-
Content Count
116 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
BaneAK74 reacted to Ivan in Abarth Grande Punto
Bas sitnica, ali ako vec pakujes kljuc, imas bagatela na Aliju za 70 dindzi da zamenis te bezlicne, plasticne dugmice.
Uzimao sam sebi za bivsi Bravo:
I posle AllSeason gume nisu ni za sta .
-
BaneAK74 reacted to shuxx in Abarth Grande Punto
SREĆNA KUPOVINA,
Naravno bolje fotke uskoroooo
i brat moj, snimi neki zvuk auspuha, za one paćenike kojima je Abarth nedostupan, ali žele da ga čujuuuuuuu
-
BaneAK74 reacted to Zvezdo in Abarth Grande Punto
Izvinjavam se na kašnjenju!
Dakle kupljen je ABARTH!!!
Odavno merkam samo Grande Punto i prelomio sam.
Na početku BiH želeo da se zahvalim svima što su mi pomogli savetima u temi o Grande Punto. Posebno se zahvaljujem mom prijatelju bratu @Lufti na velikoj pomoći i podršci,
Potraga se je svodila na celu Evropu međutim oni koji su u voznom stanju su bolesno skupi. Kod nas je ponuda siromašna ili da kažem skoro nikakva. Svodi se na ono koliko para toliko i muzike ali opisi automobila su priča za sebe.
Meni je beli Abarth najlepši i prvo smo gledali njih.
Da se razumemo nitko nije kupio takav auto da bi sa njime išao u pozorište ili vozio majku u banje. Kupuju ih klinci da im vade dušu i trkaju se po gradu, dakle naći nekog koji nije bio nigde lupan ili farban je nemoguće.
Jedan beli bez ulaganja otišao mu je menjač i radi na dva i po cilindra. Dosta polomljenih plastika... Drugi beli kilo gita na braniku, farban ceo valjkom I četkom ide dobro ali nesigurno u trapu.
Treći beli. Zapravo ceo je slonova kost dakle ceo farban. Otišao menjač i ima problem u radu naravno koji se kako vlasnik reče reši za 10e! Toga nismo ni gledali.
Jedan crni onako solidan, ceo je izgreban , spušten na 4 cm od asfalta auspuh fi 110 ili više, sve gume ćelestonke. I nešto ne radi zaboravih...Ide odlično ali ispadaju plombe iz zuba. Taj nema šanse da prođe tehnički.
Od početka favorit za kupnju zbog odlične komunikacije sa vlasnikom ( delovao iskreno i kulturno što i jeste) crveni Abarth.
2008 godište dobro očuvan i utegnut za svoje godine. Vrlo uredan auto i koliko sam iskopao vlasnik je bila neka frau iz Švice. Ima hrpa računa od servisa na njeno ime.
Auto odlično ide i leži u krivinama kao pegla. Nedostaci su crvena boja. Razlika u boji između lima i plastike što svi lakireri kažu da tako mora. Pre 20 dana urađen remont turba i usisa i napravljen mali servis. Prednji diskovi novi i sve pločice nove. Gume 2022 godište GY all season odlične. Siitna ogrebotina na zadnjem blatobranu. Kao i svi samo jedan ključ ali obični...
Menjač je neverovatno ali odličan! Ulje u motoru žuto(sveže je) motorni prostor suv i uredan. Trag antifriza na prelivnom crevu na posudi za svaki slučaj kupljena nova boca, ulje i aditiv za menjač.
-
BaneAK74 reacted to Sedla in Alfa Romeo Brera
Update: zupčenje vraćeno u fazu, složeno sve kako treba da bude. Motor startovan i radi kao sat. Sve je OK!
Samo je pukao bio kajli na remenici bregaste, i pomerilo zupčenje za to malo. Više sreće nego pameti!
-
BaneAK74 reacted to ChobbyNS in Delta 1.4 Tjet-Batmobil
Evo i dva snimka. iz kabine i malo vatre iz auspuha
Potegao sam se to prvo vece sa mitom qv koji je mapiran, uradjen mu je izduv i downpipe i otvoren usis.
Brzi je mito ali ne nesto drasticno, verovatno taman za onoliko za koliko je laksi
-
BaneAK74 reacted to ChobbyNS in Delta 1.4 Tjet-Batmobil
Danas namontiran letnji set.
