-
Content Count
26881 -
Joined
-
Days Won
316
Reputation Activity
-
-
-
-
-
-
Ivan got a reaction from silenci in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
Evo nesto i za ljubitelje 1.6 traktorcica .
Prvi restyle, tako da ce tesko biti 2016. nego godinu starija (verovatno standardna zvaka "AMSS vratio godiste"):
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23818852/alfa-romeo-giulietta-16mjt-limit-sprint?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0
-
-
Ivan got a reaction from Bingodalton in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Prica o sredjivanju i farbanju felni izdvojena je u odgovarajucu temu :
https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39527-farbanje-felni-niklovanje-sređivanje…i-styling-takođe/&do=findComment&comment=1710316
-
Ivan got a reaction from nemanja84bg in Farbanje felni, niklovanje, sređivanje…I styling takođe
Ako zelis, slobodno ostavi kontakt telefon coveka.
Politika foruma od starta je takva da nikada nismo "saplitali" licne preporuke. Naprotiv, forum i clanovi su samo bogatiji za takve korisne informacije.
Sve je OK dok se ne krene u neko stalno i otvoreno reklamiranje po temama.
-
Ivan got a reaction from nemanja84bg in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
Aj' sto je presvucen volan, vidi se iz aviona. Nego bar kad radis, gde da stavis perforiranu kozu gore na sredinu. A ne na bokove volana i rukohvate .
Ima tu vise stvari kada bi bas krenulo da se picajzlise, ali treba imati u vidu da je to auto koji je star vec 9 godina. Kao celina deluje lepo, naravno ko bude kupovao ce proveravati jedno po jedno uzivo.
Ali na samom modelu fantasticno stoji ova boja, meni mozda i najbolja (uz reklamnu bordo i belu).
Jos kada je u kombinaciji sa tamnim staklima, pragovima, difuzorima i 18'' felnama, pun pogodak.
-
-
-
Ivan got a reaction from Bingodalton in Farbanje felni, niklovanje, sređivanje…I styling takođe
Ako zelis, slobodno ostavi kontakt telefon coveka.
Politika foruma od starta je takva da nikada nismo "saplitali" licne preporuke. Naprotiv, forum i clanovi su samo bogatiji za takve korisne informacije.
Sve je OK dok se ne krene u neko stalno i otvoreno reklamiranje po temama.
-
-
-
Ivan got a reaction from Decak Iz Vode in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
Evo nesto i za ljubitelje 1.6 traktorcica .
Prvi restyle, tako da ce tesko biti 2016. nego godinu starija (verovatno standardna zvaka "AMSS vratio godiste"):
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23818852/alfa-romeo-giulietta-16mjt-limit-sprint?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0
-
Ivan reacted to Bingodalton in Farbanje felni, niklovanje, sređivanje…I styling takođe
Starija diskusija. Uzimajuci u obzir da se i velicina felne onda racuna od mesta naleganja gume, racunica bi trebala biti tacna za precnik, tj obim. Manje vise tacna, jer kao sto kazes 195 nije uvek 195. Tako i ja kazem da je 20cm...
Farbao sam felne kod Vlade u Petrovaradinu (ako nekom treba broj nek pise).
Povoljna cena (ja sam preko drugara, pa ne znam koja je bas redovna, ali mislim da je dijapazon 120-140, samo lice)
Rezultat se vidi na slikama.
Smirlgaju se rucno, tako da se ne razvale peskiranjem.
Ima i CNC masinu, tako da radi i obradu felni po zelji musterije. Ja nisam zeleo nista spec za zimski set, iako radi i lakiranje nakon obrade.
I ono sto je moguce svima bitno, felne se bukvalno rade "danas za sutra".
Tako da ima pohvale od mene.
-
Ivan got a reaction from ISV_01 in FIAT 500X Sport 1.0 T3 Bianco Gelato
Taki je co'ek - hoces, neces, moras .
Posto je izdvojeno u zasebno predstavljanje, da se i ja pridruzim cestitkama i da vas lepo sluzi. Nisam ljubitelj crossovera generalno, ali bas lep autic, sa pravim zabarskim smekom i dizajnom.
Felnice su taman, pa detalji poput diskretnih pragova, crnog kacketa, delovi karoserije+poklopci retrovizora+kvake u verziji mis sive boje (kao na Sport Giuiettama)... Pretpostavljam da su pozadi duple cevke izduva sa desne strane, ne vidim sa slika? I ima li "carobno" Sport dugmence kao na njihovim ranijim modelima?
Delovi enterijera takodje bas imaju smek, svidjaju mi se cajgeri u tunelcicima, a preko njih tabla presvucena alkantarom i crvenim stepom. Pa zasecen volan, uz sedista prostepan crvenim koncem, bas onako ima lepih detalja na koje u Fiatu nazalost sve vise zaboravljaju. Posto pominjes da fali crno nebo - kada vam dosadi, to se bar lako odradi, rade ljudi bas kvalitetno i povoljno. A verujem da lako kasnije mogu da se ubudze i alu pedale (ako su vam zelja).
Kao sto rekoh i za Djoletov 500X - pravo osvezenje u ovom nasem moru prelazaka u suprotnom smeru, u druge tabore.
GSE motor (komercijalni naziv FireFly), tj. direktno ubrizgavanje preko injektora sa 6 rupa pod pritiskom od 200 Bar.
Integrisan MultiAir sistem 3. generacije, koji na visim obrtajima redukuje kompresiju sa standardnih 10.5 na 9:1 (Late Valve opening). A na manjim obrtajima omogucava ranije otvaranje, sto rezultuje boljom TD efikasnoscu i samim tim manjom potrosnjom. Sam sistem ima jos 3 moda rada. Prava stvar je kada u ovoj kombinaciji dodatno postoji i Sport mode (imao sam ga na bivsem MA Bravo Sportu).
