Jump to content

Zafree

Members
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

  1. Saab 9-3 - kompresija

    Vidim da ste dosta optimisticni u vezi mog pitanja dizne stizu
  2. Saab 9-3 - kompresija

    MS PK hvala na brzom odgovoru! Nisam ni ja siguran, al koliko sam se uspio naci na netu, literatura kaze da se kompresija mjeri na topal motor, majstori uglavnom kazu na hladan :/ Auto je kupljen u Njemackoj gdje trenutno i zivim. Ja sam 4. vlasnik tako da nisam bas uvjeren da je kilometraza prava - nekom zdravom logikom bi mu dodao jos minimalno 100hkm, al ne mora biti :). Auto sam kupio za relativno malo para s nadom da ce izdrzati godinu dana, al eto svidio mi se pa ga planiram zadrzati jos dvije godine ( cca. 40-50 hkm). Naknadno sam sam saznao da su ovi motori medju najboljim CR dieselima. Mala potrosnja ulja me takodjer ohrabruje, al sto se tice kompresije na netu sam nasao svakakva misljenja tako da... Dizne bi narucio sve 4 reparirane i zamjenio bi set kvacilia, pa prije nego se bacim u trosak htio sam cuti misljenje dal se po vama investicija uopce isplati s obzirom na stanje motora.
  3. Prije par dana sam izmjerio kompresiju i rezultat po cilindrima je sljedeći: 28.5, 28.5, 27.5, 28.5 bar Kompresija je mjerena cca. 1-1.5h nakon što je motor bio zagrijan na radnu temperaturu, dakle "na toplo". Budući da je došlo vrijeme za zamjenu kvačila, injektora i još nekih dijelova volio bi znati u kakvom je stanju motor prema ovom mjerenju tj. dal je po vašem mišljenju "sposoban" prekotrljati još 40-50 tkm, bez generalke naravno ? Auto je Saab 9-3, 1.9 Tid (čitaj Jtd), 8v, 88 kw, star 14 godina, 215 tkm na satu. Motor za sada ne troši ulje ( cca 1dcl / 15tkm), potrošnja od 0.5 do 1 litre viša od deklarirane. Ujutro upali (na -10 ) sa malo bijelosivkastog dima.
  4. Ova moja nije vakuumska tako da..., al nasao sam neku za 25 eur, radi samo cu je ocistiti pa cemo vidjeti.... Ovo za dizne znam iako sam ga vozio nekih 3tkm takvog, al trenutno je parkiran da ne bi bilo.
  5. Bili ste u pravu, problem je ipak u klapni-zatvori na cca. 3/4 i onda se ponovo otvori... Probao sam i rucno zatvoriti klapnu, gasi bez problema. Kad uhvatim vremena probat cu je jos ocistiti i onda ovo s gornjeg linka pa cemo vidjeti... Bolje klapna nego zamajac Hvala!
  6. Nisam to probao jos.. Pretpostavljam ako ga ne uspijem tako ugasiti da vuce negdje fals? Probam veceras pa javim...
  7. Da rucno zatvorim klapnu dok gasim auto ili da zatvorim samo klapnu dok auto radi i probam ga na taj nacin ugasiti..? Mozda glupo pitanje, dal je moguc auto ugasiti samo klapnom?
  8. Svakako cu i to jednom napraviti jer sam primjetio da pusta malo ulje, ali samo unutar kucista tj. nema curenja van...I klapna radi za sada ( provjereno ) tako da ne vjerujem da je tu problem. Jel imao tko iskustvo da mu je dizna ( injector) pravila ovakav problem?
  9. Dihtovanje klapne za gašenje na JTD motorima

    Koliko dugo klapna treba ostati u zatvorenom polozaju? Kod mene ostane samo djelic sekunde... Probao sam dvije klapne i jednako rade tako da pretpostavljam da je to ok?
  10. U posljednje vrijeme mi se događa da se auto porilično strese kod gašenja. Kako je došlo hladnije vrijeme počeo je teže šaltati u prvu i drugu tako da majstor vjeruje da bi trebalo promjeniti set kvačilo/zamajac i da je tu problem iako su isti promjenjeni prije 45tk (original). Isto se događa kad gasim auto sa stisnutim i otpuštenim kvačilom. Leptir na usisnoj grani sam skinuo, očistio i on provjereno radi. Prošle godine u 3. mj. su promjenjeni svi nosači motora (original) tako da bi i njih isključio. Mogu li ovakav problem praviti loše dizne jer jedna poprilično "kuca"? Šta bi po vama mogao biti uzrok?
  11. Samo da javim da sam ga upalio..Problem je bio sto ni drugi kraj cjevčice nije bio dobro pritegnut pa je gubio pritisak. Pritegnuo je i upalio iz prve Hvala vam na savjetima!
  12. Nažalost, uspio sam isprazniti alumulator ali nije upalio Čini se da je sve pospajano kako treba, pumpa radi, al bit će da ne može povući- filter goriva prazan...gresku P0090 sam obrisao, ali se ponovo vraća. Jel ima nešto "radikalnije" za napraviti il' da nastavim verglati dok ne upali?
  13. Je to je 1.9jtd 88 kw.. Prije paljenja sam dodao kontakt 5,6 puta, "krkljanje" je prestalo, al provjerit cu jos jednom dal je sve pospajano kako treba i pobrisati gresku pa cu probati ponovo... Jel moguce da zbog greske u ECU ne moze upaliti?
  14. Ovaj vikend sam mjerio kompresiju motora preko otvora za grijače.. Crijevo manometra je deblje pa sam morao skidati cjevčice za dovod goriva dizni kako bi mogao "uglaviti" manometar na adapter. Na kraju nisam zašarafio jednu cijevcicu na diznu i kad sam pokusao upaliti culo se "krkljanje" zraka i nisam mogao upaliti auto. ECU je izbacio grešku P0090: Rail pressure sensor circut, below mnimimum limit. Sad me zanima da li je potrebno odzračiti sustav i ako da, koji je najbolji način? Auto je Saab 9-3 ( 2005.), 1.9 TiD 8v (z19dt)
×