Jump to content
FAS Goran

visko

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. E pa da javim sta je bilo.... Vi ste bili u pravu. Tek iz kanala i uz strpljivo cekanje "da procuri" (posto bas nece kad ga gledate!), ulovili smo da je prslo crevo na izlazu iz bloka i prskalo u visinu pola metra. Antifriz je tacno dobacivao do dihtunga glave, slivao se niz digtung do prvog cilindra i tu nasao put da "sidje " niz blok. Zapravo, nikakav kvar, a muka velika. Nigde nema da se kupi to crevo. Sve sam "prevrnuo" i jedina opcija je direktno iz Fiat-a, al' se čeka 30 dana i kosta 50€. Za sad je nabudženo "2 u 1", dok ne krene neko u inostranstvo, jer tamo ima i after market varijanti. Hvala svima na sugestijama....
  2. Ma rasturicemo ga, pa nek ide zivot....
  3. Na tom mestu bas nema nista, vidi se tacno izmedju glave i bloka kako izbija gejzir (ne salim se, kao kad ne zatvorite cesmu do kraja). To radi par minuta i onda prestane.... Ma ovo sa dotezanjem mi je sinulo, jer sam se setio da je komsija "stari majstor" (iz bivseg komsiluka) par automobila (pa i auto mog oca) "spasio" tako sto je proveravao po semi stezanja i naletao na ozbiljne razlike(po 2-3 kile). Bilo je to pre 20+ godina, ali mislim da je tada na tatinom autu curelo ulje - isto na spoljnu stranu... Isao je taj auto jos 10-ak godina bez greske, al ga je onda stigla limarija...
  4. Nema tu sta drugo da bude, jedina "voda" na tom mestu je duhtung( snimio sam, ne znam kako da postavim video?). Ma dihtung je, verovatno, dzabe. To je 8v, starinski motor(ne verujem da je vise od 20€). Nego, zao mi da rasklapam, ipak je bio dedin... Da, morale bi Beogradske ruke i malo poravnavanja...
  5. Pozdrav, Posedujem Ducato 2.0 benzin(RFW-PSA) i vec dve nedelje mi nestaje antifriz(svaki dan po 2-3 milimetra iz expanzione posude). Danas je pocelo nesto da se dimi pod haubom i vidim da je sa zadnje strane(ispod izduvne grane) blok motora potpuno mokar i bukvano iz dihtunga glave curi potok antifriza. Sve se to desava kad se auto zagreje, a kad ventilator odradi dva ciklusa, antifriz prestane da curi i onda je sve normalno. Da napomenem da sam kombi nasledio od dede i ne znam nista o dosadasnjim kvarovima. Auto ne trosi ulje, ne duva motor, ne duva creva, nije pomesao vodu i ulje, pali "na cvrgu" na svim temperaturama i ima savrsen rad. Da li je moguc pokusaj dotezanja srafova glave motora, posto je ovo curenje bas ispod srafa? Da li probati ovo, pre definitivnog skidanja glave i zamene dihtunga? Da li neko ima iskustva?
  6. Pozdrav svima, Zovem se Pedja, iz Beograda sam. Do sad nisam imao kontakta sa Fiat automobilima i nasledih Fiat Ducato 20.benzin, 1996, teretni. Nadam se da cemo lepo razmenjivati iskustva.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...