Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

OmenVeritas

Members
  • Content count

    152
  • Joined

  • Last visited

About OmenVeritas

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta 1.6 mjet Selectronic

Recent Profile Visitors

362 profile views
  1. Koni opruge i štelujući amortizeri sa 17" felnama, eto neki detalj...
  2. Uh... Hajde da ne citiram nikoga konkretno... Stvari s moje strane stoje otprilike ovako... Sigurno neću sve bitno navesti... Ja u poslednjih skoro pa dva meseca vozim lagano, blago iznad ograničenja ili po ograničenju kada je put prazan. Hoću da se u praksi uverim da će DPF odraditi regeneraciju bez potrebe za majstorskim (idiotskim) preporukama da dizel auto mora da se vozi na 3000+ obrtaja da bi uradio proces. Moj auto je poluautomatik i pri normalnoj vožnji menja brzine na oko 2000/2100 obrtaja. Tada, uglavnom vozim na oko 1750 obrtaja po ravnom, oko 2000 ili malo više na uzbrdicama, ne velikim naravno... Elektronika radi svoje. Na AP vozim oko 95 u srednjoj traci, a nije mi strano 230 kmh kroz Dušanovac deo AP u 2002. Lexus GS 300... Na istoj deonici 200 kmh u 2005. Grandu 5.7 HEMI, 2000. Chrysler 300M 3.5, i tako dalje... Tu su i slabe makine poput 2001. Focus 2.0, 2002. Galant 2.4, 2007. Z 10 1.2 (koliko max može da ide, 165 po satu)... Sa Z 10 sam jako puno ljudi iznervirao jer nisu mogli da me stignu po okolnim putevima Bg-a... Jes' da sam imao šire Toyo gume nižeg profila i, tada jače 98 oktansko gorivo, ali brate... ljudi prosto ne znaju da voze, a k*rče se, pa kad ih opere Zastava... Jbga. Da ne pišem o 1991. Chevrolet Corsica 3.1, Pontiac Grand Pix 2.2, Firebird 3.1 i 5.7, Corvette 5.7... istih godišta. Kako vozim? Svakako. Cela paleta. Vozim onako kako ja hoću. Ja od najranijeg detinjstva volim automobile i mnogo volim da vozim. U mojoj okolini važim za najboljeg vozača, a to kažu i tetke i ložane i normalni vozači i dvojica trkača na trkačkom Jugu i tada Mica Evo... I hajde sada se prisetite svih idiotluka koji se dešavaju svakodnevno u saobraćaju... kada neka seljačina počne da se iživljava... Šta drugo nego da iskuliram budalu. Kada me iseče treba da ga preletim u sekundi, legnem na kočnicu i zaustavim ga i na sred puta nalupam šamare? Kada mi se nabije u branik, da pređem u levu traku i prikočim da prođe, pa se ja njemu nabijem još više u branik sa upaljenim dugim svetlima i maglenkama? Kada na van gradskim putevima seku krivine i prelaze u drugu traku nema šta da im radim osim 4.5 mm dijabola iz vazdušnog pištolja u čelo... ili oko. I hajde da ne nabrajam idiotluke, verujem da sam jasan... O geografskom poreklu ne bih davio, samo bih pomenuo najaktuelniju izjavu osoba koje su se doselile u BG da će oni sada da objasne Beograđanima neke stvari u svakom smislu. Bilo u saobraćaju, komunikacija, društvenim zvrčkama... Eto ukratko... Pa kome se ne sviđa može slobodno da pogleda na YT šta je Vojislav Šešelj izjavio u Haškom tribunalu na glupu argumentaciju...
  3. Delta 1.75 turbo benzina

    Eto neki moj, izgleda, blesavi, pogled na svet... Ima tu i toga da je meni taj auto fabrički mačka i po... A jes' vala, na slici i uživo stvarno retko ima veze... Isto, mada moja Delta je standardna, a ljudi me zaustavljaju i pitaju o autu.. Ok, jeste da se ne vozi puno ali taj nivo interesovanja mi je stvarno začuđujuć... Od dečurlije i mladih preko odraslih do dekica... Neverovatno...
  4. Zapravo, ne. Krajnje je vreme da neko na bilo kom mediju progovori o ovom velikom problemu. Ovo je činjenica. Takođe, verujem da je u ovoj Internet zajednici jasno da mene nije briga za demokratska etiketiranja i tako te gluposti. Ovo što sam napisao jeste problem, i nije me briga za političku korektnost. Bitna mi je ljudskost, ono što je mnogim seljačinama (i demokratama) strano...
  5. Delta 1.75 turbo benzina

