Jump to content
FAS Goran

sibonios

Members
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Hvala
    sibonios got a reaction from darkman14 in Fiat Stilo - ne radi mi klima / curi klima   
    Ne znam kako se ukljucio senzor. Klima je radila prosle godine, a onda se nesto pokarambasilo. ECU je ok, repariran i izmesten odavno.
  2. Hvala
    sibonios got a reaction from darkman14 in Fiat Stilo - ne radi mi klima / curi klima   
    Tako je. Moze da se desi da nece MES da upise iz prve promenu kroz proxy, ali treba zadavati naredbu dok ne prodje.
  3. Like
    sibonios got a reaction from darkman14 in Fiat Stilo - ne radi mi klima / curi klima   
    To je to. Led dioda i dugme za ukljucivanje klime rade i bez freona, a kada sam napunio sistem, klima hladi kako treba.
  4. Like
    sibonios got a reaction from MS PK in Fiat Stilo - ne radi mi klima / curi klima   
    Sad treba da napunim sistem, jer sam ga ispraznio kada sam menjao cev klime, pa cu javiti. Kada sam rucno ukljucivao kompresor, preko releja, hladilo je. Nije mogao preko dugmeta iz kabine da se ukljuci kompresor.
  5. Like
    sibonios got a reaction from darkman14 in Fiat Stilo - ne radi mi klima / curi klima   
    Izbrisao sam greske za defrost senzor i mist senzor. Ostale su ukljucene u proxy kao prisutni senzori, ko zna kada, a problem je pri upisivanju promena u klimatronik. Paznju na problem sa upisom promena mi je skrenuo covek sa poljskog foruma jer je i on imao isti problem i resio ga je tako sto je vise puta za redom, bez ponovnog pokretanja MES-a, radio proxy poravnanje sve dok promena nije prosla. 
  6. Hvala
    sibonios got a reaction from ostoja in Popravka uloska brave vrata   
    Od kako sam kupio auto (stilo 5 v), brava na vozacevim vratima nije mogla da zakljucava. Otkljucavanje je radilo normalno. Nije mi toliko smetalo jer je radilo daljinsko. Posto me to nerviralo, pre neki dan sam izvadio bravu iz vrata (i tu je bilo malo cimanja) i popravio je.
    Problem su bili delovi uloska koji nisu mogli da se pozicioniraju prilikom stavljanja kljuca unutra, jer se oni uvlace kada je kljuc uvucen i tako omogucavaju okretanje, a izvlace kada je kljuc izvucen i blokiraju okretanje. 

    Brava se rastavlja tako sto se izvuce zicani osigurac sa tela brave koji oslobadja ulozak i skine se zeger prsten.

    Zatim se izvlaci deo koji otvara vrata i deo ispod njega.

    Ispod ovog drugog dela se nalazi opruga koja vraca ulozak, pa samim tim i kljuc, u sredisnji polozaj i njen pravilan polozaj je vazan, a malo je zeznuto namestiti je.
     
    Kada se izvadi ulozak, skida se spoljasnji metalni pokrivac uloska (ima utisnute tacke koje ga drze), a ispod se nalazi mala opruga koja vraca klapnicu koja pokriva ulaz kljuca u bravu.

    Ispod te male opruge vidi se, kao, mesingana sipkica koju treba izvuci (ona ne da delicima uloska da poispadaju), drzeci prstima sa obe strane delice.

    Kada se to uradi, drzeci i dalje delice, treba gurnuti kljuc unutra. Posle toga ne moraju se drzati delici, a tada ce se i videti koji od njih strci. Znaci, kada je kljuc unutra ne sme da strci ni jedan jer se nece moci okretati. Kljuc se polako izvlaci dok se ne prodje samo delic koji strci i tu se stane sa izvlacenjem. Sada se delic i oprugica koja ga gura na gore moze izvaditi i pokusati namestiti. Ako je opruga ok i samo se pomerila to je moguce izvesti. Ako je rastegnuta ili deformisana smetace da se delic vrati u pravilan polozaj. Tu bi trebalo staviti druge delice. Ja ih nisam imao, pa sam sve delice koji strce izvadio. Ako ne strce mnogo, mogu se i izbrusiti.

    Brava i dalje ima funkciju. Tako se uradi za sve problematicne delove. Treba raditi jedan po jedan, kako idu po redu, sa jedne i druge strane, jer se delici razlikuju. Nije ih problem vratiti, jer svi moraju da su spusteni kada je kljuc unutra i svi moraju imati istu visinu kada je kljuc napolju, ali onda se mora probati svaki sto je drndanje, pa je bolje pazljivo i strpljivo raditi.
     
    Kada se sve namesti, vraca se mesingana sipkica (drzeci sa obe strane delice i ulozak), oprugica sa klapnicom, spoljasnji metalni pokrivac uloska. Stavi se ulozak u telo brave i proba da li se normalno vrti na obe strane, bez zapinjanja. Ako je sve u redu, vraca se zicani osigurac i time je ulozak osiguran od ispadanja.
     
