Jump to content
FAS Goran

jinx

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

  1. Otpornik ventilatora digitalne klime da li može biti uzrok što ne hladi klima. Sve ostalo je provjereno i ispravno. Navodno od više ljudi sam čuo da taj otpornik digitalne klime kontrolira i 5. brzinu iliti hlađenje. Kao da nije na verziji jeftinijoj kod ručne klime gdje su u pitanju samo brzine vrtnje ventilatora. Par ljudi je reklo da ne vjeruje u to. Omjer je 50/50 % Otpornik košta 30-50 eur ovisno o marki, pa sad ne znam ni sam da li se kockat Problem se događao na način da je klima hladila recimo 10-30 minuta i prestala hladiti. Nekad uopće nije htjela hladiti i slično.
  2. Update, našao sam i kupio original audi valeo senzor iz Njemačke preko Ebay-a, 13 eur s dostavom tako da 13 je manje od 60 eur koliko je nov A opet vjerujem bolji izbor od jeftinih zamjenskih. Javim kad dođe i kad ugradim.
  3. Našao sam polovni original sa punta evo 135 multiar. Lakiran je u crnu boju, da li je problem proći s srebrnim sprejom jednu ruku, auto mi je srebrne boje. Da li bi to senzoru smetalo ? Ako se ne varam paše i s audija 4H0919275 , identičan izgled senzora, odmah je to više ponude jer je fiat original teže za naći.
  4. Svaka čast na ovako detaljnim uputama. Živim u centru i problem mi je bilo što raditi na autima, pa zato sam napisao 30 eur prosjek za posao. Tražim i polovne, novi je kvar pa tek sam u postupku da vidim kako što. Na daparto.de ima toliko izbora senzora zamjenskih, pitao sam se zašto ih prodaju , valjda svi isti posao rade, pa i u kombinaciji s valeo ostalim senzorima. Nije to neka filozofija niti specijalna tehnologija. Ali još jednom hvala za ove upute, ako budem odlučio nekako sam raditi to, pomoći će.
  5. Da ne otvaram sličnu temu. Imam 2006. gp emotion 1.9 5 vrata i imam original senzore. Drugi s desne strane ne radi kaže dijagnostika. Tako da baca grešku na kompjuter Parking Help Unavailable. Problem je sljedeći, senzor valeo je 60 eur +-, dok mapa, trucktek, vemo, maxgear zamjenski senzori su po 15-25 eur prosječno. Da li bi takvi senzori identično radili s ostalim valeo senzorima i centralom ? Da li ima smisla potrošiti 60 eur za jedan jedini valeo senzor ? S rukama je to oko 90 eur, jer je lokacija tih senzora problem. Branik treba dole.
  6. Nisam našao, ako možeš spojiti s tom temom super.
  7. Pk kajševa ima 1 ili više ? Teško mi je skužiti na webshopu što treba uzeti. Isto rolice gledam. Ako imaš negdje primjer za 1.9 mjet gp za te kajševe i rolice, neki kataloški broj.
  8. Pozdrav, Grande Punto 1.9 MultiJet u pitanju, uskoro bi radio veliki servis, promjena zupčastog, vodene pumpe, remenice radilice. Priložio sam sliku znači uzeo bi Zupčasti set Gates sa vodenom pumpom, Gates remenicu radilice. Zanima me da li još nešto treba mijenjati od remena drugih kod velikog servisa na ovom motoru ?
  9. Ništa raspitao sam se kod svih i većina ne zna to napraviti, a ovlašteni servis je rekao trebamo prvo dijagnostiku napraviti 50 eur. Naravno da izmuzu novce prvo, pa tek tada da kažu mišljenje. Ništa od mene za ovu temu je dosta. Pravi odgovor je dao Goran Zemun gore pa tko ima sličan problem eto zna...
  10. Da sam sebe quoteam. Da li proxy može riješiti stvar. Imam multiecuscan, samo moram nabaviti elm i adaptere za povezivanje (u planu mi je). Na čitavom internetu nisam do dana današnjeg našao nikoga s ovim problemom. Da li ima smisla dijagnostika i tako se riješi tempomat ?
  11. Ako su nosači motora, onda sretno. Ja sam riskirao i uzeo neoriginalnih sva 3 nosaca. Hidro desno gore, lijevi gore i reket. I smirilo se, ali znaj da taj 1.9 motor nikad nece bit skroz miran. Grub motor. Neke vibracije se osjecaju, pogotovo ako je hladan. No jedno je vibracija ta, a drugo ako motor hoda.
  12. Ne znam šta da kažem, meni nakon 8-10 km počne padati kazaljka. Imao sam 4 fiata, i kazaljke su stajale danima na full. Sipao sam 42 litre prošli tank i sada opet 42 litre. Prešao 450 km većinom gradske vožnje u gužvama i kratke relacije tu i tam neka malo duža po gradu. I ok je potrošnja oko 9.4 litara cca znači mala potrošnja, mk2a 1.2 8v mi je slično trošio u istim uvjetima, a razlika je 100 ks. Nemam problem s tim. Imam problem da nisam se susreo s ovakvom dizajniranom kazaljkom goriva. I nije mi to normalno. Ako ne točim do čepa nego do KLIK nije mi kazaljka na full, ako točim onda je točno na sredini full oznake, nije za milimetar iznad kao na 4 fiata druga do sada. Mislim da ne mogu bolje objasniti od ovog.
  13. Zar nema nikog sa GP koji toči do vrha GP da mi kaže kako je kod njega ? Nevjerovatno...
  14. Meni mapiran 1.9 mjtd pije 10 litara sad po zimi po gradu 1,2,3 brzina, prosjek brzine jedva 20 km/h, skroz ok potrošnja s obzirom da mi je mk2a 1.2 pio 9.5. A snaga mu je bila 100 ks manja. Nego imam upit za vlasnike GP. Kada točite na čepa, da li vam je kazaljka na full razini dugo ? Ja natočim do klika i tad nije kazaljka na full, dotočim još cca 4 litara i dođe do čepa i tada je na full, ali tamo ne bude dugo. Nakon 10 tak-15 km gradske vožnje počinje padati. Nisam navikao na tako nešto, na prošla 3 fiata bi duže vrijeme bila kazaljka zakucana na full. Zbog toga ukupna kilometraža do kada počne svjetliti rezerva nije velika. Obično je to oko 400-410 km gradske hladne vožnje. Ali tu i tam stisnem, i vjerojatno spustim domet za 50 km+-. No interesira me najviše to na full kako je na drugim grande puntima da li stoji kazaljka duže ili brzo nakon punjenja krene padati.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...