Jump to content
FAS Goran

Nikola031

Members
  • Content Count

    564
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Like
    Nikola031 reacted to Mijailović P. in Nuova Bravo 1.4 t-jet 150   
  2. Like
    Nikola031 reacted to horvat in Renault Clio 3 RS 197   
    Jeste da kasnim dosta sa predstavljanjem, ali nadam se da ce opsiran intro biti dovoljan za oprost  
     
    Pocecu od misaonog procesa koji me je doveo do ovog auta (a i onog drugog sto sam predstavio), pa cu dalje o samom primerku i radovima. 
     
    Prosle godine smo dobili bebu i tokom te prve godine sam primetio koliko je neprakticno sa malim detetom/bebom u sedanu. Najvise me nervirala niska linija krova i ubacivanje deteta u sediste. Redovno se desavalo da lupim obe glave u tom postupku  Osim toga, i nacin zivota nam se promenio, manje se putuje mnogo, pa je Alfa sve manje bila na svom terenu. A s druge strane, kada sam ja sam isao u neke voznje za 'oslobadjenje od stresa', tamo me isto nije bas ispunjavala u potpunosti, zbog vec dobro poznatih falinki 159. Velika, teska itd. Ona je idealna za duge staze, putovanja, vijugave magistrale, a to je scenario koji mi se retko desava, otkako smo dobili bebu. A s druge strane, prakticnost i gradska voznja joj svakako nisu aduti. Tako da mi je bilo primerenije usmeriti entuzijazam ka necem radikalnijem.  

    Sa svim tim mislima i zakljuccima sam prelomio da zeni pazarim mpv, a sebi hot hatch. Plan je bio da se prvo uzme njoj, da se na miru sredi, izvoza, istestira, pa kad to sve bude uhodano, da se proda Alfa 159 i polako gleda neki zanimljiv trovratni sportski hecbek. To mi je bas dugo, dugo zelja, odavno ih obozavam i konstantno ih vrtim po oglasima, vec sam napamet znao sve sto valja na PA od hot heceva. Zbog ogranicenog budzeta, bio sam otvoren i za onu neku 'junior' klasu, ako mogu tako da je nazovem, npr Suzuki Swift sport 1.6, Ford Fiesta sport 1.6 (atmosferac), mozda cak i Renault Twingo RS. Gledao sam, pratio oglase, pokusavao kojegde da probam po neki od tih kandidata, ali bez konkretnih poteza. 
     
    I onda mi je sasvim slucajno, jedan dan dosao Clio 3 RS na fotkanje. Iako nikad, ali bas nikad ne trazim od vlasnika da im vozam automobile, ovaj put sam napravio izuzetak, jer sam merkao malo i njih po oglasima i iako su sa cenom negde pri samom vrhu mog budzeta, cak malo i preko, kontao sam da je ipak moguce da se desi. Vlasnik mi je dao bez problema, ja sam napravio jedan krug po putu kojeg jako dobro poznajem, nisam previse divljao, vozio sam recimo na ~60-70%, ali bez obzira na umeren tempo, bukvalno mi je bilo dovoljno 100m u tom autu da shvatim o cemu se radi. Onaj volan, osecaj kada skrece, preciznost, tako nesto jos nisam osetio. Odmah posle te voznje sam rekao, "ja ovaj auto moram imati jednom".  Naravno, odmah sam listao sve oglase i organizovao se da pogledam sve dostupne, sto pre. 
     
    Ono sto sam primetio kod vecine, jeste da su mahom modifikovani. Poliuretan, aftermarket izduv, opruge, gewinde, sve zivo. Nisam to zeleo. S obzirom da meni ovaj auto treba nekad i da posluzi (retko, ali ipak nekad treba), bio sam veoma striktan u nameri da to bude potpuno fabricki sport trim. Nisam zeleo cup i nisam zeleo modifikacije. 
     