    Najveci problem je bio vratiti oprugu koja pozicionira ulozak na sredinu. Vide se dve proreza na telu brave (jedan nize postavljen, drugi vise postavljen) i u ta dva proreza treba staviti krajeve opruge, a po konstrukciji opruge vidi se kako mora da se to uradi. Opruga mora da se nategne i ubace krajevi u te proreze, a onda pazljivo vratiti deo koji stoji iznad. Zadnji "zub" na tom delu treba da udje izmedju krajeva opruge, ali to nije problem kada se lepo postavi opruga. Na slici je prikazan polozaj opruge kako bi trebalo da stoji kada se vrati u telo brave.

    Vratiti deo koji otvara vrata (vide se moguci polozaji) i zeger.

    To je to. Brava je popravljena i funkcionalna.
  7. Hvala
    sibonios got a reaction from blingaro in Popravka uloska brave vrata   
    Od kako sam kupio auto (stilo 5 v), brava na vozacevim vratima nije mogla da zakljucava. Otkljucavanje je radilo normalno. Nije mi toliko smetalo jer je radilo daljinsko. Posto me to nerviralo, pre neki dan sam izvadio bravu iz vrata (i tu je bilo malo cimanja) i popravio je.
    Problem su bili delovi uloska koji nisu mogli da se pozicioniraju prilikom stavljanja kljuca unutra, jer se oni uvlace kada je kljuc uvucen i tako omogucavaju okretanje, a izvlace kada je kljuc izvucen i blokiraju okretanje. 

    Brava se rastavlja tako sto se izvuce zicani osigurac sa tela brave koji oslobadja ulozak i skine se zeger prsten.

    Zatim se izvlaci deo koji otvara vrata i deo ispod njega.

    Ispod ovog drugog dela se nalazi opruga koja vraca ulozak, pa samim tim i kljuc, u sredisnji polozaj i njen pravilan polozaj je vazan, a malo je zeznuto namestiti je.
     
    Kada se izvadi ulozak, skida se spoljasnji metalni pokrivac uloska (ima utisnute tacke koje ga drze), a ispod se nalazi mala opruga koja vraca klapnicu koja pokriva ulaz kljuca u bravu.

    Ispod te male opruge vidi se, kao, mesingana sipkica koju treba izvuci (ona ne da delicima uloska da poispadaju), drzeci prstima sa obe strane delice.

    Kada se to uradi, drzeci i dalje delice, treba gurnuti kljuc unutra. Posle toga ne moraju se drzati delici, a tada ce se i videti koji od njih strci. Znaci, kada je kljuc unutra ne sme da strci ni jedan jer se nece moci okretati. Kljuc se polako izvlaci dok se ne prodje samo delic koji strci i tu se stane sa izvlacenjem. Sada se delic i oprugica koja ga gura na gore moze izvaditi i pokusati namestiti. Ako je opruga ok i samo se pomerila to je moguce izvesti. Ako je rastegnuta ili deformisana smetace da se delic vrati u pravilan polozaj. Tu bi trebalo staviti druge delice. Ja ih nisam imao, pa sam sve delice koji strce izvadio. Ako ne strce mnogo, mogu se i izbrusiti.

    Brava i dalje ima funkciju. Tako se uradi za sve problematicne delove. Treba raditi jedan po jedan, kako idu po redu, sa jedne i druge strane, jer se delici razlikuju. Nije ih problem vratiti, jer svi moraju da su spusteni kada je kljuc unutra i svi moraju imati istu visinu kada je kljuc napolju, ali onda se mora probati svaki sto je drndanje, pa je bolje pazljivo i strpljivo raditi.
     
    Kada se sve namesti, vraca se mesingana sipkica (drzeci sa obe strane delice i ulozak), oprugica sa klapnicom, spoljasnji metalni pokrivac uloska. Stavi se ulozak u telo brave i proba da li se normalno vrti na obe strane, bez zapinjanja. Ako je sve u redu, vraca se zicani osigurac i time je ulozak osiguran od ispadanja.
     
    Najveci problem je bio vratiti oprugu koja pozicionira ulozak na sredinu. Vide se dve proreza na telu brave (jedan nize postavljen, drugi vise postavljen) i u ta dva proreza treba staviti krajeve opruge, a po konstrukciji opruge vidi se kako mora da se to uradi. Opruga mora da se nategne i ubace krajevi u te proreze, a onda pazljivo vratiti deo koji stoji iznad. Zadnji "zub" na tom delu treba da udje izmedju krajeva opruge, ali to nije problem kada se lepo postavi opruga. Na slici je prikazan polozaj opruge kako bi trebalo da stoji kada se vrati u telo brave.

    Vratiti deo koji otvara vrata (vide se moguci polozaji) i zeger.