    Nemoj mi zameriti, jasno mi je da svako radi sa svojim autom šta želi i da je jedino bitno šta se vlasniku sviđa. Prosto me je ovaj styling podsetio na taj golf fazon, i to je sve... Ali ipak to je samo moje mišljenje...
  6. Šta me izluđuje? Ništa. Ja lepo odvrnem muziku i vozim svoju vožnju. Lepo uživam, da li lagano ili brzo, nije bitno... Ako je brzo, nikoga ne maltretiram blicanjem ili isecanjem... Onda vozim brzo za svoju dušu... Kada vozim lagano, stoka koja seče ili blica na ap, uleće i šta sve već ne radi, ne uzbuđuje me, samo pomislim: "koja seljačina sa planine, doš'o u Beograd", i nastavim da uživam u vožnji i svojim kolima. Nažalost, seljačina ima jako puno po BG, došli iz tri lepe p.m... Najčešće u dostavnim vozilima i kombijima, ali ima ih i onih sa jakim (programerskim, npr) platama koji su kupili na kredit Škodu 2.0 dizel pa su umislili da su Bog... Jbga, odu oni iz sela, ali selo iz njih nikada... Dakle, seljačine, nije vam Beograd i saobraćaj mesto za lečenje vaših kompleksa. Naučite se redu i kulturi u saobraćaju. JA kad vam kažem.
  7. Delta 1.75 turbo benzina

    Brate... Prijatelju... Kolektivu foruma... Svima drugima... Izvinite... Ali ja ovo moram iskreno da prokomentarišem. 'ladno si uspeo da od Delte napraviš Golfa.
  8. Ipak, razum i ljudskost je preovladalo nad kapitalizmom i... tako tim... Sajt ostaje online, za sada. U tom duhu:
  9. Delta 1.75 turbo benzina

    Jeste, baš tako. Delta nikako nije za drift opredeljene vozače. Ali ipak, ja sam iz drugog tabora. Ne volim drift. Ja volim brzu i preciznu vožnju. Brz prolazak kroz krivine bez ikakvog rizika od havarije. A tu je Delta keva. Vozio sam i provozao na stotine automobila, a ovakav osećaj i ležanje u krivini sam imao samo još sa Chrysler 300m 3.5L... Ležanje sam pripisivao širini (cabin front design), visini i težini auta, dok nisam nešto slobodnije pritisnuo Deltu 3... Znate šta... Oseća se relly duh i te kako i na trojci. U krivinama leži, do sada, fantastičo, prosto uživancija za brzu vožnju... Ali s obzirom da znam da je moj auto jadni 1.6 dizel, još uvek ga nisam u krivinama nagazio onako kako znam... Prosto, ne želim da rizikujem da ostane bez snage i odleti sa puta... Zato me zanima šta drugi precizni vozači sa jačim motorima misle o upravljanju...
  10. I stavio polovnu turbinu je l? Meni i te kako liči na zvuk turbine. Čak ni zagušen leptir se ne čuje tako. Turbina ne može da ode na 150k. Nema šanse. Jedino ako je havarisan auto, polomljeno kućište filtera za vazduh pa tako voženo ko zna koliko, u kom periodu je svakakva žgadija uletala u dotok i oštetila peraja... Jbga... šta da ti kažem...
  11. Narezao na disk neko izdanje PGP-RTS... Jedna od pesama je...
  12. Venom u menjaču nema sinhrone, double-cloutch shifting. Zato se čuje zujanje. To konstrukcijski nije manjač kao u Delti.
  13. Delta 1.75 turbo benzina

    Ups. Hajde kada budeš bio raspoložen i na nekom praznom krivudavom putu, pokušaj da zaneseš Deltu i pls javi da li ti je uspelo u kakvoj krivini i pri kojoj brzini. Važi?
  14. Da ne jurim sad po netu, potraži nešto poput "hennessey lotus venom" i slušaj zvuk... Ono je raspala turbina garant...
×