Jump to content
Goran

mitaman

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About mitaman

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    VB

Previous Fields

  • Garage
    Pug 307 1.4HDI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bogami, tada mi se više sviđala Brava, nego Bravo. Sa većinom dizela je njakanje. A bogami i sa ovim novijim malolitražnim benzincima. Za razliku od Škode i Forda, Nuova Bravo je mnogo lepši auto, i iznutra i spolja, naročito u sport opremi. Nekoliko plastika čini čuda. Kad se već spominje i Đulijeta, imam ponudu od rođa za njihovu 2.0 za koju treba skoro pa dupli budžet odvojiti. Kakav je GP 1.4 sa 120ks? To je Tjet ako se ne varam, nije MA.
  2. @italiano Uvek sam brkao. Još kad krenu padežima, eto veselja. Praštaj :]
  3. Idemo redom. Gledah i Škodu, ne Oktaviju koja nikako ne bi odgovarala početniku, nego Fabiju i tu su uglavnom slabiji motori 65-75ks što mi ne igra ulogu, jer se često idem uzbrdo. I Forda sam gledao, doduše C-max pretežno. Na Fordovom forumu sam čitao da je ipak bolje uzeti jači motor tipa 1.8, a onda pročitah da ti motori imaju problem sa curenjem ulja. E sad, navodili su da taj problem imaju motori u Mondeu, a da su toga pošteđeni ovi u Fokusu. Imam na drugom kraju grada Fokus 1.8 iz oglasa. Štos je u tome što piše da je to duratekov motor koji je išao u Mondea i tu batalim priču. Kod rođa ima Fokus mk2 1.6, pa ih mogu zatražiti da bace pogled I tako sam došao do GP, pa Brave misleći da se može naći nešto pristojno za pomenute pare. Kako smo već doktorirali, cene kod nas nemaju blage veze s stvarnošću. Još je bolje kad svoj auto cene kao da je od zlata, a tvom nađu 1000 falinki.
  4. 307 ima i prostran gepek i mesta na zadnjoj klupi. Druge su tu stvari u pitanju, pa mi se ne uzima opet isti auto sa drugačijim farovima samo. Stilo mi se nikako ne sviđa, a i izbegao bih ga radi nečeg mlađeg.Posle vašeg pisanja u bezi Brave, izbor je sve više svodi na gledanje GP-a. Samo još da ga probamo ovako da vidimo hoćemo li stati svi. Dakako, više naginjem benzincima, recimo da je to što gledam dizele više nužno zlo. Dizeli su osakaćeni sa svim onim kao filterima i nije više tolika razlika u korist dizela kao nekada, na stranu naše gorivo i održavanje auta kod nas.
  5. Ivan jeste u pravu. GP je bolji kao prelazni auto. I jesam ga gledao na početku. I tu je krenulo ono ili ili. GP je manji što odgovara supruzi koja je početnik, lakše je naći benzinca, s druge strane imamo bebca i sklameriju koja ide uz njega, plus sam ja nekih 190cm i pitanje je koliko bih morao sedište unazad da pomeram. Dalje, i cene GP-a se kreću oko 3000 za model koji je Ivan predložio. Bravo je u rangu 307 koji trenutno imam, ima modela sa 120ks čime šije ponudu 307 i nema famozni DPF dok kod jačih modela PUG to nije slučaj. Ajd da kažemo da sam naivan, pa se nadam nekom da će se pojaviti ili ima neki očuvaniji model Brave. Raspitivah se danas i za jedan primerak iz KŠ-a. Dakako, ni taj nije ostavio Bog zna kakav utisak.
  6. Kilometraža mi nije neki problem ako nije ekstremna i ako je auto održavan. A koliko vidim po oglasima svi su cakum pakum održavani u tom cenovnom rangu. Ovaj TS je blizu, a u Bg bih navratio. Možda bi se ispružio nešto malo preko 3000 i plafon. Ipak se radi o kolima koja imaju 15+ godina.
  7. Još da nađem neki primerak. Za digitalnu klimu sam čitao ovde na forumu. Znači, manuelna. A ne znam kolika je zezancija zamena poluosovine i koliko je skup sport. Zviždanje se obično povezuje s turbinom.
