Jump to content
FAS Goran

Milanese

Members
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

About Milanese

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Punto Mk1 Cult 1.2 8V

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kupujem krovne nosače za Fiat punto mk1 sa 3 vrata (poput ovih sa slike ili slične).
  2. Zdravo, interesuje me da li neko zna gde mogu da pronađem krovne nosače za Punto mk1 sa 3 vrata(poput ovih na slici)? Da li mogu da se koriste i nosači sa modela sa 5 vrata? Unapred hvala. Pozdrav
  3. Admin, može da se zatvori. Hvala.
  4. Prodajem felne za Punto mk1, 4 kom - cena 130eur. GT model, veličina 14 inča, 4x98. Odlično očuvane! Na njima su 185/60/R14 zimske Tigar Wintera gume u dobrom stanju. Može i sa gumama, u tom slučaju je cena drugačija (dogovor). (Više slika uskoro ili u PP)
  5. Izvinjavam se što kasnim sa odgovorom. Auto se čuo i ponašao potpuno isto kao i do tada. Evo zadnjih par nedelja nema problema. Ponekad mi se učini kao da malo slabije primi gas kada je još hladan, ali nema gašenja. Da li će se ponoviti ne znam, svakako ću da ga vozim malo češće na benzin, da vidim da li će se ponoviti...
  6. Zdravo svima., u poslednjih mesec dana javlja mi se problem sa autom. Auto je sa ugrađenim plinom. Kada vozim auto na benzin desi mi se da odjednom počne da se guši i ugasi se. Probam da ga turiram, ne pomaže, ugasi se. Upalim ga ponovo i on se odmah uguši i ugasi. Opet ga upalim i prebacim na plin, radi kao sat i nastavljam vožnju. To mi se desilo i danas. A pre 2 dana sam ga vozio 30km na benzin, bez ikakvih problema. Nekad prođe više dana, radi sve ok i onda se pojavi problem. Ne verujem da je gorivo u pitanju, sipao sam već par puta do sada. Ne znam zašto se ovo dešava, nema nikakvog pravila po kom bih posumnjao gde je problem... (Inače, auto uvek palim na benzin, na 2000 obrtaja prebacuje na plin. Po gradu ga uvek vozim na benzin kada su krace relacije u pitanju.) Ima li neko ideju kako da saznam u čemu je problem? Hvala, pozdrav!
  7. @milan81: Ok, hvala za info. Znači ipak tu ide čep. Tako sam i mislio, ali nisam bio siguran, iskreno.. Ok, probaću da ga nađem. Ako neko ima pouzdanu informaciju gde može da se nabavi, neka javi. Ovde ili na PP. Hvala.
  8. Prilikom otvaranja centralne konzole i čišćenja ventilacije, primetio sam da se sunđerasti deo na leptirima za zatvaranje ventilacije troši i otpada. Star je i istruleo, tako da je pitanje vremena kada će ceo da se istroši. Nisam siguran da ovi leptiri mogu da se izvuku i zamene. Imate li predlog šta da uradim da na leptirima postavim novi zaštitni deo, kako bi dobro zatvarao dotok vazduha? Valjda ne mora cela konzola da se menja... Mislio sam možda nešto da nalepim na njima... Svaki predlog je dobrodošao. Hvala
  9. Zdravo svima, primetio sam da mi na korpi kvačila izgleda nedostaje poklopac: Postoji otvor gde, plašim se, može da uđe nečistoća i napravi neki kvar... Da li znate da li ovde ide neki poklopac i kakav? Ako je tako - gde mogu da ga nabavim? Postoji u prodaji ili da jurim po otpadima? Hvala.
  10. Zdravo svima, u potrazi sam za novim ljubimcem, Idea mi je jedna od opcija (iako nije bila u početku ). Da li je neko možda gledao ovaj primerak sa placa u NS: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7004060/fiat-idea-13-mjet-top-stanje Deluje jako lepo na slikama ali mi je nažalost daleko da skoknem i isprobam ga. Interesuje me ta verzija sa 1.3 multijet i 90KS (konkretna iskustva sa ovim motorom u Idei, ne ostalim modelima, održavanja, filteri, zamajci itd... ), pa bih bio zahvalan na svakoj informaciji i savetu.
  11. Ok, nismo se razumeli onda... U svakom slučaju, otišao sam do drugog(ili ko zna koji je već po redu) majstora, koji je utvrdio da nije dobro podešena sajla ručne kočnice na tom točku, te je podešavao - na dizalici, sa unutrašnje strane točka, kada se skine zaštitni čep. Izgleda bolje, videćemo kako će da se pokaže ovih dana. Nažalost, previše je priučenih pametnjakovića koji sebe nazivaju majstorima, a koji vam samo izbijaju novac iz džepa bez da se stvarno potrude da vide u čemu je problem - izgleda da uopšte nisam morao da menjam doboše i sl. Ali dobro, bezbednost je na prvom mestu, a auto svakako bolje koči nego ranije. Hvala svima na odgovorima.
  12. Kočioni cilindar na točku je zamenjen - stavljen je novi... Tako da verovatno nije do njega... Ne znam da li glavni kočioni cilindar može da pravi ovakav problem?
  13. Ja imam problem sa zadnjim točkovima. Zadnjim desnim preciznije. Greje dosta nakon malo duže vožnje. Menjani su paknovi, kočioni cilindar itd, podešavana ručna kočnica... Pre par dana opet skinuto i jedan pakni je sa jedne strane istrošen skoro do kraja, drugi skoro pa nedirnut. Ne kapiram zašto tako neravnomerno radi, tj. ne vraća kako treba - stavljen je novi cilindar, ne verujem da je do njega... Kupio sam nove doboše i paknove i zamenio sve. Prvi utisak je da bolje koči i ne čuje se struganje ili nešto sl... Međutim, opet greju doboši..! Ne znam šta može da bude problem?!
  14. Sad vidim ovaj svoj stari post... Da, zamenjen je automat za rikverc i sve šljaka normalno.
  15. Zdravo svima, interesuje me da li je problem da se zalepi LPG nalepnica na zadnje staklo Punta mk.1? Pitam to zbog grejača na zadnjem staklu - da li će praviti neki problem ukoliko se zalepi preko njih, sa unutrašnje strane stakla? Hvala, pozdrav!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...