Jump to content

Stash

Members
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. Fiat 500L 1.4 - problem sa menjačem

    Imam ko ce da pogleda, problem je sa vremenom, cim budem imao nesto novo i konktretno javicu. Kontaktirao sam FIAT, izneo svoje iskustvo i nezadovoljstvo. Prvo su mi predlozili da uplaitm osiguranje od 40Evra i kao imam slepanje i razne usluge - ma milina jedna. Onda su mi predlozili da nam daju Easy Care paket za dzaba - jel ocete, mi pitamo o cemu se radi - odgovora nema. Ukratko pouzdanost proizvoda prati i pouzdanost usluge. Onespokojava sto mi nude dodatne opcije za slepovanje, jebote sad kontam sta ce sledece da mi rikne, jel smem negde van grada? U odgovoru, iz FIATA Srbija, stoji da su svi delovi pod kontrolom FIAT-a i da se sve kontrolise i ugradjuje po propisima. Istina, prijateljima na FIAT Tipo starom dve godine, presao 37000 rikne kvacilo, malte ne par dana po isteku garancije, sedam dana pred odlazak na more!?! Tipa prave u Turskoj, znaci ne stoji teorija zavere kao nasi su ovakvi i onakvi, znam dosta zadovoljnih vlasnika Zastave 10. Vise mi lici na neku politiku iz maticne kuce FIAT u Torinu, da za istocna i slicna trzista nije isti kvalitet - ovo je sumnja zasnovana na iskustvima. Zanima me sad kriterijum zasto neko na istocnom trzistu dobije losije delove u auto a neko ne, jer vidim da dosta vas nije imalo taj problem? U statisticke greske ne verujem, ovo je previse da bi bilo slucajno. Kod mene je full oprema, POP STAR, hands-free, display, maglenke, doplata za boju itd...jedino ne podnosim parking senzore. Kod FIAT-a mi se za sada svidjaju najvise ljudi koji ga voze i zato pozdrav svima koji citate i koji ste komentarisali!
  2. Fiat 500L 1.4 - problem sa menjačem

    Evo i slike. Opisao sam svoje iskustvo FIAT-u Srbija i dobio odgovor u fazonu eto u pitanju je stil voznje i tako to. Imam 47 godina, vozio sam sve i svasta, kad vozis malu decu gledas auto da cuvas. Auto garaziran i maksimalno mazen i pazen. Po FIAT-u bi bilo realnije da su mi odgovorili da sam ga razmazio. Vise nego jasno da ugradjuju nekvalitetne delove i samo je pitanje da li se to radi samo za nase trziste, da li se to radi povremeno pa je onda lutrija sta izvuces. U svakom slucaju auto nije pouzdan onoliko koliko bi jedan nov trebalo da bude.
  3. Fiat 500L 1.4 - problem sa menjačem

    Nisu mi pokazali sta je puklo, u telefonskom razgovoru mi je receno da je u pitanju lamela. Dobio sam staro kvacilo u kutiji novog, potrudicu se da uslikam. Servis je brzo obavio posao ali sam bio na poslu i tek stigao pred zatvaranje, verujem da je sve ok, imam dugogodisnju saradnju sa servisom Stojanov, ne verujem da bi stavljali svoju reputaciju na kocku zbog tako sitne love za njih. Za sada sam zadovoljan kako radi novo kvacilo i kako su ga podesili. Praticemo. Vidim da je jedan kolega u istoj situaciji dzarao menjac, to sam i ja radio, ne previse doduse, pokusavao sam da ubacim u brzinu kako bih vozilo pomerio bar malo u stranu. Sad malo mi frka da nisam nesto na menjacu zezno, za sada deluje ok...cuje se tak kad prebacujem ali to se culo od starta. Ima li neko ekspertski savet za 500L, kako prepoznati da se blizi kraj kvacilu i kako prepoznati da menjac mora na servis a da ne cekas zadnji momenat? Hvala unapred
  4. Fiat 500L 1.4 - problem sa menjačem

    FIAT 500L 1.4 kupljen juna 2015. Juna 2018 menjan set kvacila, predjeno 26.000km. U Stojanovu su mi rekli da je u pitanju previse gradske voznje. Novi set, original, sa zamenom kosta 35.000 dinara. U sred spica, raskrsnica Temerinske i Partizanske, bez ikakvih prethodnik znakova, samo Adio! Osetio otppor na kvacilu, nisam mogao da promenim brzinu, verovatno je i puno srece bilo jer zamisli da sam bio u brzini i trebao da izbacim iz brzine a papucica blokirana? Ne znam da li je moguce da se tako nesto desi? Srecom imam super-clanstvo u AMSS, svima preporucujem, preneli me do servisa Stojanov.
×