Jump to content
FAS Goran

SLB65

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About SLB65

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    NBGD

Previous Fields

  • Garage
    500L 1.4 95 POP STAR
  1. Pre može biti problem u bateriji daljinca tj. da daljinac ne isključi alarm jer mu je signal slab ili ne uspe da prosledi kompletnu povorku. Za deaktiviranje alarma je pored signala iz daljinca potreban još jedan signal za koji se obično koristi triger (plus ili minus) sa prekidača za svetlo pri otvaranju vrata ili plus sa kontakt brave pri aktiviranje kontakta. Ukoliko nema tog drugog signala alarm se posle nekog vremenskog intervala (20-30sec) ponovo vraća u arming mode. Uključivanje alarma u toku vožnje može biti posledica lošeg kontakta na napajanju alarma (vezivanje žica bez lemljenja) pa centrala u toku vožnje prvo izgubi kontakt pa ga ponovo dobije i krene u arming mode. Razlog nemogućnosti isključivanja alarma daljincem može biti i smetnja na frekvenciji na kojoj daljinac radi. Ja na drugom autu imam wheels alarm koji mi je pravio problem u Beogradu. Kada uđem u garažu sve funkcioniše, a kada sam na parkingu pored zgrade moram da se približim na mikron od vrata ili šoferke da bih uključio ili isključio alarm. Van Beograda sve radi sa min. 20m od kola.
  2. Meni se taj problem pojavio više puta. Nisam uspeo da nađem pravilo pojavljivanja. Na kraju sam prekidač skinuo da vidim kako radi i šta to ima unutra. Ništa specijalno nisam otkrio. Osovina prekidača se pomalo klima i izgleda da on gubi kontakt u tom trenutku. Malo sam savio kontakte ka štampi da bih povećao pritisak. Problem se više nije pojavljivao.
  3. Nije samo do Fiata kao proizvođača. Moj kum je prilikom kupovine novog 500L-a tražio da mu ugrade alarm. Alarm je ugrađen u ovlašćenom servisu. Dve godine kasnije, prilikom povezivanja dijagnostike konektor je ispao iz ležišta i primetili smo da je alarm vezan na obd konektor. Žice nisu zalemljene već je samo skinuta izolacija, žice umotane i obmotane izolirom. Krajnje neprofesionalno! Možda je i kod vas taj slučaj. Što se tiče krađe 500L-a, i ja sam do septembra 2019-te mislio da se isti ne krade, tj. kome on treba. Zašto bi neko krao minibus sa 95KS? Međutim, nisam imao prave informacije. Kada sam izašao iz ulaza primetio sam da mi nema kola. Auto je bio parkiran ispod lampe na parkingu koji je na manje 20m od zgrade. Ukrali su mi dve i po godine star auto koji prešao samo 17000km. Kasnije sam u osiguravajućem društvu sam saznao da se 500L itekako krade. S tim u vezi, toplo preporučujem postavljanje alarma ili bilo koje druge zaštite koja može produžiti vreme krađe i navesti lopove da odustanu i potraže nekog pametnog kao što sam i ja bio.
  4. U sredu sam probao da rešim problem. Utvrdio sam da je konektor na ventilu, tj. kočnica konektora izvučena. Skinuo sam konektor i ponovo ga vratio. Nema više krckanja. Kabl konektora je jako zategnut i postoji mogućnost da je upravo to pravilo problem jer se konektor klatio. Videću šta će se dešavati u narednom periodu. Plavo crevo sa desne strane (suvozačeva strana) uvodi benzinske pare u motorni prostor. Posle holendera crevo ide sa zadnje motora do evap ventila. Evap ventil se nalazi sa leve strane motora. Iz njega crevo vodi pare u usisnu granu.