    To je to. Brava je popravljena i funkcionalna.
  8. Like
    sibonios got a reaction from dach@ in Popravka uloska brave vrata   
    Od kako sam kupio auto (stilo 5 v), brava na vozacevim vratima nije mogla da zakljucava. Otkljucavanje je radilo normalno. Nije mi toliko smetalo jer je radilo daljinsko. Posto me to nerviralo, pre neki dan sam izvadio bravu iz vrata (i tu je bilo malo cimanja) i popravio je.
    Problem su bili delovi uloska koji nisu mogli da se pozicioniraju prilikom stavljanja kljuca unutra, jer se oni uvlace kada je kljuc uvucen i tako omogucavaju okretanje, a izvlace kada je kljuc izvucen i blokiraju okretanje. 

    Brava se rastavlja tako sto se izvuce zicani osigurac sa tela brave koji oslobadja ulozak i skine se zeger prsten.

    Zatim se izvlaci deo koji otvara vrata i deo ispod njega.

    Ispod ovog drugog dela se nalazi opruga koja vraca ulozak, pa samim tim i kljuc, u sredisnji polozaj i njen pravilan polozaj je vazan, a malo je zeznuto namestiti je.
     
    Kada se izvadi ulozak, skida se spoljasnji metalni pokrivac uloska (ima utisnute tacke koje ga drze), a ispod se nalazi mala opruga koja vraca klapnicu koja pokriva ulaz kljuca u bravu.

    Ispod te male opruge vidi se, kao, mesingana sipkica koju treba izvuci (ona ne da delicima uloska da poispadaju), drzeci prstima sa obe strane delice.

    Kada se to uradi, drzeci i dalje delice, treba gurnuti kljuc unutra. Posle toga ne moraju se drzati delici, a tada ce se i videti koji od njih strci. Znaci, kada je kljuc unutra ne sme da strci ni jedan jer se nece moci okretati. Kljuc se polako izvlaci dok se ne prodje samo delic koji strci i tu se stane sa izvlacenjem. Sada se delic i oprugica koja ga gura na gore moze izvaditi i pokusati namestiti. Ako je opruga ok i samo se pomerila to je moguce izvesti. Ako je rastegnuta ili deformisana smetace da se delic vrati u pravilan polozaj. Tu bi trebalo staviti druge delice. Ja ih nisam imao, pa sam sve delice koji strce izvadio. Ako ne strce mnogo, mogu se i izbrusiti.

    Brava i dalje ima funkciju. Tako se uradi za sve problematicne delove. Treba raditi jedan po jedan, kako idu po redu, sa jedne i druge strane, jer se delici razlikuju. Nije ih problem vratiti, jer svi moraju da su spusteni kada je kljuc unutra i svi moraju imati istu visinu kada je kljuc napolju, ali onda se mora probati svaki sto je drndanje, pa je bolje pazljivo i strpljivo raditi.
     
    Kada se sve namesti, vraca se mesingana sipkica (drzeci sa obe strane delice i ulozak), oprugica sa klapnicom, spoljasnji metalni pokrivac uloska. Stavi se ulozak u telo brave i proba da li se normalno vrti na obe strane, bez zapinjanja. Ako je sve u redu, vraca se zicani osigurac i time je ulozak osiguran od ispadanja.
     
    Najveci problem je bio vratiti oprugu koja pozicionira ulozak na sredinu. Vide se dve proreza na telu brave (jedan nize postavljen, drugi vise postavljen) i u ta dva proreza treba staviti krajeve opruge, a po konstrukciji opruge vidi se kako mora da se to uradi. Opruga mora da se nategne i ubace krajevi u te proreze, a onda pazljivo vratiti deo koji stoji iznad. Zadnji "zub" na tom delu treba da udje izmedju krajeva opruge, ali to nije problem kada se lepo postavi opruga. Na slici je prikazan polozaj opruge kako bi trebalo da stoji kada se vrati u telo brave.

    Vratiti deo koji otvara vrata (vide se moguci polozaji) i zeger.

    To je to. Brava je popravljena i funkcionalna.
  9. Hvala
    sibonios got a reaction from neshtry in Popravka uloska brave vrata   
    Od kako sam kupio auto (stilo 5 v), brava na vozacevim vratima nije mogla da zakljucava. Otkljucavanje je radilo normalno. Nije mi toliko smetalo jer je radilo daljinsko. Posto me to nerviralo, pre neki dan sam izvadio bravu iz vrata (i tu je bilo malo cimanja) i popravio je.
    Problem su bili delovi uloska koji nisu mogli da se pozicioniraju prilikom stavljanja kljuca unutra, jer se oni uvlace kada je kljuc uvucen i tako omogucavaju okretanje, a izvlace kada je kljuc izvucen i blokiraju okretanje. 

    Brava se rastavlja tako sto se izvuce zicani osigurac sa tela brave koji oslobadja ulozak i skine se zeger prsten.

    Zatim se izvlaci deo koji otvara vrata i deo ispod njega.

