidanje menjača korpa e sad me nešto kopka da li postoji mogućnost da je druk lager problem da kad popusta da on secka i tako prenosi preko korpe na lamelu jer imam osećaj da mnogo brzo lamela zalepi za zamajac pa tako secne zapravo brzo uhvati.
  3. Stilo JTD 1.9 85KW 2003.god. Vidim dosta stara tema ali ne vidim konkretan odgovor nije niko napisao. Isti slučaj kod mene kad polazim prvom normalan gas i pustanje pedale kvačila osećaj da će da se pokida i motor i menjač zato polazim uz veći gas oko 1500 - 1800 obrtaja i odmah šaltanje u drugu i onda nema cimanja tako isto u bilo koja brzina prilikom šaltanja. Kada polazim drugom ništa sasvim normalno tako isto i u rikverc kad polazim mali gas i sve normalno. Kad pređem malo veću kilometražu auto putem ili bilo gde 50 i više pređenih kilometara sve ok. Neka i na prvo kretanje izjutra sve ok. Primetio sam kad je skoro bilo posledice na asfaltu isto sve ok malo točkovi proklizaju i nema cimanja i ludačkog podrhtavanja kao pod optetećenjem. Letos pre 5.000 km zamenjena lamela, obrađena korpa i nov hidro druk lager sve bilo ok do pre mesec dana. Zamajac ok nije imao lufta osim onog u granici nema da lupa motor šuška niti lupa niti zatrese prilikom gašenja. Svi nosači u dobrom stanju bez lufta jer i prilikom rada na leru motor što kažu stari majstori da napuniš punu čašu vode vršnu do prelivanja i staviš na motor nema da prolije. Čuo sam razne varijante raznih majstora problem od zamajca, korpe, lamele i druge stvari. Razmišljam da je do toga zar ne bi podrhtavao i prilikom polaska u rikverc ili drugom brzinom, trećom, zašto nekad bude sasvim ok nekad da motor iskoči od podrhtavanja. Šta mislite može li biti do menjača u sistemu zubčanika onaj sistem ne znam kako se zove kad primera radi jedan točak se nađe na ledu ili blatu, a onaj drugi na suvom i umesto da povuče točak koji je na suvom ono šlajfuje i okreće onaj u blatu - ledu. Može li biti tu problem? Tražim rešenje u problemu unapred jer nagađanja me ostavljaju bez auta više dana ujedno nisam pri parama jer me koštalo letos skoro 500 evrića servisi lamela, druk, majstor i ostali sitni delovi. Hvala na odgovoru ako ima. Pozdrav.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...