Jump to content
FAS Goran

Bugeera

Members
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Bugeera got a reaction from neshaoct in Alfa Romeo Giulia   
    https://www.facebook.com/marketplace/shops/item/4753267688027029/?referral_story_type=shop_pdp_share_deep_link&referral_code=shops_pdp_share
     
    Ajde da skupljate kinticu
     
     
  2. Like
    Bugeera got a reaction from silenci in Alfa Romeo Giulia   
    https://www.facebook.com/marketplace/shops/item/4753267688027029/?referral_story_type=shop_pdp_share_deep_link&referral_code=shops_pdp_share
     
    Ajde da skupljate kinticu
     
     
  3. Like
    Bugeera got a reaction from MS PK in Alfa Romeo Giulia   
    https://www.facebook.com/marketplace/shops/item/4753267688027029/?referral_story_type=shop_pdp_share_deep_link&referral_code=shops_pdp_share
     
    Ajde da skupljate kinticu
     
     
  4. Like
    Bugeera got a reaction from Woodoo in Alfa Romeo Giulia   
  5. Like
    Bugeera got a reaction from neshaoct in Alfa Romeo Giulia   
  6. Like
    Bugeera got a reaction from neshtry in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine   
    Pa eto sreca cista da je naletelo. Jeste, sedišta su glomazna zato što moraju da budu takva za decu do 4 eventualno 5 godina. Posle toga možeš samo da kupiš te bustere, kao neke jače jastučiće koji zapravo i nisu sedišta za decu. Sve od bebe pa do 3-4-5 godina, zavisi koliko je dete poraslo i koliko teži mora da bude u tim sedištima koja su adaptivna, tako da kažem, da mogu da se spuste u ležeći i podignu u sedeći položaj. Da bi se sve to odradilo mora ugao da ima i onda sedišta ispadnu dugačka i onda deca nogama češu ili guraju sedišta ili u najgorem slučaju kad ne mogu da saviju nogu sede veoma neudobno. Jbg šta da se radi, ja sam se pržio i jače od godinu dana al kad nešto ne ide - ne ide. Šteta što mi ranije nije zapao za oči, al' dobro i dalje se nadam da će žena položiti 
  7. Like
    Bugeera reacted to ISV_01 in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine   
    Okej, možda i ima 212, ali nešto razmišljam...Da li možda zavisi od tipa sedišta za dete pa je previše glomazno, pa ti ni prostor u npr Delti ne bi bio dovoljan jer zbog glomaznosti "pojede" dosta prostora od naslona samog sedišta zadnje klupe pa do prostora za dete ? Znam da ima takvih koje u jednom sedištu imaju i varijantu booster-a i mogućnost "downgrade-a" kada dete raste (dal do 12g il slično - po EU propisima, pa se sedište "rasklapa" na manje segmente zavisno od godišta i težine), a da li je to slučaj i kod tebe, ne znam. 
    Opet, tvoja visina i "zavaljenost" u sedište diktira prostor iza , ali valjda ne i iza suvozača. 
     
    No dobro, bitno da si našao pravu meru sa novim autom i rešio pitanje motorizacije  
  8. Haha
    Bugeera reacted to dekirs in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine   
    Voajer, ko i ovi sto prate moju Djulku. Najgora sorta
  9. Tužan
    Bugeera reacted to BaneJ in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine   
    Retki su trenuci u kojima ćeš stvarno da uživaš u staklenom krovu, obično prvih mesec dana po kupovini.
    Uvek je prljav što kvari doživljaj, osim ako ne plakneš staklo pred svaku vožnju.
    Leti nikada dovoljno klime a zimi nikad dovoljno grejanja.
     
    A ako misliš na pomični ili što bi prost narod rekao šiber, paa vetar u kosi je strava sve dok ne procuri a rešavanje curenja na šiberu, pa ako iz prve ne rešešiš ... e to je već nauka.
  10. Tužan
    Bugeera reacted to horvat in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine   
    Na sve to jos i veca tezina, losije teziste (uzviseno), smanjena torziona cvrstina auta...  
  11. Like
    Bugeera reacted to Dule 021 in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine   
    Ja danas uzeh jednu lepotu 2011 u Emotion opremi. 
    Nisam mesecima imao Bravo a ni kola iz Italije i opet sam se uverio da su kola iz Italije najbolja ali kad su dobra. Krseve ne racunam u to. 
  12. Haha
    Bugeera reacted to Danilo1 in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine   
    198 je oznaka modela..
  13. Like
    Bugeera got a reaction from neshtry in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine   
    Korona pljusak