    Ispod ovog drugog dela se nalazi opruga koja vraca ulozak, pa samim tim i kljuc, u sredisnji polozaj i njen pravilan polozaj je vazan, a malo je zeznuto namestiti je.
     
    Kada se izvadi ulozak, skida se spoljasnji metalni pokrivac uloska (ima utisnute tacke koje ga drze), a ispod se nalazi mala opruga koja vraca klapnicu koja pokriva ulaz kljuca u bravu.

    Ispod te male opruge vidi se, kao, mesingana sipkica koju treba izvuci (ona ne da delicima uloska da poispadaju), drzeci prstima sa obe strane delice.

    Kada se to uradi, drzeci i dalje delice, treba gurnuti kljuc unutra. Posle toga ne moraju se drzati delici, a tada ce se i videti koji od njih strci. Znaci, kada je kljuc unutra ne sme da strci ni jedan jer se nece moci okretati. Kljuc se polako izvlaci dok se ne prodje samo delic koji strci i tu se stane sa izvlacenjem. Sada se delic i oprugica koja ga gura na gore moze izvaditi i pokusati namestiti. Ako je opruga ok i samo se pomerila to je moguce izvesti. Ako je rastegnuta ili deformisana smetace da se delic vrati u pravilan polozaj. Tu bi trebalo staviti druge delice. Ja ih nisam imao, pa sam sve delice koji strce izvadio. Ako ne strce mnogo, mogu se i izbrusiti.

    Brava i dalje ima funkciju. Tako se uradi za sve problematicne delove. Treba raditi jedan po jedan, kako idu po redu, sa jedne i druge strane, jer se delici razlikuju. Nije ih problem vratiti, jer svi moraju da su spusteni kada je kljuc unutra i svi moraju imati istu visinu kada je kljuc napolju, ali onda se mora probati svaki sto je drndanje, pa je bolje pazljivo i strpljivo raditi.
     
    Kada se sve namesti, vraca se mesingana sipkica (drzeci sa obe strane delice i ulozak), oprugica sa klapnicom, spoljasnji metalni pokrivac uloska. Stavi se ulozak u telo brave i proba da li se normalno vrti na obe strane, bez zapinjanja. Ako je sve u redu, vraca se zicani osigurac i time je ulozak osiguran od ispadanja.
     
    Najveci problem je bio vratiti oprugu koja pozicionira ulozak na sredinu. Vide se dve proreza na telu brave (jedan nize postavljen, drugi vise postavljen) i u ta dva proreza treba staviti krajeve opruge, a po konstrukciji opruge vidi se kako mora da se to uradi. Opruga mora da se nategne i ubace krajevi u te proreze, a onda pazljivo vratiti deo koji stoji iznad. Zadnji "zub" na tom delu treba da udje izmedju krajeva opruge, ali to nije problem kada se lepo postavi opruga. Na slici je prikazan polozaj opruge kako bi trebalo da stoji kada se vrati u telo brave.

    Vratiti deo koji otvara vrata (vide se moguci polozaji) i zeger.

    To je to. Brava je popravljena i funkcionalna.
  10. Hvala
    sibonios got a reaction from Mijailović P. in Popravka uloska brave vrata   
    Od kako sam kupio auto (stilo 5 v), brava na vozacevim vratima nije mogla da zakljucava. Otkljucavanje je radilo normalno. Nije mi toliko smetalo jer je radilo daljinsko. Posto me to nerviralo, pre neki dan sam izvadio bravu iz vrata (i tu je bilo malo cimanja) i popravio je.
    Problem su bili delovi uloska koji nisu mogli da se pozicioniraju prilikom stavljanja kljuca unutra, jer se oni uvlace kada je kljuc uvucen i tako omogucavaju okretanje, a izvlace kada je kljuc izvucen i blokiraju okretanje. 

    Brava se rastavlja tako sto se izvuce zicani osigurac sa tela brave koji oslobadja ulozak i skine se zeger prsten.

    Zatim se izvlaci deo koji otvara vrata i deo ispod njega.

    Ispod ovog drugog dela se nalazi opruga koja vraca ulozak, pa samim tim i kljuc, u sredisnji polozaj i njen pravilan polozaj je vazan, a malo je zeznuto namestiti je.
     
    Kada se izvadi ulozak, skida se spoljasnji metalni pokrivac uloska (ima utisnute tacke koje ga drze), a ispod se nalazi mala opruga koja vraca klapnicu koja pokriva ulaz kljuca u bravu.

    Ispod te male opruge vidi se, kao, mesingana sipkica koju treba izvuci (ona ne da delicima uloska da poispadaju), drzeci prstima sa obe strane delice.