  5. Hvala Bane! Pozvao sam Gorana. Evap ventil. Nalazi se sa leve strane motora. Služi za spaljivanje benzinskih para iz rezervoara. Ekologija. Mislim da je kod mene u pitanju neki kontakt, a ne sam ventil. Zvuk se najčešće čuje kada se auto zatrese jer tada ventil na trenutak izgubi kontakt, a zatim se ponovo uključi i ne može da uspostavi normalan rad. Ako isključim motor i ponovo ga startujem zvuk se izgubi. Zvao sam AK Kole i oni su mi rekli gde se ventil nalazi i da postoji mogućnost da je on u pitanju, ali da moraju da čuju da bi mogli da potvrde. Druga varijanta je da ventil prestane da radi i da se pojavi chek engine poruka. Po njima, normalno je da se čuje zvuk solenoida ventila. Po meni, normalno je da se čuje zvuk uključenja ventila (kao npr. klik relea), ali nije nornalno da ventil klikće 10-20sec. Nadam se da će ventil zbog prekida u napajanju u narednom periodu ispustiti svoju plemenitu dušu, ili bar početi da klikće neprestano, tako da će oni moći da ga čuju, a ja ću onda moćii da rešim problem koji me baš iritira (auto je prešao 12200km).
  6. Piše lepo kako se postavlja video, samo treba čitati. Video nije nekog kvaliteta jer je sniman tekefonom koji je stajao ispred cajgera. Dosta se čuje i šuštanje jakne tako da je cvrčak potisnut u drugi plan. Ne bih rekao da je neka plastika u pitanju jer zvuk više liči na neki rele koji je prooscilovao. Jasno se čuje da se frekvencija cvrčka menja sa povećanjem broja obrtaja. Dioda na nekom releu, hladan lem, loš kontakt konektora, brizgaljka, neka od blokada na svećkama ili bobinama itd. Ovo je zvuk neke elektronske komponente. Ja sam u prvi mah pomislio da zvuk dolazi iz obrtomera ali nisam primetio poskakivanje kazaljke. Što se tiče servisa, slažem se. Ne mogu oni na osnovu moje priče i nekog snimka da odrede šta je ukoliko već nisu imali sličan slučaj. Ja sam tražio da mi skinu masku oko instrument table i radio da bih bolje odredio odakle zvuk dolazi. Oni su to odbili jer se plaše lomljenja žabica. Možda je najbolje da ja polomom žabice da bih rešio problem na vozilu u garanciji. Problem ne utiče (još) na vozne karakteristike, ali to može da se promeni kada je vozilo u pokretu. Da ne pominjem probem kada vozilo izađe iz garancije, npr. kompjuter, kontrola ubrizgavanja, kontrola vazdušnih jastuka itd.
  7. Pozdrav forumašima. Ja sam ponosni vlasnik 500L 1.4, 95, iz aprila 2017. Imam "problem" koji nisam uspeo da rešim u ovlašćenom servisu. Naime u septembru prošle godine javilo se neko krckanje iz instrument table koje podseća na zvuk relea ili buzzer-a za obaveštenje o nekoj grešci. Krckanje nije stalno i pojavljuje se ponekad. Nisam uspeo da utvrdim pravilo pojavljivanja. Pojavljuje se samo u vožnji i to kada je motor pod opterećenjem (dodavanje gasa). Kada se motor ugasi i ponovo startuje, problem se u većini slučajeva ne ponavlja. Problem se nije pojavljivao ni u toku leta, tj. pojavio se ponovo početkom oktobra. Problem je prijavljen na prvom servisu u AK Kole, polovinom aprila ove godine, ali oni nisu imali rešenje za isti pošto se u toku boravka vozila u servisu ništa nije čulo. Ja sam puštao snimke sa telefona i nije bilo rešenja. Njihova ideja je da dovezem vozilo u servis kada se problem pojavi da bi ono mogli da čuju šta se dešava. Ideja je dobra za problem koji se stalno dešava ali u ovom slučaju nema nikakvog smisla jer se može desiti da se problem javi kada sam stotinama kilometara daleko od servisa ili je 3 sata ujutro. Po mom mišljenju u pitanju je neki loš kontakt na nekom konektoru ili neki hladan lem. Molim Vas da mi pomognete ako neko od Vas ima iskustva sa ovakvim "kvarovima". Attach-ovaću snimak samo da provalim kako.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...