  14. Like
    Bugeera reacted to Ivan in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine   
    Ja bih samo da dodam zapazanje iz licnog iskustva, ako trazis dobar auto. Iznad citirano ne treba da ti bude ama bas nikakav parametar u potrazi. Em sto gomila ljudi samo "turisticki" razgleda, em se strucnjaci lepe uglavnom na najjeftinije po oglasima ili pare oci na nesto sto nikada nece ni kupiti.
    A ono sto vredi (dobar auto ili dobar odnos ulozeno/dobijeno) prodaje se odmah, tako da ni ne stigne da nakupi "vajne" pratioce. To sto ih  oglas gomila, uglavnom znaci da je dugo aktivan, a to dalje implicira da postoji debeo razlog zasto konkretan auto stoji toliko dugo, ako je cena normalna. Moj savet ti je da bez zaletanja redovno pratis ponudu i upecas nesto sto vredi pre ostalih. Bar se meni takva taktika pokazala odlicno, naravno ako ne kupujes nesto na preporuku.
  15. Like
    Bugeera got a reaction from Ivan in Ma OFF BRE!   
    Da da, novi vlasnik, a bivši Alfa mužjak, sa Citroen grupe. Inače samo nek se dobro krka! Takođe sam čuo od mnogih ljudi među kojima i moj kumara, kad on kaže da je kafana top onda tu nema greške. Kod Kaleta pola Beograda jede i svi saobraćajci, tako da se može i popit'
  16. Like
    Bugeera reacted to Danilo1 in Fiat Bravo honeycomb maska   
    Prvo sto vam je potrebno je pvc plastika u obliku saća, može se naći na KP ili PolovnimAutomobilima.
    Dvokomponentni lepak, smirgle, turpija, brusilica(dosta olaksava rad), prajmer, crni sprej, lak.
     

    prvo se skinu resetkice, najbitnije je da se lepo ismirgla donji deo koji se najvise vidi i oko znaka.
     
     
    Kada se skinu resetkice, potrebno je sa zadnje strane iseci 1cm plastike kako nova mreza ne bi bila previse "duboko", vidi se sa unutrasnje strane linija po kojoj treba da se sece..
     

    Nakon toga se iskroji nova mreza i prisloni sa zadnje strane, mreza MORA da se tacno poklapa sa linijom (po kojoj ste prethodno sekli) inace ce smetati zabicama kada se bude vracala maska na auto.
    Mreza se lepi sa zadnje strane dvokomponentnim lepkom, kada se osusi ide na red farbanje, sto vise laka na mrezu to ce lepse izgledati..

    Sto se MULTIJET natpisa tice, ceo zadnji deo mora da se isece i da ostane samo "plocica" koja se samo zalepi na novu mrezu.
     

     ovako izgleda kada se sve zavrsi, eventualno sta jos mozete da uradite (a ja nisam) je da ofarbate i unutrasnji deo branika u crno da se ne bi videla crvena linija kroz masku..
     
     
    to je to sto se tice gornje maske, za donju je drugaciji postupak:


    donja maska je mnogo meksa od gornje i prilikom secenja je potrebno ostaviti oznacene resetke da biste lakse mogli da iskrojite novu masku.
     
      
    nakon toga je potrebno iseci deo sa one 2 resetke sto smo ranije ostavili da bi maska prisla na ovaj dole "stepenik" na koji ce se naslanjati nova mreza.
    Prilikom krojenja nove mreze, pazite da ne isecete krace jer je maska savijena pa je potrebno i mrezu saviti!


    kada je mreza pripremljena, isecite one 2 resetkice jer vam vise nisu potrebne, sa zadnje strane lemilicom zavarite na ovakvim mestima.. Nakon toga ide farbanje i posao je gotov!
     
    prilikom montaze na auto, dobro obratite paznju na zabice da ih ne biste polomili! 
     
    Planirajte bar 2 dana da izdvojite za ovo

     
     
    SRECNO!
     