    Kada se to uradi, drzeci i dalje delice, treba gurnuti kljuc unutra. Posle toga ne moraju se drzati delici, a tada ce se i videti koji od njih strci. Znaci, kada je kljuc unutra ne sme da strci ni jedan jer se nece moci okretati. Kljuc se polako izvlaci dok se ne prodje samo delic koji strci i tu se stane sa izvlacenjem. Sada se delic i oprugica koja ga gura na gore moze izvaditi i pokusati namestiti. Ako je opruga ok i samo se pomerila to je moguce izvesti. Ako je rastegnuta ili deformisana smetace da se delic vrati u pravilan polozaj. Tu bi trebalo staviti druge delice. Ja ih nisam imao, pa sam sve delice koji strce izvadio. Ako ne strce mnogo, mogu se i izbrusiti.

    Brava i dalje ima funkciju. Tako se uradi za sve problematicne delove. Treba raditi jedan po jedan, kako idu po redu, sa jedne i druge strane, jer se delici razlikuju. Nije ih problem vratiti, jer svi moraju da su spusteni kada je kljuc unutra i svi moraju imati istu visinu kada je kljuc napolju, ali onda se mora probati svaki sto je drndanje, pa je bolje pazljivo i strpljivo raditi.
     
    Kada se sve namesti, vraca se mesingana sipkica (drzeci sa obe strane delice i ulozak), oprugica sa klapnicom, spoljasnji metalni pokrivac uloska. Stavi se ulozak u telo brave i proba da li se normalno vrti na obe strane, bez zapinjanja. Ako je sve u redu, vraca se zicani osigurac i time je ulozak osiguran od ispadanja.
     
    Najveci problem je bio vratiti oprugu koja pozicionira ulozak na sredinu. Vide se dve proreza na telu brave (jedan nize postavljen, drugi vise postavljen) i u ta dva proreza treba staviti krajeve opruge, a po konstrukciji opruge vidi se kako mora da se to uradi. Opruga mora da se nategne i ubace krajevi u te proreze, a onda pazljivo vratiti deo koji stoji iznad. Zadnji "zub" na tom delu treba da udje izmedju krajeva opruge, ali to nije problem kada se lepo postavi opruga. Na slici je prikazan polozaj opruge kako bi trebalo da stoji kada se vrati u telo brave.

    Vratiti deo koji otvara vrata (vide se moguci polozaji) i zeger.

    To je to. Brava je popravljena i funkcionalna.
  11. Hvala
    sibonios got a reaction from Ivan in Popravka uloska brave vrata   
    Od kako sam kupio auto (stilo 5 v), brava na vozacevim vratima nije mogla da zakljucava. Otkljucavanje je radilo normalno. Nije mi toliko smetalo jer je radilo daljinsko. Posto me to nerviralo, pre neki dan sam izvadio bravu iz vrata (i tu je bilo malo cimanja) i popravio je.
    Problem su bili delovi uloska koji nisu mogli da se pozicioniraju prilikom stavljanja kljuca unutra, jer se oni uvlace kada je kljuc uvucen i tako omogucavaju okretanje, a izvlace kada je kljuc izvucen i blokiraju okretanje. 

    Brava se rastavlja tako sto se izvuce zicani osigurac sa tela brave koji oslobadja ulozak i skine se zeger prsten.

    Zatim se izvlaci deo koji otvara vrata i deo ispod njega.

    Ispod ovog drugog dela se nalazi opruga koja vraca ulozak, pa samim tim i kljuc, u sredisnji polozaj i njen pravilan polozaj je vazan, a malo je zeznuto namestiti je.
     
    Kada se izvadi ulozak, skida se spoljasnji metalni pokrivac uloska (ima utisnute tacke koje ga drze), a ispod se nalazi mala opruga koja vraca klapnicu koja pokriva ulaz kljuca u bravu.

    Ispod te male opruge vidi se, kao, mesingana sipkica koju treba izvuci (ona ne da delicima uloska da poispadaju), drzeci prstima sa obe strane delice.

    Kada se to uradi, drzeci i dalje delice, treba gurnuti kljuc unutra. Posle toga ne moraju se drzati delici, a tada ce se i videti koji od njih strci. Znaci, kada je kljuc unutra ne sme da strci ni jedan jer se nece moci okretati. Kljuc se polako izvlaci dok se ne prodje samo delic koji strci i tu se stane sa izvlacenjem. Sada se delic i oprugica koja ga gura na gore moze izvaditi i pokusati namestiti. Ako je opruga ok i samo se pomerila to je moguce izvesti. Ako je rastegnuta ili deformisana smetace da se delic vrati u pravilan polozaj. Tu bi trebalo staviti druge delice. Ja ih nisam imao, pa sam sve delice koji strce izvadio. Ako ne strce mnogo, mogu se i izbrusiti.

    Brava i dalje ima funkciju. Tako se uradi za sve problematicne delove. Treba raditi jedan po jedan, kako idu po redu, sa jedne i druge strane, jer se delici razlikuju. Nije ih problem vratiti, jer svi moraju da su spusteni kada je kljuc unutra i svi moraju imati istu visinu kada je kljuc napolju, ali onda se mora probati svaki sto je drndanje, pa je bolje pazljivo i strpljivo raditi.
     