    Nakon pogledana dva primerka na oglasima, jedan je ispunjavao te zahteve. I tu dolazimo do mog primerka  
     
    Sve na autu je bilo potpuno fabricko. Meracem debljine laka sam izmerio da nigde nije farban, apsolutno ni jedan panel, a vlasnik mi je rekao da je u jednom momentu samo zamenjen prednji branik zbog manjeg incidenta. Presao je 127.000 km, ima kompletnu dokumentaciju o odrzavanju, koja ukljucuje i veliki zahvat na menjacu (poznata boljka na tim autima), koja je iznosilo 180.000 rsd (zamena sinhrona, lezajeva, viljuske biraca, kvacila). Enterijer i trap bas i nisu bili u nekom sjajnom stanju, ali sam odmah procenio da je to sve resivo. I tako sam se ja tu razmisljao, cenkao i na kraju prekrsio svoj plan da prvo kupim zeni mpv, i povukao obarac i kupio Clia RS  
     
     

     

     

  3. Like
    Nikola031 reacted to frostysrb in Fiat Punto Evo 1.4 Multiair Turbo Toblerona   
    Dosta se vozi auto pa ne stižem da upišem sve redovno častio sam auto novim setom bobina, uzeo sam bobine za 1750 TBi, fizički su uste, a i cena je za po 10 evra po pobini veća, tako da nije neka razlika. Zamenio sam bobine jer auto ima i dalje sporadično kada je prvo paljenje u pitanju neke kao zadrške, nije seckanje niti štucanje, najbliže što mogu da opišem je kao da blago oduzima gas. Bukvalno 30 sekundi posle paljenja toga nema više. Sa zamenom bobina to sam za sada rešio, mada čekam i hladnije dane da bih bio siguran.
     

     
    Pločice počele da škripe konstantno i skinem ih da vidim šta se dešava, kad ono
    Prešle su 35000 km okruglo, imaju još pola mesa, ali je feroda ispucala, što bi se reklo prepečene
    Pošto ih nisam štedeo bilo je to i zaočekivati, kočile su kao besne Naručio sam još jedan set Galfer SDT High Performance pločnica od braće iz Slajera pošto sam bio prezadovoljan tako da ne kvarimo ugođaj
    Zanimljivo je da su skinule samo 0.5mm sa diskova, što me je oduševilo
     

     
    E sada dolazimo do teme gde mi je potrebna sugestija i pomoć od ljudi koji su imali isti problem.
     
    Auto i dalje ima jake vibracije pri jakim ubrzanjima, pogotovo treća, četvrta i peta brzina. Od drugara koji ima istog Punta sam prebacio poluosovine za probu i koliko sam uspeo da  dijagnostikujem leva poluosovina je bila problem, tako da sam poručio novu GSP, jer polovnih nigde nema ni na mapi, ali problem i dalje nije rešen. Desnu poluosovinu nema šanse da nađem nigde, zvao sam na barem 10 mesta, niko nema te poluosovine. Koliko sam provalio to je ista poluosovina koju nosi i 1.3 mjet sa 5 brzina, tako da su te poluosovine velika mana. Takođe mi i drugar koji je ozbiljan majstor kaže da mi je najverovatnije problem u diferencijalu, jer po njemu ne trese kako tresu poluosovine. Pokušaću kada se vratim sa godišnjeg odmora da pronađem i tu desnu poluosovinu za probu, ali ako i to ne reši problem onda ostaje samo da je menjač u problemu. Ako bude tako onda ću da pokušam da spakujem C635 iz Brava Multiair-a, 6 brzina i poluosovine od 1.6 mjet koje ne bi smele da budu problematične na ovom autu
  4. Like
    Nikola031 reacted to Ivan in Alfa Romeo MiTo - iskustva, saveti, mišljenja   
    Interesantan model, ali je npr. za moj ukus cist visak taj dodatni deo izmedju krakova felni.
     