  17. Haha
    Bugeera reacted to Ivan in Ma OFF BRE!   
    Prolazim s vremena na vreme tuda, meni deluje da je mnogo veca guzva "Kod Brace". Oni su malo ranije sa leve strane, iz pravca BG pre blage desne krivine, iza toga odmah ide oznaka za naseljeno mesto za Stepojevac. Kada idem magistralom, onde bukvalno uvek moram da usporim jer se kamioni samo smenjuju kao na traci, parking krcat. Inace, oba restorana su pre Stepojevca.
    Eto koliko nas tangira i Alfa i poredjenje  .
  18. Like
    Bugeera reacted to Danilo1 in Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko   
    @Bugeera da li ti stvarno mislis da oni znaju da li su ove maske fabricke ili ne? isto godiste i 159 i malo mladja Giulietta imaju isto ovo sace plus je kod mene to manje primetno.. 
    Na Stilu mi zamerili sto nisam skinuo foliju sa zadnje soferke (koja se jedva videla) a nije smarao za farove sa aftermarket projektorima sa sve ksenonima i ofarbanim senilom u crno.. 
    Toliko o njihovom znanju, tako da sve zavisi ko ti zapadne
  19. Haha
    Bugeera reacted to Ivan in Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko   
    Pozdravio te @dekirs  . Neka si nam i ti lepo rekao gde si odradio, ostavio kontakt, objasnio da li se zakazuje... OK je cena tehnickog, ako je odradjeno u BG.
    Inace, isti slucaj pre nekoliko godina sa saobracajnom, pri kupovini nekretnine i prebacivanja boravista... Podatak koji je maltene jedini promenljiv (a i ne tako retko), pored "zivog" cipa gravira se na dozvolu, koju onda moras celu da menjas. Ispada da smo sa svom mogucom tehnikom i dalje na nivou izmedju dva svetska rata  :
     

  20. Hvala
    Bugeera reacted to Ivan in Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko   
    Pa moraju necim da opravdaju to sto te olaksaju za 4-5 'ljade, a posla realno za 10 min. Rekoh ti vec i ponovo si pitao isto - apropo tuninga prolazi sve, dok zadovoljava norme izduvnih gasova. Jos ove godine "opominju" za izduv, od iduce bi trebalo da se pada za to. Za razliku od ranije, detaljnije kontrolisu i brojeve motora, pa su ljudi imali problema gde to nikada ranije nije citano. Npr. sa tezom citljivoscu ili cak ostecenjima brojeva (citaj, vozila koja nisu ni vidjala tehnicki). Ostalo sve maltene isto, generalni pregled, kocnice, upravljacki mehanizam, trap, signalizacija...
    Sto se izmena tice, ako je auto u normama fabrike, nema brige. Posto pitas za stakla, fabricki zatamnjena imaju oznaku "V". Naknadno zatamnjena stakla i laik lako prepoznaje. Losiju foliju po nijansi. Pri montazi, na fiksnim staklima obicno ostane "milje", tj. baloncici vazduha oko tackica po obodima. Dalje, lako se provali po grejacima na zadnjem staklu. U fabricki zatamnjenom oni su "utopljeni" u boju stakla. Dok folija ide ispod grejaca i onda oni strce narandzasto kao i na obicnom staklu. Na kraju, dovoljno je da se staklo sa folijom malo spusti i zagrebe ili vidi da nema ABS nalepnica atesta/homologacije.
    Oko osvetljenja, tu je jos prilicno sareno i po principu APP, kako gde naletis. Xenon u projektoru i moze da prodje, u obicnom faru sve teze. Zvanicno u zakonu stoji da ksenon far mora imati projektor, prskalice i autonivelaciju. U praksi to jos uvek prolazi, za razliku od folija koje su akcijama masovno "zbrisane" sa ulica, sto se i vidi u svakodnevnom saobracaju.
    Za velicinu tockova i dodatke, sto manje izmena ili menjaze u okviru onoga sto je fabrika propisala - mirnija glava u principu. Znaju oni vrlo dobro od-do, za vecinu modela. Jedino ako neces da tumbas pola auta pred tehnicki, pa da to vracas i opet kasnije razmisljas da li ces van svog grada da naidjes na nekog "naostrenog" da te rebne i posalje na KTP. Imas primera i ovde na forumu, islo je dotle da su ljude npr. sa Punticima cimali na tehnickom zato sto imaju HGT fabricke branike, pa su morali da vracaju stare i sl... U principu zavisi sta hoces, posto znam da si u fazi kupovine, licno bih uvek kupovao nasviranije opremom i sa onim sto mi treba, da bih kasnije imao sto manje izmena. A cisto tip, posto mi se trenutni auto fabricki razlikuje od vecine istog modela po nasim ulicama, jos za prvu registraciju sam odstampao specifikaciju opreme iz ePer i drzim je u kaseti. 'Leba ne jede, a vec mi je valjala okruglo 4 puta, cisto dodatno za one "KTP naostrene" iz tacke iznad. Imas o svemu detaljno pisano po forumu, izvinjavam se ostalima za duzi post.
     
