Jump to content
FAS Goran

sokoll

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Što se tiče CNG Fiat nam za sada nudi jedino baš taj običan 1.4. u 500l modelu. To će mušterije morati da guraju uzbrdo to nikako. Češka konkurencija ima zanimljive ponude za CNG, ali ja nemam poverenja u 3 cilindra. Iako kažu da su u Rapidu sa tim motorom(1.0tsi) već neki prešli 200k. Ali možda je to za neku drugu temu.. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  2. Navodno je menjao kvačilo čak 3 puta za 60k km i potom ga prodao. Takođe sam ovde procitao da je član menjao kvačilo na istom motoru na 13k. Inače osim Tipa razmatram i ove "socijalne" varijante citroena i pezoa, oba sa 1.5hdi motorima i sličnom cenom i paletom opreme. Isključivo za taxi, 99% gradska vožnja, Beograd noću Od silnih ponuda mi već malo konfuzno pa ne isključujem mogućnost zadržavanja do daljnjeg vernog i besprekornog Logana 1.6 sa plinom... Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  3. Razmisljam o Tipo 1.3mjet za taksiranje u BG. Imam kolegu koji je imao mnogo problema sa kvacilom na 1.4 benzincu, ali nemam nikoga sa ovim dizelom, pa me zanima ima li i on ove probleme? Takodje me zanima koliko nafte trosi u gradskim uslovima. Kolegama sa starijom verzijom ovog motora u grande puntu trosi 6l. To bi mi bila gornja granica isplativosti u odnosu na neki drugi auto sa plinskim uredjajem. Ako bi bio ljubazan neki ponosni vlasnik sa 1.3mjet motorom da napise recenicu - dve o svom iskustvu bio bih neizmerno zahvalan. Znam da ce mnogi reci da je 1.6mjet bolji, ali meni je to za gradsku voznju 99%, potpuno nepotreban dodatni trosak.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...