Jump to content
FAS Goran

Bekic

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About Bekic

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Danas sam bio u servisu zbog lupanja u zadnjem delu ( ispalo da je auspuh dotrajao). Usput, rece mi covek da treba menjati i semering biraca brzina a to su mi rekli i u drugom servisu pre 3-4-5 godina. Jedini znak problema sa tim semeringom je masna fleka na manzetni poluosovine ispod akumulatora. U ovih priblizno 4 godine, ulje menjaca je proveravano barem 2 puta i nikada nije falilo ( nema ni fleke na parkingu). Treba li to menjati uopste ( s obzirom da minimalno curka) i koliki je to posao ? Iz prethodnih postova nisam shvatio mora li da se skida menjac ili je prilaz jednostavniji ?
  2. @Axic A ja bas Bosch vise ne cenim nimalo. Od zvucnika, preko lambda sondi do ves masina - uvek neka trecerazredna roba. Jedino im kocione plocice valjaju ( uprkos skripanju - ne nije limeni indikator potrosenosti ). Nekako uvek lose prodjem sa Bosch proizvodima toliko da mi se cini da oni nisu ( kao drugi ) preselili proizvodnju u Kinu - nego kinesko i kupuju pa lepe svoj brend. Cak i na stranim sajtovima tvrde slicno ( za Bosch svecice) a na YT ima snimak ruskog testiranja Bosch Vs Denso svecica. Ukratko - Bosch ima slabiju izolaciju i brzo pocne da seva i van svecice ( u motoru to izaziva knedle i misfire). Zato sam se i opredelio za Denso i za sada sam skroz zadovoljan PS - mislim da fabricku preporuku treba uzeti u obzir ali imati na umu da se radi o trgovini pre svega a ne "one and only" paknovima, svecicama, kablovima, ulju... itd inace ce vam auto eksplodirati kao Tomahavk sa nekim drugim (a jeftinijim) brendom svecica
  3. Ih, bas? Ljudi i sa SuperBosnom prelaze 20 000km, sumnjam da ce Denso losiji da bude. Ali cak i sa duplo manjom kilometrazom spram NGK, isplati mi se ( 3e spram 6-7e). Na stranim sajtovima su hvaljeni, ima i testova na YT ( Denso vs Bosch ) i uklopilo se sa nekim mojim iskustvima. Bosch ima nekvalitetnu izolaciju i to se i meni pokazalo sa Bosch kablovima a i drugim Bosch proizvodima ( od zvucnika, preko ves masina do lambda sondi). Jednostavno, po meni to vise nije proizvodjacka firma koja puca na kvalitet nego trgovacka marka koja eksploatise staru slavu ali da se ne udaljavam od teme...
  4. Ako nekome zatreba info - ubacio sam u Z10 ( 1.2 8v) Denso svecice model XU22EPR-U Direktan su analog NGK DCPR7E-N ali su duplo jeftinije ( 3e u radnji). Motor radi najnormalnije a za trajnost cemo videti ( sa NGK mi je potrajalo oko 30 000km)
  5. Upozorenje ostalima - prekidac klime na puntu je veoma pipav i krt a do njega se tesko prilazi. Maska konzole se lako skida ( 4 srafa, 2 kod nogu, 2 ispod piksle) ali prekidac drze i srafovi i konektori iza njega, koji su na prekratkom kablu pa se tesko skida. Ja sam prekidac izlomio , sto od muke sto od besa
  6. @MiloshShomy Probacu, mada mi "strah" jer sam danas provalio caku. Upalio je iz prve pa sam ga ostavio ukljucenog odnosno klimu sam ugasio tako sto sam brzinu ventilatora stavio na 0 Cim prebacim ventilator na 1 i vise - klima se autonmatski pali. To mi resava za sada jer leti bas i ne koristim ventilaciju bez klime. Za ventilaciju je dovoljan i prozor ali ako bude slobodnog vremena, probacemo i trajnije resenje. Ali pre toga mora i dezinfekcija klime da padne jer vec kandela pomalo
  7. Imam problem sa ukljucivanjem klime na Puntu ( 1.2 8v) ali ne znam da li je do tastera ili je nesto drugo ? Klima na Puntu se ukljucuje tako sto se kruzni birac ventilatora namesti npr na 1 ili 2 pa se onda pritisne da taster malo upadne pa tako uz ventilator aktivira i kompresor. Kod mene moze da se taj taster okrece ali nece da upadne. To se desava povremeno pa problem "resavam" cackanjem , drndanjem a nekad i "sutiranjem" tako da taster upadne na silu. Kad upadne, klima uvek bez pogovora skljocne ( kvacilo klime) i proradi. Pretpostavljam da treba zameniti taster? Ili ima i drugih razloga i resenja ( ciscenje itd ) ?