  21. Zbunjen
    Bugeera reacted to kruzni. in Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko   
    Imam molbu za savet kolege.
    Naime, promenio sam auto, nije više Fiat, ali i dalje pratim aktivno forum baš zato što nije strogo ograničen na Fiatova vozila.
    Nisam uspeo da odradim porez, svaki put kada sam kontaktirao poresku, dobijao sam različite informacije. Možda bude nekome od koristi. Prvo predati na pisarnici u 29-og novembra. Zovem tamo, kažu ne predavati, već skenirati i poslati e-mailom, dobijem adrese od njih i pošaljem. Čekam 10 dana, šaljem mejlove za povratnu neku informaciju, ništa. Nazovem, kažu e ne tako, već poslati preporučeno. Kako mi se približavala registracija, zamolim čoveka od koga sam kupio auto da registrujemo ponovo na njega, pa kada se stanje normalizuje odradimo prenos. Da ne pričam da su mi kod notara zvali policiju da me hapse kada smo išli da overimo kupoprodajni ugovor, ja zvao dan ranije kažu može, mi dođemo kažu e to je bilo juče, danas ne može i pokaže mi rukom na vrata. Policiju je zvala, jer sam tražio njeno ime i tražio njenog pretpostavljenog!!! Ljudi sa kojima sam došao me izvuku napolje, otišao sam bio u crveno, a već je bilo vanredno stanje i ko zna šta bi mi nakarikala da sam uradio ili rekao, a ona meni kao psu rukom na vrata. Odužio sam, i opet iznervirao zbog te kučke. Uglavnom, uspeli smo da odradimo na drugom mestu overu.
    Da se vratim na registraciju, odradim šta treba da registrujemo na starog vlasnika, čovek iz agencije otera na tehnički, zove me posle sat vremena da dođem. Nije auto prošao, pogrešno upisan broj motora u saobraćajnoj koji se vidi kada se očita. Treba da počne sa PSA, pa ne znam više ni ja koliko cifara i slova, Pežo je u pitanju. Ovde upisane samo cifre i slova, nemaju veze sa brojem motora. Kako je on registrovao do sada pojma nemam, kaže da nikada nije imao problema, u agenciji mi kažu da se nije ni gledalo. Ne znam ni kada je došlo do greške i gde. Koliko sam shvatio nije auto na tom tehničkom ušao u sistem, valjda provere papire prvo. Autom vozim dostavu hrane kao dodatni posao već duže vreme, a sada kao jedini zbog situacije ne radim svoj primarni posao.
    Ako neko ima ideju kako i da li je uopšte moguće rešiti ovaj problem, zamolio bih da piše, autu juče istekla registracija. Ne smem da radim, zaustavljaju me po 3-4 puta dnevno dok traje policijski čas, a i nemam osiguranje ne daj Bože nekog udesa.
    Hvala unapred, svako dobro.


    Sent from my moto e5 using Tapatalk


  22. Hvala
    Bugeera reacted to Ivan in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine   
    Otkad je krenuo FPT C635 menjac i na 1.6 dizelu. On je sa prstenom, pa gore-levo za rikverc. Tj. 2010. od restyle, maltene kad i Euro 5 benzinci (MultiAir 140 i T-Jet 120 E5 su takodje upravo sa tim novim menjacem).
    Prelom za saranje kao na ovom iznad je kraj 2009/pocetak 2010. Stariji 1.6 MutiJet ima takodje FPT-ov, ali prethodni C530.6 menjac. Sto Danilo kaze, desno-dole kao na prethodnoj slici. Stariji 1.9 je imao FPT C530.5 (8v verzija) i C530.6 (16v).
    Ako mislis na problematicni C544 (M32), u dizelima na Bravu ih nemas, napisao sam ti sta ide u 1.6 i 1.9. Isao je u dizele koji su radjeni sa GM, Grande, Croma i sl... U Bravu M32 idu samo na stare Euro 4 T-Jet 120 i 150 benzince.
    Oba FPT menjaca (i C530 i C635) su dobri i pouzdani. C635 zna da ima "klik" na ubacivanju u prvu, cesto se resi zamenom ulja i MoS2 aditivom. C635 je zamenio i Opelov C542 (F40) na 2.0 MultiJet.
    Imas i C530.6 (sestobrzinac), stari princip desno dole  , detaljno iznad.
     
