Jump to content
FAS Goran

vladimiran

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Stavio nove paknove i doboše i prošao tehnički. Najveći problem u svemu je da i kada stavite sve novo niste sigurni da li je ok. A nigde ne može da se proveri sila kočenja i razlika u kočenju, sem na tehničkom pregledu.
  2. Mislim da nije proveravao vazduh. Moraću da vidim. Hvala na sugestiji!
  3. Imam problem sa zadnjim nožnim kočnicama na Grande Punto 1.4 8v zbog koga ne mogu da prođem tehnički, a uskoro mi ističe registracija. Naime, prvi put kada sam bio na tehničkom pregledu ustanovili su da mi zadnji desni točak slabije koči od levog za 40%, a dozvoljeno je do 30 i ručna mi nije bila dobra. Bio sam kod majstora koji je skinuo doboš, očistio i doboš i paknove, naštelovao ručnu. Rekao mi je da paknovi još uvek nisu istrošeni. Danas sam bio ponovo na tehničkom, ručna je u redu, ali je razlika u kočenju levog i desnog zadnjeg točka i dalje velika, čak malo i veća nego prvi put, 47%. Molim za pomoć i savet šta da radim, da li je pametno da menjam sve (doboše, paknove, creva...) na 6 dana pre isteka registracije? Imate li da preporučite nekog dobrog majstora za kočnice u Nišu? Hvala unapred!
  4. Rešio sam, ali potpuno nenamerno. Naime desilo mi se da neće da upali. Kada dam kontakt, ne pali lampice, ne dešava se apsolutno ništa. Majstor je ustanovio da je probio kabli za masu. Od kada je sredio kabli, ovaj problem sa kazaljkom temperature mi se više nije dešavao. Pretpostavljam da je kabli ranije bio načet i da se zbog toga kazaljka ponašala tako. Sve dok potpuno nije probio. Neka ti majstor proveri stanje kabla, možda je i kod tebe ista situacija.
  5. Hvala na savetima! Svakako ću morati što pre kod majstora.
  6. Bio bih vam zahvalan ako znate šta bi moglo da bude u pitanju. Opisaću problem. Naime, do skora se pri startovanju motora povremeno čudno ponašala kazaljka temperature o čemu sam i postavljao pitanje ovde na forumu. Dešavalo se samo ponekad da ode kazaljka do maksimuma, upali se crvena lampica i onda se vrati i isključi lampica. Od juče je počelo skoro pri svakom startovanju motora prvo da se čuje krčanje kada okrenem ključ za paljenje. To se desi jednom - dvaput i tek iz drugog trećeg puta upali. Takođe je kazaljka temperature počela skoro pri svakom paljenju da se ponaša kao što sam opisao. Imate li ideju o čemu bi moglo da se radi, dok ne odem kod majstora? Da li bi ovo mogao da bude simptom nekog ozbiljnijeg kvara? Hvala!
  7. Ok, hvala. Pročitao sam temu i bilo je od koristi.
  8. Pozdrav, drugari. Nov sam na ovom forumu, jer od skora imam Grande Punta 1.4 8v. Primetio sam da povremeno, pri startovanju auta, kazaljka za temperaturu ode do maksimuma i vrati se u početni položaj. Za to vreme svetli crvena lampica temperature. Nikakve druge simptome ne uočavam ni pre ni posle. Da li je neko imao sličan problem? Koliko je ovo ozbiljno? Unapred hvala na odgovoru!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...