Jump to content
FAS Goran

navoJ

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Koja je procedura za prijavu? Je l' samo za forumaše ili jednostavno pozovem i najavim se u servisu?
  2. To i ja pretpostavih, pa i majstor kod kog sam vozio auto. Kaže da je pregledao kontakte, očistio ih ali i dalje se dešava. Treba da ga odvezem kod električara da pogleda kada nađem vremena ali u međuvremenu pomislih da vidim iskustva forumaša.
  3. Zdravo forumaši, kupljen punto iz naslova, sporting 1.4 16v 2b sa većim farovima, kod mene od početka 2019 godine. Situacija je sledeća: ESP failure poneki put piše na ekranu pri paljenju auta, negde sam pročitao da to nije problem, jer greška odmah nestane; Dešava se ponekada da pri samom dodiru kočnice, pa i najblažem dodiru, prekine radio, kao da mu na trenutak oduzme struju; Ume da ima prekid struje kada se kreće iz mesta na niskim obrtajima, bar na kontrolnoj tabli i radiju, farovi u tom trenutku isto prime manje struje (manje svetle). To mi se desilo i ranije kada sam slučajno volanom "udario" u graničnik. Deluje kao ljudski faktor sa obzirom da su niski obrtaji u pitanju, ali se auto ne ugasi, verovatno samo zasmeta jačini napona. Ranije mi se par puta desilo da prijavi servo grešku i da ne radi servo. Ne gradski servo već običan servo. Isključim auto, uključim i sve je ok. To je rešeno i ne dešava se više. Dešava se da auto naglo štucne, ne da zatrokira, već se trzne ceo auto u pokretu, kao da na delić sekunde nabode na kočnicu. Nakon tog trenutka restartuje radio i svašta od struje, svetle lampice po kontrolnoj tabli, temperaturu popne na max odmah bez obzira što je auto skroz hladan (uglavnom se dešava tek nakon izlaska sa parkinga, mada je bilo i u pokretu), pa kada kaže max temp, onda spusti iglicu na realnu temperaturu. Jednom je to uradio kada sam naglo okrenuo volan pri izlasku sa parkinga, kao da udari u graničnik ali ima još mesta za motanje volana. Nakon toga ugasi lampice, dakle kao kada se pali auto, ali je već upaljen, i sve bude normalno. Iznad navedeno se dešava sa vremena na vreme, imam osećaj da se dešava sve češće, sve dok se ne desi da prijavi milion i jednu grešku na bordu, svetle lampice kao na jelci, pišti bord zbog grešaka, među ostalom piše da se ugasi auto. Ovo se takođe najčešće desi minut-dva nakon paljenja auta, pri izlasku sa parkinga, slična greška kao prošla. Bez obzira da li se auto ugasi pa upali, on te greške prijavljuje neko vreme nakon čega je gord restartovan skroz, datum, vreme, podaci o potrošnji i ostalo je restartovano. Onda se auto ponaša najnormalnije neki period od recimo mesec dana kada ponovo krenu greške u krug do ove poslednje. https://photos.app.goo.gl/CUKfEqoDb1idsNxSA https://photos.app.goo.gl/vUqZ7bUV53nPekrW8 Auto se pri dešavanju svih ovih grešaka mehanički skroz normalno ponaša, pali, vozi, koći, skreće, pa i dok prijavljuje greške radi mada sam naravno uvek stao odmah po strani i ugasio auto dok se ne sredi (sem poslednje greške koja malo traje pa ostavim auto nazad na parking ili prođe greška nakon minut). Ranije su mi bili zapušeni odvodi kišnice ispod šoferke pa se nakupi gomila vode. Kada sam to provalio mislio sam (a možda i jeste tada krenulo tada) da zbog prelivanja te vode ispod haube dođe do greške neke. Nisam odmah provalio da su zapušeni jer se naravno dešava kada je kiša a tada mi se baš ne zagleda pod haubom, a i ne vidi se trag te vode na putu kada se odlije. Čim sam provalio naravno očistio sam odvode ali su greške nakon nekog perioda ponovo krenule. Vaše mišljenje?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...