    Kada se sve namesti, vraca se mesingana sipkica (drzeci sa obe strane delice i ulozak), oprugica sa klapnicom, spoljasnji metalni pokrivac uloska. Stavi se ulozak u telo brave i proba da li se normalno vrti na obe strane, bez zapinjanja. Ako je sve u redu, vraca se zicani osigurac i time je ulozak osiguran od ispadanja.
     
    Najveci problem je bio vratiti oprugu koja pozicionira ulozak na sredinu. Vide se dve proreza na telu brave (jedan nize postavljen, drugi vise postavljen) i u ta dva proreza treba staviti krajeve opruge, a po konstrukciji opruge vidi se kako mora da se to uradi. Opruga mora da se nategne i ubace krajevi u te proreze, a onda pazljivo vratiti deo koji stoji iznad. Zadnji "zub" na tom delu treba da udje izmedju krajeva opruge, ali to nije problem kada se lepo postavi opruga. Na slici je prikazan polozaj opruge kako bi trebalo da stoji kada se vrati u telo brave.

    Vratiti deo koji otvara vrata (vide se moguci polozaji) i zeger.

    To je to. Brava je popravljena i funkcionalna.
  12. Hvala
    sibonios got a reaction from Dale in Popravka uloska brave vrata   
    Od kako sam kupio auto (stilo 5 v), brava na vozacevim vratima nije mogla da zakljucava. Otkljucavanje je radilo normalno. Nije mi toliko smetalo jer je radilo daljinsko. Posto me to nerviralo, pre neki dan sam izvadio bravu iz vrata (i tu je bilo malo cimanja) i popravio je.
    Problem su bili delovi uloska koji nisu mogli da se pozicioniraju prilikom stavljanja kljuca unutra, jer se oni uvlace kada je kljuc uvucen i tako omogucavaju okretanje, a izvlace kada je kljuc izvucen i blokiraju okretanje. 

    Brava se rastavlja tako sto se izvuce zicani osigurac sa tela brave koji oslobadja ulozak i skine se zeger prsten.

    Zatim se izvlaci deo koji otvara vrata i deo ispod njega.

    Ispod ovog drugog dela se nalazi opruga koja vraca ulozak, pa samim tim i kljuc, u sredisnji polozaj i njen pravilan polozaj je vazan, a malo je zeznuto namestiti je.
     
    Kada se izvadi ulozak, skida se spoljasnji metalni pokrivac uloska (ima utisnute tacke koje ga drze), a ispod se nalazi mala opruga koja vraca klapnicu koja pokriva ulaz kljuca u bravu.

    Ispod te male opruge vidi se, kao, mesingana sipkica koju treba izvuci (ona ne da delicima uloska da poispadaju), drzeci prstima sa obe strane delice.

    Kada se to uradi, drzeci i dalje delice, treba gurnuti kljuc unutra. Posle toga ne moraju se drzati delici, a tada ce se i videti koji od njih strci. Znaci, kada je kljuc unutra ne sme da strci ni jedan jer se nece moci okretati. Kljuc se polako izvlaci dok se ne prodje samo delic koji strci i tu se stane sa izvlacenjem. Sada se delic i oprugica koja ga gura na gore moze izvaditi i pokusati namestiti. Ako je opruga ok i samo se pomerila to je moguce izvesti. Ako je rastegnuta ili deformisana smetace da se delic vrati u pravilan polozaj. Tu bi trebalo staviti druge delice. Ja ih nisam imao, pa sam sve delice koji strce izvadio. Ako ne strce mnogo, mogu se i izbrusiti.

    Brava i dalje ima funkciju. Tako se uradi za sve problematicne delove. Treba raditi jedan po jedan, kako idu po redu, sa jedne i druge strane, jer se delici razlikuju. Nije ih problem vratiti, jer svi moraju da su spusteni kada je kljuc unutra i svi moraju imati istu visinu kada je kljuc napolju, ali onda se mora probati svaki sto je drndanje, pa je bolje pazljivo i strpljivo raditi.
     
    Kada se sve namesti, vraca se mesingana sipkica (drzeci sa obe strane delice i ulozak), oprugica sa klapnicom, spoljasnji metalni pokrivac uloska. Stavi se ulozak u telo brave i proba da li se normalno vrti na obe strane, bez zapinjanja. Ako je sve u redu, vraca se zicani osigurac i time je ulozak osiguran od ispadanja.
     
    Najveci problem je bio vratiti oprugu koja pozicionira ulozak na sredinu. Vide se dve proreza na telu brave (jedan nize postavljen, drugi vise postavljen) i u ta dva proreza treba staviti krajeve opruge, a po konstrukciji opruge vidi se kako mora da se to uradi. Opruga mora da se nategne i ubace krajevi u te proreze, a onda pazljivo vratiti deo koji stoji iznad. Zadnji "zub" na tom delu treba da udje izmedju krajeva opruge, ali to nije problem kada se lepo postavi opruga. Na slici je prikazan polozaj opruge kako bi trebalo da stoji kada se vrati u telo brave.

