Jump to content
FAS Goran

Stevcho

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Stevcho

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Opel corsa 1.3 cdti
  1. Nema dpf, u pitanju je euro 3 motor iz 2005 u opel corsi, opel preporucuje 5w30 a fiat 5w40... Prvu zamenu kod mene sam sipao selenia wr 5w40 a drugu opel gm 5w30 i zadovoljniji sam Seleniom. Vidim da svi sipaju petronas, kazu da nije los a povoljniji je pa bih i ja probao Послато са 5053K помоћу Тапатока
  2. Za 1.3 multijet isto je najbolje da uzmem Petronas ulje 0w30? Radi se o 51kw bez dpf-a Послато са 5053K помоћу Тапатока
  3. Pitanje za Gorana: Imam corsu c 1.3 multijet koja izgleda pusta ulje u vodu na hladnjaku ulja (samo ulje u vodu a nema rashladne tecnosti u ulju, tako da verujem da je to) Da li bi mozda bio voljan da odradi standardnu zamenu ulja i da popravi taj kvar sa sve novom rashladnom tecnosti i sve sto ide? Koliko bi to kostalo, znam da nije mali posao Ukoliko je odgovor da da li je jos nesto prikladno da se odradi sa tim na tom motoru od odrzavanja? I termostat je zreo za zamenu a planiram i remont alansera i alternatora pa bi valjalo ustedeti malo ako je usput Hvala
  4. Ne bojim se, samo nije mi bas prakticno, nekad odem i do prodavnice a nekad i u selo a nema pumpe... Mislim da je plin ipak realnija opcija za nekoga ko nije taksista ili ne prelazi mnogo Mene jedino brine odrzavanje fabrickog uredjaja jer sam o tone citao da je skupo, i mada me forumasi ubedjuju da nije niko se nije konkretno javio sa istim modelom da potvrdi
  5. Na cbc forumu su prilicno napljuvali taj ladi renzo fabricki plin, ljudi su se zalili da im za dizne treba 100e po komadu. Opekao sam se jednom uzeo sam turbo dizel sa zamajcem za gradsku eksploataciju i nisam se bas proslavio, zato ne bih istu gresku da napravim i pisem ovde u nadi da je neko vec imao i razresio iste dileme
  6. Evo otprilike na sta ja ciljam, vec imaju ugradjen plin https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14438879/fiat-punto-classic ili https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14176574/fiat-punto na prvom se vidi motor i cini mi se da je fabricka ugradnja, na drugom ne znam. jeste izgleda malo penzionerski ali auto mi je iskljucivo stvar za prevoz od tacke a do tacke b tako da me bas briga
  7. Hvala na opseznom odgovoru, ipak je cng malo "too much" za mene, ja sam kezual korisnik koji bi da prodje jeftinije po gradu, ja prelazim oko 15.000 a da kupim sa vec ugradjenim cng to je vec macka u dzaku. Ni plin ne bih puno razmatrao da nema ovih domacih sa fabrickim plinom pa ljudi ga nisu mnogo vozili (presli ~100.000) Konkretno pitanje, svi fabricki plin su iz kragujevca i dolaze sa najmanjom opremom (bez klime i obicno bez abs)? edit: Da, dakle za otprilike godinu dana bi mi se isplatilo. Samo se malo brinem sto motor nije prilagodjen, mada kazu da taj 1.2 8v dobro podnosi. Opravdana briga?
  8. Ako bih kupio benzinca onda bih ga i ostavio tako. Tesko da bi mi se ikada otplatila ta investicija, tako da prva opcija je da gledam sa ugradjenim plinom, samo me brine servirisanje tog istog, ti ladi renzo injektori. Sa jedne strane je motor izdrzljivji kod fabrickog plina a kad naknadno ugradis jeftinije je ako se pokvari? Moze li na fabricki plin da se ugrade jeftinije brizgaljke? Ima dosta kupljen nov u srbiji tako da mislim da je verovatnoca da zabodem nekog sa 300.000 manja
