Pre par dana odradjen "godišnji servis". Došlo je oko 25,5 hiljada.
Mada, da sam slušao indikator, moglo je još čak 5.800 km
Još da naredne 2-3 nedelje odradim registraciju i to je to - ulazimo u petu godinu.
Vise puta sam na forumu naleteo na izraz 'Ceger auto' i mnogo mi se svideo jer auto upravo tome i sluzi
Glavna misija, maksimalno sacuvati drugi, veci, bolji automobil od gradskih ogrebotina, malih parking mesta, rupa na putevima.... a istovremeno ustedeti novca na odrzavanju tog veceg, boljeg i naravno skupljeg automobila jer sa njim prelazimo mnogo, mnogo manje kilometara na godisnjem nivou otkad imamo Clia.
Motor 1.2 75 ks, ima i TNG sa novom bocom, mada ga pretezno vozim na benzin. Kupio sam ga sa neispravnim radom motora, ispostavilo se da je izgoreo ventil na cetvrtom cilindru. Kaze Damjanovic iz Rumenke da ga je verovatno neko przio na visokim obrtajima duze vreme pa od toga. To je sredjeno odma po kupovini, auto savrseno radi i na plin i na benzin, ali ga pretezno vozimo na benzinu. Na plin se prebaci katkad cisto da proverim ispravnost sistema.
Hteo sam da uzmem nesto do 1.500-2.000 eur, ali sa ovim cenama tesko da se za te pare moze naci iole pristojan auto. Bas ljudi svasta prodaju, pogotovo kod tih malih gradskih automobila se ne vodi racuna ni o mehanici a ni o estetici, bar je to moj neki utisak. Clio na kraju placen 2750 + odmah 300 za ventile, glavu, ruke majstoru... i od tada, za godinu i po dana dva mala servisa i prednje plocice. E da, i stavio sam mu katalizator koji je bio skinut pa je imao zvuk kao stojadin nekada.
Limarijski veoma dobar, sva stakla originalna, enterijer sacuvan..
Evo slika nakon kupovine:
Krenuo sam da ga 'budzim', zanimljiv mi je autic, za malo novca se moze fino srediti.
Za sad su tu alufelne sa AllSeason gumama i mali fancuski bedzevi spolja, a u enterijeru sam malo razbio crnilo sa svetlo sivim detaljima. I uzeo mu fabricke patosnice.
Juce sam bas uzeo i Armster 2 naslon za ruku pa cu ga fiksirati danas/sutra.
Od skorijih planova, doci ce distanceri 20mm i farbanje celjusti. Dobro bi mu doslo i blago spustanje, pogotovo napred, ali otom potom. Ideja mi je da auto bude pomalo neozbiljan ali da ni u jednom momentu ne ode u gedoru, cak ni u gedoricu