Baza ovih motora je 333 ccm, provrt 70x86.5 mm, znaci "long stroke". Blok i glava aluminijumski, razmak izmedju cilindara malo jace od 70 mm, tako da je T3 motor tezak samo 90-ak kg.
Turbo je mono-scroll, sa manjim krilcima kako bi se na motoru sa malom kubikazom brze zavrteo i pruzio bolju responzivnost u nizim obrtajima. Wastegate nije klasican pneumatski, nego elektromehanicki.
Interesantno je i da je Intercooler integrisan na samom motoru i hladjen je vodom (za razliku od prethodnih verzija IC na MultiAir motorima, koji su bili smesteni klasicno iza glavnog hladnjaka i hladjeni vazduhom).
Verzija T3 u 500X je prvobitna, sa 120 KS, 190 Njutna i sestobrzinskim menjacem. Dok su, recimo na Tipu, T3 zavrnuli na 100 KS i ostavili ga sa petobrzincem.
U T4 verzijama su iz GSE motora fabricki izvlacili 180 KS i 285 Nm, znaci lepih 136 KS po litru zapremine.
-
Ivan got a reaction from Zvezdo in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
To pisem od 2015. - kvalitetna AS i bukvalno par godina mozes da zaboravis na gume.
Zab*le te i za prognozu, menjaze, setove tockova, skladistenje, sezonske harace vulkanizerima (pa puta 2, ko nema uslove) i svo moguce smaranje u vezi sa istim...
Samo s vremena na vreme prekontorilises pritisak u gumama, izrotiras ih u nekom trenutku i teraj.
-
-
-
Ivan got a reaction from shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?
Lepo ja rekoh jos na pocetku balade, ne znam zasto uopste vise pala*udimo :
-
Ivan got a reaction from italiano in Večita dilema, koji auto kupiti?
Lepo ja rekoh jos na pocetku balade, ne znam zasto uopste vise pala*udimo :
-
Ivan got a reaction from shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?
Ako mislis na pomenute modele iz iste klase, da.
Generalno, u B klasi je najcesce i instrument tabla od tvrde plastike, gornji delovi tapacira vrata takodje. Dok su donji delovi vrata, konzole i oplata oko nogu od najjeftinije zrnaste plastike...
Kako se ide u klase uvis, Compacti vec imaju instrument table i gornje delove tapacira vrata od gumiranog materijala, mekanog na dodir. Bolji materijali su namenjeni i za "taktilne" delove sa kojima je vozac u kontaktu, onda nasloni za ruke, gumirani dugmici raznoraznih komandi... Tu su vec skoro pa standard kozni volani, menjaci, rucne kocnice (ako nisu elektricne)... Opet, zavisi i od toga da li je u pitanju "narodni" ili neki od modela iz Premium Compact segmenta.
D klasa vec ima i delove od pravog aluminijuma, drveta, instrument table ili njene delove presvucene kozom... Kozna ili bar kombinovana sedista su skoro pa standard, bolji materijali se spustaju i u donje delove kabine (tj. donje delove vrata i prostora oko nogu). Pa onda filcom tapacirane pregrade u vratima, kaseti suvozaca... Itd., itd., mada u zadnje vreme je i tu pocelo da se stedi i osljari, pa se jeftinija plastika provlaci na mestima gde je nekada nije bilo.
Zato i pomenuh da u dimenzijama Merive moze da se pogleda vec i neki klasican C hatch. Generalno, ozbiljnije uradjeni, na naprednijim platformama, "vozackiji" modeli su i sa MultiLinkom pozadi (ako vec ima dosta vise voznje van grada), opremljeniji... Jednostavno kompletnija klasa iznad. A ako je zahtev iskljucivo MPV manjih dimenzija i poviseno sedenje, onda zaboravi .
-
Ivan got a reaction from italiano in Večita dilema, koji auto kupiti?
Ako mislis na pomenute modele iz iste klase, da.
Generalno, u B klasi je najcesce i instrument tabla od tvrde plastike, gornji delovi tapacira vrata takodje. Dok su donji delovi vrata, konzole i oplata oko nogu od najjeftinije zrnaste plastike...
Kako se ide u klase uvis, Compacti vec imaju instrument table i gornje delove tapacira vrata od gumiranog materijala, mekanog na dodir. Bolji materijali su namenjeni i za "taktilne" delove sa kojima je vozac u kontaktu, onda nasloni za ruke, gumirani dugmici raznoraznih komandi... Tu su vec skoro pa standard kozni volani, menjaci, rucne kocnice (ako nisu elektricne)... Opet, zavisi i od toga da li je u pitanju "narodni" ili neki od modela iz Premium Compact segmenta.
D klasa vec ima i delove od pravog aluminijuma, drveta, instrument table ili njene delove presvucene kozom... Kozna ili bar kombinovana sedista su skoro pa standard, bolji materijali se spustaju i u donje delove kabine (tj. donje delove vrata i prostora oko nogu). Pa onda filcom tapacirane pregrade u vratima, kaseti suvozaca... Itd., itd., mada u zadnje vreme je i tu pocelo da se stedi i osljari, pa se jeftinija plastika provlaci na mestima gde je nekada nije bilo.
Zato i pomenuh da u dimenzijama Merive moze da se pogleda vec i neki klasican C hatch. Generalno, ozbiljnije uradjeni, na naprednijim platformama, "vozackiji" modeli su i sa MultiLinkom pozadi (ako vec ima dosta vise voznje van grada), opremljeniji... Jednostavno kompletnija klasa iznad. A ako je zahtev iskljucivo MPV manjih dimenzija i poviseno sedenje, onda zaboravi .