  9. Hvala na odgovoru, ne treba mi veliki dizel cak bih i 1.3 mjet motor izbegao iako me je on i naveo da dalje gledam fiat (odlican mali motor) Zanima me konkretno da li da gledam taj sa fabrickim plinom ili neki na kome je naknadno ugradjen plin? Pre svega zbog cene odrzavanja i trajnosti Nisam pre vozio na benzin pa ne znam ni razliku izmedju cng i lpg, izguglao sam i video da je lpg valjda bolji Da li da gledam te pravljene u Srbiji? Oni su svi sa slabijom opremom?
  10. Moram nekome da se izjadam veceras a ujedno i da pitam za savet. Imam opel corsu c 2005 1.3 cdti. Presla na satu 180.000 mada majstor kaze da je to mnogo vise. Auto je star i polako su pocele da otkazuju stvari: plivajuci zamajac, alternator, propao prednji trap, zadnje dobos kocnice, (juce mi je blokirao auto ziv sam se pojeo).. Elem, nista mi se na autu ne svidja osim motora koji je fiatov ali i on kao stariji dizel pocinje da bude skup za odrzavanje. Moj prvi auto, kupio sam ga sa ocem pre 2.5 godine, odradio veliki servis, promenio neke amortizere i svasta nesto sitno... Nazalost tad nisam znao nista o automobilima jer sigurno ne bih kupio polovnog dizela sa plivajucim zamajcem bez provere... Bilo kako bilo, da bi se auto skroz sredio treba da se ulozi 1000+ evra a ja to nemam a i ne zelim da dajem. Poucen ovim losim iskustvom, odlucan sam da ne napravim istu gresku opet, zato i pisem ovde. Automobil mi treba 99% za grad, treba da bude jeftin za odrzavanje (zato gledam benzince) i pozeljno je da trosi malo (isto tako bih gledao i plin), imam dosta hladnih startova i vozim u proseku 2.5km vise puta u toku dana (do teretane i nazad). Auto mora da ima ABS a bilo bi lepo da ima i klimu. Isto tako posto razumem da kad prodje 10+ godina stajanja napolju automobil krene da propada bilo bi lepo i da je 2010. i mladje Sto me dovodi do razloga i kojeg pisem, procitao sam temu vise puta medjutim uglavnom se prica o punticima starijim od 2010. Mene zanima da li ti puntici koji su proizvedeni posle 2010. (valjda u srbiji) imaju neki defekt u odnosu na ove pre? Jer ima ih 2013. godiste za oko 2000evra. Da li valja uzeti fabricki plin? Jer mi zvuci lepo to sto imaju bolje ventile i sve ali kazu da imaju injektore ladi renzo koji kostaju mnogo (verovatno ako kupim benzinca ne bih sam ugradjivao plin jer prelazim 15.000) Goranovi saveti se uglavnom odnose na starije verzije, ja bih gledao sto mladje, sa fabrickim plinom (ili je to greska?) 1.2 60ks Da li je bolje traziti neki sa naknadno ugradjenim plinom? Izbegao bih dizel jer iako sam zadovoljan voznom dinamikom 1.3mj ipak mi benzinac vise lezi zbog dosta hladnih startova a obrtni moment mi nije toliko bitan Pomozite mi da ne napravim istu gresku kao za Opela, kupio sam auto za 2.5 hiljade, ulozio jos 500 a sad daj Boze da mogu da ga prodam za 2000. Dakle punto 1.2 2010.+ sa fabrickim plinom ili bolje stariji model mozda sa naknadno ugradjenim plinom ili da batalim plin i da kupim 1.2 16v i vozam na benzin? Ima na oglasima i primamljivih 1.3 ali verovatno ne bih
  11. Pitanje za kolege, gde mogu da odradim remont alternatora za 1.3 mj motor a da ne klepaju po usima? Otisla je remenica a kad se vec skida zamenio bih i cetkice
  12. Iz Beograda sam. Odnosi se na dihtung hladnjaka ulja, na to sam mislio, jer je sve ostalo normalno, temperatura je u redu i nemam vode u ulju. Taj problem se desava koliko vidim na 1.3 mjt motorima Nema majstora koji bi skidao to i zamenio gumice, jer ne moze da naplati puno a ima dosta posla.. Hvala na brzom odgovoru svakako

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...