  23. Hvala
    Bugeera reacted to Milutinac in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine   
    @Bugeera - bice onda da ne pricamo o istom primerku...
  24. Like
    Bugeera reacted to Danilo1 in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine   
    iskreno nista specijalno, plus stavio ove ruzne felne.. Al o ukusima se ne raspravlja
    evo ista boja samo lepse sredjen:

     
     
    a za crnog, ne znam sto se ljudima svideo onaj, pogotovu sa natpisom SPORT sa Bubanj potoka 
    Uporedi samo onog crnog i crnog od koleZe Ivana
  25. Hvala
    Bugeera reacted to Ivan in Fiat Nuova Bravo   
    "Project 198":  Fiat Nuova Bravo - design story
     

     
    Sve je pocelo od "liste zelja" koju je postavio "Centro Stile" - zahtev menadzmenta bio je da se napravi najlepsi auto u Compact segmentu. Dizajneri predvodjeni Frenkom Stivensonom, imali su zadatak da osmisle lep i emotivan automobil, bez preteranog upustanja u razmatranje tehnickih problema. Na osnovu prvobitne zamisli, trebalo je kreirati auto sa sirokim tragom tockova, nizom siluetom, zakosenim vetrobranom i zakosenim bocnim linijama prozora, koje bi doprinele dinamicnom i atraktivnom izgledu. Ceo projekat bio je razvijen za samo 18 meseci.
    Djanfranko Romeo ("Fiat Engineering & Design") bio je glavni inzenjer za "Project 198" (kodno ime za Nuova Bravo). Koordinisao je sva glavna odeljenja razvoja: za spoljnu i karoserijsku strukturu, elektroniku, sasiju, za enterijer, pogonsku grupu i upravljanje troskovima.
     
    Sto se dizajna eksterijera tice, krenulo se od prvobitnih skica...
     

     

     
    Na osnovu cega se doslo i do nekih prvih konkretnih predloga:
     

     

     
    Proces dizajniranja od 2D do prva tri prihvacena 3D predloga trajao je samo 3 nedelje, a zatim jos 3 nedelje do konacnog modela u stvarnoj dimenziji. Bio je to veoma kratak rok, jer taj proces traje obicno od 6 do 12 meseci.
     

     

     

     
    Frenk Stivenson bio je direktor dizajna za Fiat i Lanciu. Radio je i za BMW grupu, gde je bio odgovoran za dizajn Minija i X5. Nuova Bravo je bio njegov prvi projekat posle pridruzivanja Fiat grupi.
    - "Znamo da je dizajn subjektivna stvar, ne mozete da reci da je dobar ili pogresan. Moze da vam se svidja ili ne svidja. Uvek pokusavamo da kreiramo automobil, koji ce privuci najmanje 75% ljudi."
    - "Problem je sto zbog vrlo kratkog vremenskog roka, morate biti sigurni u to sto zelite od samog pocetka. Potreban vam je mali, ali dobro definisan tim koji je talentovan i moze dobro da radi zajedno. Nema vremena za greske i pravljenje kompromisa."
    - "Proces razvijanja osnovne ideje se uvek izvodi rucnim crtanjem. A to je posebno vazno za italijanske automobile, jer moraju izgledati upravo kao da su dizajnirani rucno. Nema ravnih linija, oni su kao skulptura."
     
    Sto se enterijera tice, razvoj je tekao od prvobitnih skica:
     
     
     
     
    Preko necega gde se vec nazire konacan izgled kokpita:
     

     
    Do realizacije ideje na prvom modelu u stvarnoj velicini:
     

     
    Nuova Bravo je bio baziran na dobro poznatoj "C2" verziji Fiatove "C-platform" (koju je ranije koristio prethodnik Stilo), a koja je dodatno unapredjena u saradnji sa kompanijom "Magna-Steyr", u velikoj meri koristeci alate virtuelnog razvoja.
     
     
    Tekst by Ivan, koristeci materijal sa: quellichebravo.it
     
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...