    Vratiti deo koji otvara vrata (vide se moguci polozaji) i zeger.

    To je to. Brava je popravljena i funkcionalna.
  13. Hvala
    sibonios reacted to Cowboy in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima   
    Pozdrav i dobro došao! 
    Koliko vidim iz tvog opisa "problema", centrala se ponaša normalno baš onako kako treba. Te zvukove koje čuješ kad daš kontakt je tzv. samprovera klime, centrala šalje napon na svaki motorić i pomera ga do krajnjeg položaja u jednu stranu, zatim vraća u krajnji položaj na drugoj strani i onda ga namješta na zadani položaj tj. onaj koji je bio prije davanja kontakta. 
    Drugi"problem" koji si opisao da centrala stalno okreće motorić i to je normalno, ona konstantno šalje napon na motorić i pokušava ga dovesti u njegov krajnji položaj, ako nema osovinicesa graničnikom u motoriću, on će se celo vreme vrteti u jednu stranu. Ako ima graničnik centrala će ga okrenuti do graničnika i pokušavati još 10-ak sekundi da ga okrene dalje, ako ne ide ona će isključiti napon i motorić se prestaje naprezati. Osovinica ako je iole kvalitetna ne bi smjela pući za to vrijeme. Ova radnja nema veze sa senzorima položaja, odnosno potenciometrima već sa jednim drugim postupkom, tzv. "samoučenjem klime" u dijagnostici označen kao: Flap actuators learning test. To je procedura kojom se putem dijagnostike klimi zadaje da pomjera motoriće u krajnji položaj i nako njihovog zaustavljanja odnosno porasta struje kroz motorić klima "pamti" položaj potenciometra i to bilježi kao krajnji položaj, tako isto i za drugu stranu. Bez tog samoučenja klima i pored ispravnog potenciometra neće zaustaviti motorić kod samoprovere jer to me prepoznaje kao krajnji položaj. 
    Sve u svemu kod tebe nije problem u centrali, ona radi normalno, samo nije provedeno samoučenje klime. Možeš to ostaviti tako, osovinice ne bi smjele pucati ako su dobre. Ili možeš potraziti dijagnostiku pa odraditi samoučenje klime. 
  14. Like
    sibonios got a reaction from Reacher Gilt in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima   
    Koji materijal si koristio? Meni su stampali nekoliko puta sa razlicitim materijalima i svi adapteri su ili popucali ili se deformisali posle kraceg vremena. Kupio sam kod Bogunovica set za reparaciju i tu su adapteri od neke masne plastike, kao kod posude za hladjenje i verovatno su liveni komadi jer su veoma cvrsti i kvalitetni, drugacije strukture. Lici da su napravljeni od nekog najlona, a ovi stampani su i na izgled losijeg kvaliteta.

     
  15. Like
    sibonios got a reaction from profa_chb in Stilo - naknadna ugradnja MF (sa dugmićima) volana   
    Da dopunim ovu temu sa novim detaljima. Ukratko, morao sam da menjam airbag i spulnu, ali naisla je povoljna prilika za odlican kozni volan sa odlicnim ablenderom i integrisanom spulnom. Hteo sam da uzmem mf spulnu i odgovarajuci volan, ali u tom momentu nisam nasao dobro ocuvan. Na integrisanom ablenderu koji sam kupio postoji i polozaj za automatsko ukljucivanje svetala. To sam imao i na starom ablenderu i to funkcionise jer mi auto ima tu mogucnost. U medjuvremenu kupim mf volan  i integrisani mf ablender koji nema automatski polozaj za svetla.  Posto sam hteo da mi ta opcija postoji i dalje, rasturio sam obe spulne, uvideo slicnosti i razlike i prepakovao flet kabl sa konektorima sa jednog ablendera na drugi. I sve radi. Komande sa volana prenose se na ConnectNav+, dugmici svetle.
    Poenta price je da moze da se kupi obicna mf spulna i prepakuje flet kabl na bilo koju spulnu. Ostaje da se uradi prilagodjavanje kao sto je napisano u prethodnim postovima ukoliko ne postoji fabricka instalacija. 
          
