Stilo JTD 1.9 85KW 2003.god.
Vidim dosta stara tema ali ne vidim konkretan odgovor nije niko napisao. Isti slučaj kod mene kad polazim prvom normalan gas i pustanje pedale kvačila osećaj da će da se pokida i motor i menjač zato polazim uz veći gas oko 1500 - 1800 obrtaja i odmah šaltanje u drugu i onda nema cimanja tako isto u bilo koja brzina prilikom šaltanja. Kada polazim drugom ništa sasvim normalno tako isto i u rikverc kad polazim mali gas i sve normalno. Kad pređem malo veću kilometražu auto putem ili bilo gde 50 i više pređenih kilometara sve ok. Neka i na prvo kretanje izjutra sve ok. Primetio sam kad je skoro bilo posledice na asfaltu isto sve ok malo točkovi proklizaju i nema cimanja i ludačkog podrhtavanja kao pod optetećenjem. Letos pre 5.000 km zamenjena lamela, obrađena korpa i nov hidro druk lager sve bilo ok do pre mesec dana. Zamajac ok nije imao lufta osim onog u granici nema da lupa motor šuška niti lupa niti zatrese prilikom gašenja. Svi nosači u dobrom stanju bez lufta jer i prilikom rada na leru motor što kažu stari majstori da napuniš punu čašu vode vršnu do prelivanja i staviš na motor nema da prolije. Čuo sam razne varijante raznih majstora problem od zamajca, korpe, lamele i druge stvari. Razmišljam da je do toga zar ne bi podrhtavao i prilikom polaska u rikverc ili drugom brzinom, trećom, zašto nekad bude sasvim ok nekad da motor iskoči od podrhtavanja. Šta mislite može li biti do menjača u sistemu zubčanika onaj sistem ne znam kako se zove kad primera radi jedan točak se nađe na ledu ili blatu, a onaj drugi na suvom i umesto da povuče točak koji je na suvom ono šlajfuje i okreće onaj u blatu - ledu. Može li biti tu problem?
Tražim rešenje u problemu unapred jer nagađanja me ostavljaju bez auta više dana ujedno nisam pri parama jer me koštalo letos skoro 500 evrića servisi lamela, druk, majstor i ostali sitni delovi.
Hvala na odgovoru ako ima.
Pozdrav.