  8. Propustih temu. Dule iz Banje, vozih Fiat tu i tamo, a sad je u planu i nabavka jednog ako se kockice slože.
  9. Zdravo, narode. Kao prvo, ovo beše šurakov nalog koji je davno vozio Punta 1, a koji sam ja, da kažem, nasledio, pa sam pozajmio i nalog. Punto je, naravno, nedugo zatim, našao drugog vlasnika, a ja sam prešao na drugu marku automobila. Međutim, posle mozganja, pretraživanja, gledanja oglasa i slično, uzeo bih Bravu, kao prelazni auto, dok se ne skupi lova za ono što me zanima. Konkretno, trenutno sam naišao na dva 1.9 primerka koja su mi zapala za oko. Ispod 3000 su što mi odgovara budžetu za prelazni auto, ali se postavlja pitanje kakvi su auti što se tiče kupovine. Za primerak iz BG-a se još nisam raspitao, a Brava iz TS-a je po rečima vlasnika u dobrom stanju, odrađen je mali servis pre oko 5000km, veliki ide za 20 000km, od ulaganja ima da se sredi krst na poluosovini i lak se ljušti na pojedinim delovima. Felne 17" idu za doplatu koje me ne zanimaju, jer mislim da su 16" mnogo bolji izbor za naše puteve. Načitah se i o benzincima koji bi bili bolji izbor uz mane koje su moguće(menjač). Ipak, samo dva su blizu budžeta, jedan iz Subotice i drugi sa placa u Kragujevcu(uvoz iz CH) Dakako, ako neko ima primerak za prodaju ili bolji model iz oglasa, molio bih da mi javi. Da ne dužim, šta mislite o sledećim primercima: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25577923/fiat-bravo-19-multijet?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0 https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25398592/fiat-bravo?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0
  10. @andreja.micovic E, hvala. Posle dosta potrage, mislim da sam našao. Valjda je to to.
  11. Nikakva iskustva? Niko se nije susretao sa ovakvim farovima?
  12. Pošto su farovi na puntu bivali sve lošiji što se tiče osvetljenja, a i samo stanje farova nije obećavalo dao sam se u potragu za drugima. Međutim, posle nekog vremena i zamenski su krenuli isto da se ponašaju, uspeo sam da nađem potpuno nove farove za pristojnu cenu. I tu sam ispao idiot, jer sam zaboravio da pitam za tip sijalica pa kad sam posle nekoliko dana otvorio paket imao sam šta da vidim. Farovi jesu potpuno novi, ali su za H1 sijalicu, dok je kod mog punta standardna H4 sijalica. I sve bi to bilo u redu da se klasično povezuje, džek na džek, no kod novih farova sve žice idu u jedan 4pin izlaz za koji nigde nema odgovarajućeg džeka ili adaptera. Da li negde uopšte postoji odgovarajući džek ili moram na "uradi sam" verziju povezivanja kod električara uz bušenje rupe ili drugi vid narušavanja originalnog izgleda fara? Slike fara i izlaza:
  13. Raport. Uspeo sam da nađem. Usput je riknuo i osigurač od grejanja zadnjeg stakla, pa bi sada trebalo da šljaka sve. Ostaje samo da se auto mehanički sredi za tehnički pošto se poklopilo vreme.
  14. I vidim da teško ide. Uglavnom svi kažu da imaju i pored toga što napomenem za prekidač. Tako se zeznuh, pa uzeh jedan "goli". Elem, ko je ovlašćeni servis? NIsam baš u svetu fiata.
  15. Zdravo, spletom okolnosti je autić iz naslova iz dospeo u moje ruke. Sređivanje ide polako. Zamenjeno je dosta delova, ali ima još toga da se radi. Da ne dužim, radi se o tome što ne mogu da nađem kontakt pločice gepeka(one što idu na karoseriju kod brave gepeka) sa prekidačem, dugmetom, tasterom, kako god, za svetlo gepeka. Svuda nailazim na pločice bez prekidača. Druga pločica od prekidača ne daje znake života i otuda problemi. Ako neko zna rešenje problema, bio bih zahvalan da javne. Slika u prilogu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...