  16. Like
    sibonios got a reaction from stex_pb in Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)   
    Citajte postove da ne bi pravili greske i troskove pri kupovini  i narucivali nefunkcionalne uredjaje. ELM327 koji narucujete mora da bude sa PIC18F25K80 cipom koji cita sve module osim airbag-a, a ako hocete i airbag da cita onda treba i KKL VAG, najsigurnije sa FTDI cipom. Ovo vazi za Fiat Stilo i mnoge druge modele Fiat-a. Proverite u tabeli na sajtu http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx sta je potrebno za vase vozilo.
  17. Like
    sibonios got a reaction from igor0511 in Stilo - naknadna ugradnja MF (sa dugmićima) volana   
    Da dopunim ovu temu sa novim detaljima. Ukratko, morao sam da menjam airbag i spulnu, ali naisla je povoljna prilika za odlican kozni volan sa odlicnim ablenderom i integrisanom spulnom. Hteo sam da uzmem mf spulnu i odgovarajuci volan, ali u tom momentu nisam nasao dobro ocuvan. Na integrisanom ablenderu koji sam kupio postoji i polozaj za automatsko ukljucivanje svetala. To sam imao i na starom ablenderu i to funkcionise jer mi auto ima tu mogucnost. U medjuvremenu kupim mf volan  i integrisani mf ablender koji nema automatski polozaj za svetla.  Posto sam hteo da mi ta opcija postoji i dalje, rasturio sam obe spulne, uvideo slicnosti i razlike i prepakovao flet kabl sa konektorima sa jednog ablendera na drugi. I sve radi. Komande sa volana prenose se na ConnectNav+, dugmici svetle.
    Poenta price je da moze da se kupi obicna mf spulna i prepakuje flet kabl na bilo koju spulnu. Ostaje da se uradi prilagodjavanje kao sto je napisano u prethodnim postovima ukoliko ne postoji fabricka instalacija. 
          
  18. Like
    sibonios got a reaction from nemanja84bg in Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)   
    Citajte postove da ne bi pravili greske i troskove pri kupovini  i narucivali nefunkcionalne uredjaje. ELM327 koji narucujete mora da bude sa PIC18F25K80 cipom koji cita sve module osim airbag-a, a ako hocete i airbag da cita onda treba i KKL VAG, najsigurnije sa FTDI cipom. Ovo vazi za Fiat Stilo i mnoge druge modele Fiat-a. Proverite u tabeli na sajtu http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx sta je potrebno za vase vozilo.
  19. Hvala
    sibonios got a reaction from Ivan in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima   
    Koji materijal si koristio? Meni su stampali nekoliko puta sa razlicitim materijalima i svi adapteri su ili popucali ili se deformisali posle kraceg vremena. Kupio sam kod Bogunovica set za reparaciju i tu su adapteri od neke masne plastike, kao kod posude za hladjenje i verovatno su liveni komadi jer su veoma cvrsti i kvalitetni, drugacije strukture. Lici da su napravljeni od nekog najlona, a ovi stampani su i na izgled losijeg kvaliteta.

     
  20. Hvala
    sibonios got a reaction from virke in Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)   
    https://www.aliexpress.com/item/32865203611.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.41ca14d6tRa2Qr&algo_pvid=4978df4c-1efd-4002-84a8-cbd810b602b3&algo_exp_id=4978df4c-1efd-4002-84a8-cbd810b602b3-37&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"65409302290"}&pdp_npi=2%40dis!EUR!10.75!8.6!!!!!%40210318be16644753029678495e7aa8!65409302290!sea&curPageLogUid=ObLPCMF1lOqy
  21. Hvala
    sibonios got a reaction from MiloshBg in Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)   
    https://www.aliexpress.com/item/32865203611.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.41ca14d6tRa2Qr&algo_pvid=4978df4c-1efd-4002-84a8-cbd810b602b3&algo_exp_id=4978df4c-1efd-4002-84a8-cbd810b602b3-37&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"65409302290"}&pdp_npi=2%40dis!EUR!10.75!8.6!!!!!%40210318be16644753029678495e7aa8!65409302290!sea&curPageLogUid=ObLPCMF1lOqy
  22. Hvala
    sibonios got a reaction from stex_pb in Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)   
    https://www.aliexpress.com/item/32865203611.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.41ca14d6tRa2Qr&algo_pvid=4978df4c-1efd-4002-84a8-cbd810b602b3&algo_exp_id=4978df4c-1efd-4002-84a8-cbd810b602b3-37&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"65409302290"}&pdp_npi=2%40dis!EUR!10.75!8.6!!!!!%40210318be16644753029678495e7aa8!65409302290!sea&curPageLogUid=ObLPCMF1lOqy
  23. Hvala
    sibonios got a reaction from ISV_01 in Fiat Nuova Bravo 1.9 8v MJet - indikator katanac/immo   
    Bravar Ristić
    0652197337
    www.autokljucevi.rs
    22. oktobra 16, Zemun
     
    Sve rešava sa auto bravama.
     
  24. Like
    sibonios got a reaction from neshaoct in Fiat Nuova Bravo 1.9 8v MJet - indikator katanac/immo   
    Bravar Ristić
    0652197337
    www.autokljucevi.rs
    22. oktobra 16, Zemun
     
    Sve rešava sa auto bravama.
     
  25. Hvala
    sibonios reacted to Mijailović P. in Fiat Stilo - el. podizač prozora   
    Pogledaću, ako ga nađem, šta je ostalo celo kada sam rasklapao kod mene na prethodnom autu.
    Ništa ne obećavam.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...