Jump to content
FAS Goran

Stameni

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Mali servis sam uradio 01.10.2021. i do danas je potrosio po mojoj proceni neke 2l ulja na predjenih 7k km. Kada sam uzeo stap da proverim nivo ulja, stap je bio skroz suv ulje je bilo ispod minimuma, sada sam dosuo nekih 1.5l Golda i na stapu se pojavilo da ima malo vise od pola. Ovo mi se dogadja vec drugi put, jer i prosle godine u oktobru kada sam radio mali servis je isto tako bio suv, a mali servis radim na godinu dana iako za tih godinu dana predjem oko 7k km. Ono sto mene zanima je da li je realno da on za 7-8k km potrosi oko 2l ulja? I zasto mi se dosada nijednom nije upalila lampica za ulje?
  2. Pozdrav svim forumasima, Verujem da je pitanje vec postavljeno milion puta, Imam Punta 2004 1.2 8v, vec 2 put mi se desava da mi stap za proveru ulja bude SUV iako je mali servis uradjen pre godinu dana i predjenih 7k kilometara... Ni prvi ni drugi put mi se uopste nije upalila lampica za ulje? inace godisnje prelazim 6-7k km. Kupio sam Selenia Gold i zanima me da li moze da mi napravi problem ako dolijem Gold, a unutra je ostalo 20k?
  3. Imam problem svaki put kad provozam punta, ugasim ga i izadjem iz auta, kad dodirnem karoseriju(bilo gde) pecne me struja(onako kao kad se naelektrises pa dodirnes nekog) i to se desava vec par dana, znam da je neko vec pisao o ovome, ali ne mogu da nadjem.
  4. Pozdrav forumasi, imam slican problem. Punto 1.2 8v, poceo da cima u toku voznje, pogotovo kad je u 4 brzini na oko 2000 obrtaja. Prilikom isparkiravanja auto se zatreso i ugasio se, upalim ga opet(jedvao, kao da je prazan akomulator) izbaci check engine lampicu. Odem kod majstora prikaci ga na dijagnostiku kaze bobina, zameni bobinu auto pocne da radi na 2 klipa, zamenimo i kablove(iako sam kablove i svecice menjao 4 meseca pre toga) i auto pocne normalno da radi. Posle 4-5 dana jednom prilikom ga ugasim na 5 minuta i kada sam ga upalio opet izbaci check engine lampicu i opet pocne da radi na 2 klipa, odem kod elektricara zamenim i ECU, vozim punta kad on i dalje trza pri vecem gasu ili u 4 brzini... Molim za pomoc, ako neko moze da napise sta bi moglo da bude, jer vec polako gubim zivce...
  5. Pozdrav svim forumašima, verujem da je pitanje bilo već milion puta, ali moram i ja da pitam (ko pita ne skita ). Da li je realna cena za GP(onaj sa facelift-om, valjda se vodi kao EVO?) 2010 god. 3700-4000€? Vidim da se kod nas uglavnom prodaju benzinci 1.2 i 1.4 i dizel 1.3, zanima me koji od ova 3 motora se pokazao generalno kao kvalitetniji? Za 1.3 sam čuo samo reči hvala, pa me zanima koja je razlika, osim u snazi, izmedju motora sa 69, 75 i 84ks i na šta treba obratiti pažnju prilikom kupovine( znam da ima problema sa DPF filterom)? Trenutno imam Punto 2 1.2 8v i generalno sam nezadovoljan snagom(slabo vuče na malom usponi ili kad je upaljena klima...) i potrošnjom, srče mi oko 8.2l

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...