    I nije neka razlika, posto ni ta 195/55/16 nije bas toliko popularna i cesta dimenzija (u poredjenju sa 205/55/16 npr.).
    U nekoj srednjoj klasi, razlika je mozda 1000 dindzi po gumi. A u 17'' vec u opticaj dolazi i Savina UHP dvojka (ne prave je u manjim colazama), pa moze da se prodje cak i jeftinije.
    Po testovima vrlo dobra guma, u nekim segmentima je bila bolja cak i od par premiuma, a opet za nepunih 80 EUR (205/45/17).
    Po meni je najveca razlika u tih 1.5 cm razlike u visini boka. Pa ko sta vec voli.
     
    Komsija mi je za sina uzeo takodje 1.4 atmo Mita. Na 17'' je potkovicama i za moj ukus mu toliko dobro stoje da svaki put zagledam taj autic u prolazu.
    Plus je crvene boje, bas mladalacki i atraktivan, ovaj model felni je u pitanju:
     
      
  5. Like
    Nikola031 reacted to Darko91 in Fiat Grande Punto 1.4 16v T-Jet   
    Konačno i ja da se motorizujem.
    Stigao dugo željeni T-Jet. 2008. godište, 15. mart.
     
    Bukvalno je sve rešeno u nedelju dana. Auto iskočio u nedelju, pogledah ga sutradan prvi put sam, delovao korektno. Pogledao ga naredni dan sa @Nikola 1.6, i tada je delovao korektno, ali su bile dve stvari koje su ljuljale želju da ga kupim: Crevo kod separatora uljnih isparenja (Iberlauf) je bilo napuklo i auto je tu vukao falš vazduh i druga je to što je auto kod kočenja davao utisak kao da gaziš sunđer. Preprodavac kaže da ga je posle uvoza vozio kod prijatelja koji mu je zamenio obe zadnje čeljusti jer su propale od stajanja i da je zato takav odziv kočnica, pa dok se auto malo ne provoza i sve ne nalegne.
     
    Tu sam se veoma kolebao, nikako da nađem majstora koji bi izašao na teren jer je auto iz Švice i prodaje ga preprodavac, stoga nema opcije lako da se uzmu probne table.
    Ako je samo crevo i vazduh u sistemu, to je brzo rešivo i nije skupo, ali ako je separator uljnih isparenja i recimo kočioni cilindar ili diskovi, e to je onda 300+ evra dodatni trošak uz registraciju i obavezni mali + veliki.
     
    Uspem u dva-tri dana da nađem majstora koji poznaje Fiate, odemo, proveri on sve, ispostavi se sve korektno, kočnice korektne, turbina radi, kvačilo mekano, ne beži u stranu, nigde ne lupa. Dogovorim se sa preprodavcem, sredim prvu registraciju i pre par dana ga oteram kod majstora koji je uradio sledeće:
     
    Mali servis, veliki servis, zamenio nosač motora koji je pukao (Svaka čast Švajcarcima na redovnom održavanju ), prednje diskove i paknove jer su bili očaj, kao i šine diskova (ako dobro razumeh majstora), svećice koje su požutele i probijale pomalo izgleda, 
    Što se motora tiče, ostalo je da se zamene crevo koje ide od filtera do hladnjaka (mora samo original, nema zamenskog), crevo iberlaufa (separator uljnih isparenja (samo original je u opticaju da se poruči) i to je to.
     
    Vešanje dobro, letva dobra, odozdo nema rđe, korozije. Sledi zamena guma, kapiram da uzmem All Season Hankook H750 Kinergy 4S2; 185/65/R15 88H jer me smara da imam dva seta, a zime su iznad nule relativno, a biće 70% grad i 30% autoput.
    I da: Fabričke felnice 15-ice.
     
     
    Što se enterijera tiče, volan očuvan, sedišta, zadovoljan sam definitivno. Nervira me srednji retrovizor koji mora da se menja, jer malko landara, kaseta koja se ne zatvara 100% (žabica zeza) i da vratim originalnu sportivo ručicu menjača.
    I ono što ostaje kao obavezno pred zimu je da sredim zadnja desna vrata, sa donje strane su procvetala. Ostala vrata su malkice počela ali ne kao ta zadnja desna. Tako da kapiram dobrog limara da konsultujem za to.
    Verovatno i poliranje plus keramička zaštita da budem miran.
     
