Jump to content

ivanmagd

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

About ivanmagd

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Multipla Bipower 2006
  1. Multipla Bipower - CNG O ring?

    Setovi za reparaciju su oko 600+ dinara po komadu a trazeci sam uspeo da pronadjem servis koji ce ih ocistiti i zameniti ringove za malo vise novca. Tako sam siguran da su servisirani i spremni za ekploataciju... Hvala, Pozz!
  2. Pozdrav, primetio sam da mi curi metan (cujem ga kad motor ugasim) na jednoj dizni na strani rail-a, prestane ako diznu zarotiram, takodje pri jutarnjem paljenju motor nemirno radi prvih 20-ak sekundi pa predpostavljam da je stradao O ring pa preko noci izgubi pritisak. Zna li neko gde bi mogao da kupim O ringove ili ako neko zna njihovu oznaku ili dimenziju, jer uvek postoji mogucnost greske pri kupovini ako samo odnesem stari O ring jer je izgubio dimenziju... Hvala unapred, Ivan.
  3. Za nove članove

    Pozdrav svim clanovima foruma, zovem se Ivan, iz Beograda sam i od skoro vlasnik svoje druge Multiple u zivotu. Prvu sam prodao ni ne sluteci koliko ce mi faliti pa nakon par godina evo je opet u mom zadovoljnom vlasnistvu. Imam dvoje dece i dosta igracaka (sto mojih sto decijih) i tek kad sam prodao prethodnu Multiplu shvatio sam koliko taj auto pruza u smislu multifunkcionalnosti i komocije u voznji. Zadnjih par godina sam vozio VW i malo se odvikao od problema kao sto su italijanski inzenjering i kvalitet pa se sad podsecam koliko sam problema ustvari imao sa starom Multiplom sto se tice elektronike, sijalica, konektora, slabasne mehanike i brzih resenja konstruktora. VW te jednostavno razmazi kad je sve to u pitanju ali sam se i pored svega toga ipak odlucio da ponovo uzmem Multiplu. Kupio sam metansku verziju 2006 godiste i za sada sam zadovoljan trgovinom. Prethodna je bila JTD i prodao sam je samo zbog visoke potrosnje i skupe registracije. 95% voznje u toku godine je cista gradska voznja od 30-50 km dnevno sa sigurno 10-ak startova i jendostavno se nisam uklapao sa potrosnjom. Samu snagu oba vozila nije moguce porediti jer JTD obiluje snagom i pokretnoscu dok je metanska prilicno troma i odaje totalno drugi osecaj u voznji. Ali i pored toga mislim da je za mene metan bolji izbor kad je cena voznje u pitanju jer mi je to trenutno najvaznije. Imam par problema koje bih probao da resim pa cu ih predstaviti u zasebnim temama. Pozdrav Ivan.
×