Jump to content
FAS Goran

grof_nula

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About grof_nula

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dobro veče! evo rezultata diagnostike. dve greške su pronadjene. mislim da je ova prva (P0246) uzrok što motor štuca. tražeći po forumima naišao sam na ovu "vakumnu membranu" (slika 3) na engleskom PSA VALVE MEMBRANE.. da ona naj čeśće prestaje da drži vakum i zbog toga dodje do greške sa duvanjem turbine. vaše mišljenje na taj račun ??
  2. ništa se od lampica nije palilo ni u vreme kvara ni nakon. upali se koji put da je nizak nivo tečnosti za hladjenje i to je sve. nije čišćen! mada bi trebao.. jer je prljav do zla boga. posuda je po zidovima sva u nekom blatu. tako da ću to da sredim. mada to stanje traje od kako sam auto kupio. nešto mislim da sistem za hladjenje nije povezan sa gubitkom snage. pre će da bude da je egr ili šta drugo. da je hladjenje udaralo bi na temperaturu pre svega. ništa, vodim ga na kompjuter ovih dana pa dalje gledamo šta i kako hvala!
  3. evo ovako. moram početi od početka onda jer su stvari možda povezane. prvo mi je puklo crevo za vodu.. pa sam u takvom stanju (bez rashladne tečnosti) vozio jedno 10km do prve pumpe jer sam bio van grada i bez druge varijante.. pritom sam pazio da temperatura u toj voznji ne ode do maksimuma da ne ošteti glavu (stajao, hladio motor pa dalje vozio) . onda kad su mi to sredili u prvom servisu, ja sretno i dobro doputujem nazad u beograd .. i tamo 2 nedelje vozio auto bez problema.. onda kad sam kretao na put, sad pre koji dan.. na topao motor, dabome isključen.. al nakon pola sata vožnje ja otvorim posudu za antifriz da proverim nivo.. kad od tamo krene fontana tečnosti i pritom iscuri sigurno litar. vidim ja gasi mi se grejanje u kabini.. medjutim već sam krenuo na put i povratka nije bilo .. dolijem ja vodu.. nastavim da putujem. motor nije dizao temperaturu, konstantno na 85C. kad posle nekih 400 predjenih kilometara, auto gubi snagu. ide u 5toj brzini do 130km 2500 obrtaja maksimalno, teško dostiže tu brzinu al dodje do nje. zatim pada brzina. preko tih obrtaja ne daje. mada kada tako u voznji stisnem kvačilo i dam gas, obrtaji idu do maksimale (4000-4500). nisam mehaničar, ne poznajem problematiku. ne znam koji je povod i razlog da auto udje u "safe mode"!? jednostavno nema snage. filtere sam sve menjao pre oko 7000km.. relativno nedavno. e sam, MAP, EGR ne znam, nisam proveravao. dali diagnostika to može pokazati, na kompjuter ako povežem? odakle da krenem sa popravkom?
  4. Poštovanje Forumaši. Stvorio mi se problem na Fedri sa 2.0 JTD motorom. Dakle vozeći autoputem odjednom motor počeo da gubi snagu i obara brzinu.. uzbrdica kojom sam vozio 3ćom i 4tom sada mukom u drugoj brzini izvlači.. posle gašenja motora, kad se malo odmori.. stanje postaje bolje, ali posle ponovo se vraća problem. zna li neko šta može da bude ? moram dodati da auto pali bez problema .. ne preskače, ne trokira.. lepo štekeće.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...