SavaN
-
Content Count
29 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
SavaN got a reaction from kakoonobese in Plin - da li se i dalje isplati ugradnja?
Cini mi se da u ovoj temi, svi kazemo nesto prilicno isto:
1. najjeftiniji je plin - dugorocno / mana je nekada skupa ugradnja, moguci problemi i zezanje
2. posle toga dizel dolazi u obzir / mane poznate odrzavanje, plus potencijalno i dalje skupi kvarovi zavisi od modela do modela
3. turbobenzinci su opcija / mane isto tako dizelski sklopovi, turbine i slicno
4. "obicni" benzinci / mane trose nekada ko djavo, ali su sto se tice odrzavanja i potencijalnih problema, pa cak i kod polovnjaka sigurnosti oko predjene km najsigurniji
Gore se pominjalo da ima tvrdnji da Fiat 500 L sa 1.4 benzinskim motorom trosi ispod 7 litara u gradu, jako lepo zvuci, ali realno ja u to sumnjam, prosto nije to lak auto da bi tako malo trosio, osam litara, pa i 8.5 mi izgleda znatno realnije. Sto je takodje ok, ako uzmemo da na ove dane i neki dizel 1.9 koji se zatekne u gradskoj guzvi nece potrositi ispod 7.5 litara.
Potrosnju turbobenzinaca ne zna, jer su iskustva vlasnika oprecna, ocigledno dosta kod njih zavisi i od stila voznje, naravno kao i kod klasicnog ili pogona na dizel, ali ovde izgleda jos presudnije kod T benzinaca.
-
SavaN got a reaction from Branislav in Benzinci T tipa - šta izabrati? / TJet, TSI i ostali turbo-benzinci / motori male kubikaže
Super @Branislav Lepo je cuti zivo iskustvo. Reci mi u kom modelu vozis ovaj motor? Bravo, Delta ili? I koliko trosi, realne potrosnje grad, magistrala, autoput?
Bio bih zahvalan na odgovoru. Citao sam dosta o potrosnji, ali prilicno su tvrdnje ljudi oprecne, ono sto mi se cini, ako se ne divlja, da kao sto kazes ovaj T Jet, po sadasnjim cenama, moze biti isplativiji nego neki dizel.
-
SavaN got a reaction from Branislav in Benzinci T tipa - šta izabrati? / TJet, TSI i ostali turbo-benzinci / motori male kubikaže
Hej ljudi, hvala na odgovorima, uputima, savetima. Bio sam u frci pa tek sada vidim sve komente i poruke.
Elem, izgleda je 1.4 t jet resenje, kao i 1.4 opelovi benzinski turbaci (Meriva B, Astra J), koji su se, prema nekim iskustvima i pisanijama na netu, dobro pokazali. Citajuci i strane forume, definitivno oko TSI motora su polemike zive, da li je dobar ili los, neki ga dizu u nebesa, a neki pominju sve pomenute probleme sa lancem itd. Tako da da se ne bismo zezali, najbolje preskociti TSI. Iovako, kod Vagena, sem 1.9 tdi motora od 105 ks, svi drugi su misticni, neki se kunu u onaj 2.0 dizel, nekima je sve pare popio, tako i sa ovim TSI izgleda....
Hvala jos jednom...
-
SavaN got a reaction from neshtry in Razni blogeri, vlogeri... / YouTube auto-moto kanali
Da lik je ubo ciljnu grupu, to je definitivno. On je ono vidovita Zorka u svetu automobila ili ne znam Kleopatra daj pare mesetar. S tim da, iako o kolima lupeta definitivno, vidi se da zna nesto ipak o Search Engine optimizaciji tekstova, odnonso sajta. Posto sam i sam iz te oblasti, primecujem da mu to ili neko radi ili mozda i sam to cini, ne znam, ali ono sto znam da 'gadja' kljucne reci dobro, kako primarne, tako i takozvane sekundardne i 'longtail key words'. I sami ste primetili da uvek izlazi u pretrazi u samom vrhu ili u vrhu, tako da kupi i najveci broj klikova i poseta. A za lakoverne, pogotovo danas kada svi kupujemo polovnjake, sa xy kmh, dajuci i naprezuci se novcano, pa cak i na kredu, za ovog lika je to cist penal. Pogotovo kod onih koji, iako malobrojni, ne razmisljaju da on niti je majstor, niti ista ozbiljnije zna o kolima, nego prevodi opste informacije sa nekih ino sajtova i neka opsta mesta i floskule. Nazalost.
-
SavaN got a reaction from totti in Razni blogeri, vlogeri... / YouTube auto-moto kanali
Da lik je ubo ciljnu grupu, to je definitivno. On je ono vidovita Zorka u svetu automobila ili ne znam Kleopatra daj pare mesetar. S tim da, iako o kolima lupeta definitivno, vidi se da zna nesto ipak o Search Engine optimizaciji tekstova, odnonso sajta. Posto sam i sam iz te oblasti, primecujem da mu to ili neko radi ili mozda i sam to cini, ne znam, ali ono sto znam da 'gadja' kljucne reci dobro, kako primarne, tako i takozvane sekundardne i 'longtail key words'. I sami ste primetili da uvek izlazi u pretrazi u samom vrhu ili u vrhu, tako da kupi i najveci broj klikova i poseta. A za lakoverne, pogotovo danas kada svi kupujemo polovnjake, sa xy kmh, dajuci i naprezuci se novcano, pa cak i na kredu, za ovog lika je to cist penal. Pogotovo kod onih koji, iako malobrojni, ne razmisljaju da on niti je majstor, niti ista ozbiljnije zna o kolima, nego prevodi opste informacije sa nekih ino sajtova i neka opsta mesta i floskule. Nazalost.
-
SavaN reacted to neshaoct in SUV predlog / SUV solucije
Pominjali ste Daciu, tj. Dustera.
Okačio sam malopre test najnovijeg Dustera...i znate ono kad na Stilu izvadite fabrički radio, pa umesto njega stavite neki drugi radio i kupite masku (blendu) u Kanibalu ili negde drugde...kako tada uopšte više nije lep centralni deo, ali šta ćete, znate da je sve aftermarket i da je iznuđeno rešenje. E, pa...kod Dustera je to tako ružno, to iznuđeno - ustvari fabričko rešenje:
Ne znam ima li danas nekog auta koji je unutra više operisan od dizajna...
-
SavaN reacted to Milutinac in SUV predlog / SUV solucije
Sve se moze kad se hoce...
ALi uopste raditi bilo sta sa DUSTEROM...?! mislim prvo imati ga...pa onda kao nesto i sredjivati... (fali mi ovde onaj smajli sa vibera...onaj smoreni sa isplazenim jezikom)