  8. Da dopunim sa novim informacijama: - Nedavno je bilo dobrih minusa ( -5, -6 ) a Puntic je palio kao u avgustu. Uvek i jeste dobro startovao po mrazu ( Exide akumulator) ali sad sa ovim 5w40 sintetskim uljem bukvalno nema razlike spam avgustovskih +40 C. Sto se kaze , pali na pola kljuca...tako da sam ja svoje "uljne dileme"resio zauvek cini mi se zauvek resio
  9. Ako nekoga zanima , evo rezultata promene gradacije ( sa 10w na 5w) . Pre 10-ak dana zamenjen filter i ulje, stavljen novi Meat&Doria uljni filter ( jeftin a po meni odlican) i ~2,8 L 5W40 Petronas Syntium ulja ( puna sintetika). Auto se ponaša normalno, ali što se "čekićanja" po hladnom vremenu tiče - bez neke veće promene. Čuje se malo manje i kraće nego ranije ( možda je placebo?) ali nije ovih dana ni bilo neke hladnoće ( najniza oko nule) pa mozda nije merodavno, U svakom slucaju, nista spektakularno drugacije. Videcemo jos ima li promene u potrosnji ulja ( 10w je troskario tu i tamo)
  10. Bile su sve 4 DCPR7 ali sam jednu polomio pri prethodnom čišćenju pa ubacio 1 staru DCPR8 i zaboravio jer nije pravila problem. Ali ok, bice zamenjena pri zameni ulja...
  11. @ISV_01 Mom puntakiju prija mesavina ulja verovatno jer ima i mesavinu svecica Juce sam skidao svecice da ih ocistim ako treba i vidim da je jedna DCPR8 a ostale DCPR7. Setim se da da se sam je privremeno ubacio pre godinu i po ...i nema frke , lepo se slazu sve cetri ( ne znam ni da li da je menjam ?) . Za ulje verujem da nije idila mesati, ali je istina i da se nista posebnno nece desiti , bar ako se pomesaju Nisotec i Sintium Ono 5 godina staro ulje sam sipao negde u martu ili aprilu i podigla se potrosnja goriva za 0,5L...ali u isto vreme je otisao i HK zglog tako da ostaje nejasno da li je zbog zgloba ili ulja...tim pre sto se potrosnja normalizovala otprilike kad je i zglob zamenjen. Krajem avgusta, pred put u Grcku, doliven Sintium i od tada dodavano po potrebi. Uskoro prelazak na 5w40 ( bez mesavine )
  12. Da osvežim temu novijim informacijama i iskustvom koje nekome možda pomogne oko misterije o uljima. Puntić je letos išao do Grčke ( i dobio titulu "Puntaki") , skroz pristojno se ponašao itd. U motoru je bila mešavina 3 ulja - sveže Nisotec 10w40, sveže ulje Sinthium 10w40 i oko 0,5L Nisotec 10w40 ali iz flaše otvorene pre 5-6 godina. Nikave lampice se nisu palile, temperatura i potrošnja normalni , sve ok. Još je ista "mešavina" u motoru, a u novembru prebacujem na 5w40 Sinthium ( uz nov filter ulja naravno)
  13. Jeste. Ja zvao fabriku a i po stanju vidim da je sve ok ( 10 god star ) Da ih nisam malopre "potkačio" išao bih ja svega mi, Ovako ne bih da se ofiram i ostavljam tragove ( tel itd ) I ovako rizikujem da admin sajta tapne moju IP za 5L ulja ( meni šljiva od žandara, njemu mali servis ) ..ipak je ovo pendrek država xexe
  14. Uzeo sam 4+1 L Petronas Synthium kod uvoznika ( Slodes). Dobra cena ali... na gratis boci stoji deklaracija na kojoj je datum proizvodnje "dorađen" hemijskom olovkom. Prava godina se ne vidi ( 201? ) ali pise da je rok trajanja 10 god tako da je valjda ok. Velika boca od 4L uopste i nema deklaraciju. Ima broj šarže al na sajtu proizvođača nema ništa o tome Verujem da je ok ( ipak je to policijska firma) i da je u pitanju samo domaća aljkavost i nemar ali ako neko bude uzimao, neka baci pogled i neka javi ako se seti. Mislim da ću ja ubuduće neko pumpadzijsko ili domace puno-sintetsko ulje i vozdra ( to niko ne falsifikuje )
  15. @Ivan Znam, malopre sam ih zvao. Ono je njihova cena i deluje odlicno ( 4+1 L = 1900 din ). Valjda nije "pekmez" ali prezivecemo i da jeste

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...