    To je u suštini to. Evo fotki u nastavku. Nisu nešto, okačiću bolje kako budem dovodio auto u neko željeno stanje.
     
    Hvala na čitanju.
     
     



  6. Like
    Nikola031 reacted to stex_pb in Grande Punto T-jet   
  7. Haha
    Nikola031 got a reaction from Flipnjača in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Da li je prvi put 180k ne znam, ali znam da je treca multiair jedinica (i nadam se poslednja) 
  8. Haha
    Nikola031 got a reaction from Flipnjača in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Omiljena kilometraza srpskih trgovaca kolima.  
  9. Like
    Nikola031 reacted to silenci in Lancia Musa 1.3 MJet   
    Konacno danas stavio nove gume napred,ove Laufen,pa sad sam miran sa gumama na Alfi.Cena usluge kod vulkanizera je bila 1800 dinara,sa sve novim ventilom,balansiranjem i demontaza i montaza.
    I mali jubilej sa kilometrazom,pa sutra ako Bog da idemo na put u Bosnu sa Alfom.Musa konacno da odahne i odmori u garazi



  10. Haha
    Nikola031 got a reaction from silenci in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Omiljena kilometraza srpskih trgovaca kolima.  
  11. Like
    Nikola031 reacted to frostysrb in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Ja radim na 7-8000, jeftinije je ulje
  12. Haha
    Nikola031 got a reaction from Decak Iz Vode in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Da li je prvi put 180k ne znam, ali znam da je treca multiair jedinica (i nadam se poslednja) 
  13. Haha
    Nikola031 got a reaction from Decak Iz Vode in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Omiljena kilometraza srpskih trgovaca kolima.  
  14. Like
    Nikola031 got a reaction from Mijailović P. in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Da li je prvi put 180k ne znam, ali znam da je treca multiair jedinica (i nadam se poslednja) 
  15. Like
    Nikola031 got a reaction from MiloshBg in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Iskreno se i ja nadam da je to uzrok problema. Od kako je zamenjena jedinica mali servis radim na 10 hiljada, pa cemo videti.
  16. Like
    Nikola031 reacted to MiloshBg in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Servisni interval od 30k im dolazi glave... Uveren sam da je do toga u najvecem procentu.
  17. Like
    Nikola031 got a reaction from MiloshBg in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Da li je prvi put 180k ne znam, ali znam da je treca multiair jedinica (i nadam se poslednja) 
  18. Haha
    Nikola031 got a reaction from nemanja84bg in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Nadam se da je treca sreca 
  19. Like
    Nikola031 reacted to stex_pb in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Iz tvog a i mog iskustva zaključili smo da MA jedinica traje kraće nego set kaiševa. Meni druga otkazala na 155000
  20. Haha
    Nikola031 got a reaction from nemanja84bg in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Da li je prvi put 180k ne znam, ali znam da je treca multiair jedinica (i nadam se poslednja) 
  21. Haha
    Nikola031 reacted to MiloshBg in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Neka bude prvi put, prvi put je nasjladje!
     
    Moj kuca 255k od pre neki dan ali garantovano prvi put, od 2014. trpi Srpske puteve 
  22. Haha
    Nikola031 reacted to stex_pb in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Jel prvi put 180 000 ?
  23. Like
    Nikola031 got a reaction from nemanja84bg in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Omiljena kilometraza srpskih trgovaca kolima.  
  24. Like
    Nikola031 got a reaction from Mijailović P. in Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport   
    Omiljena kilometraza srpskih trgovaca kolima.  
  25. Like
    Nikola031 reacted to PremieRacing in Ručni časovnici   
    Drugar se ponovio...kakva ultimativna mehanika     ratrapante   

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...