Dobio sam na poklon gume, tako da sam dobar trosak izbegao
Uzeo sam i metalne ventile u boji felni, malo i zbog estetike a malo i zbog straha da vulkanizer ne nateze ventil gumeni preko felne pa da se jako iznerviram u slucaju da osteti tek ofarbane tockove
Sutra delta ide na mapiranje, ne mogu da docekam da vidim rezultat toga.
Auto i sada bez mape ide primetno bolje, narocito preko 3000rpm, a zvuk je brutalan, pale se alarmi na kolima kad prodjem
-
BaneAK74 reacted to ChobbyNS in Delta 1.4 Tjet-Batmobil
Delta je završena i preuzeta
Zadovoljan sam kako je sve urađeno, pedantno i kulturno.
Ostaje da se ovih dana mapira auto i da vidim gde sam trenutno po pitanju performansi.
Svakako mi je u planu u skorije vreme ubacivanje veceg interkulera sa 2.0 mjet, dizni sa 170 MA i nekog otvorenog usisa.
-
-
BaneAK74 reacted to stex_pb in Grande Punto T-jet
Sitni ali ne tako nebitni radovi završeni skroz danas.
Žabice gepeka ručne izrade, odštampane od ABS plastike.
Popravljeno svetlo gepeka.
Popravljen treći stop.
U fazonu sam "home made", čak je i spojnica između starog i novog creva rucno pravljena. Metalni distancer sam brusio na improvizovanom strugu, koji sam napravio od bušilice
-
-
BaneAK74 reacted to ChobbyNS in Delta 1.4 Tjet-Batmobil
Auto je juče upaljen, tako da se bliži kraj radova
Strugar je zavržio prirubnicu tako da je ostalo da se završi down pipe i auspuh do kraja i to je to.
Prepravljen je i džek do blow off senzora i nabačeno crevo usisa.
Iskočili mi od drugara i prednji diskovi zimmermann pa sam i to uzeo, trebaće malo bolje kočenje svakako
-
-
BaneAK74 got a reaction from stex_pb in Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp
Pozdrav ljudi !
Radilo se na Bravu i to lepo, pa ko velim da malo podelim sa vama.
Primetim povecanu potrosnju ulja, ali to sam povezao sa time jer sam sa Eneosa presao na Shell, pa se razmisljam 1000 din razlika u ceni to je. Posle par km primetim ulje na usisnom delu turba. Skinem crevo od occ-a ka usisu, crevo suvo. U medjuvremenu kupim crevo od truba do intercoolera, jer sam ono staro krpio. I kad am skinuo crevo i tu zateknem ulje. I tad sam skapirao zasto auto gubi snagu na sta sam se zalio u poslednjim postovima. Vozio ja to tako do ovih prvih mrazeva gde na auspuhu osetih miris ulja i skapiram da je dosao kraja.
Dovezem auto kod mene u grazu i krenem u rasklapanje.
Skinem centralni sklop turba, on sam po sebi ima nekog lufta ali po meni nije to nista strasno, ali je propisao def. Ulja na sve strane.
Skinem izduvni deo truba jer znam da puca i on se bukvalno rascvetao, toliko je naprsao da vratanca od wg ne mogu potpino da se otvore.
Na savet @Branislav proverim i izduvnu granu. Koja je naravno pukla
Pri skidanju izduvne pukne mi brezon u glavi. Do duse deluje mi da je pukao ko zna kad jer nikakvog otpora nije ima kad sam krenuo da ga odvrcem, taman izustim "pa ovaj nije ni stegnut" kad puf ispade brezon
Pozovem zeta u pomoc da razbusimo brezon i da samo procistimo navoj(tj. da probamo to da odradimo), i setim se da sam sa alija davnih dana raucio nesto od alata za takve stvari kad puke sraf.
I o cas posla izvucemo brezon. I sustini moze se reci da sam imao srece .
Poskidam sve ovo i krenem u nabavku delova, na nekom ruskom sajtu nadjem koje sve izduvne pasu evo i neki brojevi da nekom sledecemo olaksam potragu: 55217497, 55221553, 55236503
Nadavim izduvnu od Delte 2010 + god.
Centralni sklop tubine, Od turbo servis Radosavljevic
I izduvni deo turba od nekog turbo servisa ne mogu da setim kog.
Sama montaza je lagana nema neke velike razlike, sem par rupa za zastitni lim koje se ne gadjaju .
Sve lepo sklopio , zamenio ulje i zameni antifriz.
Presao sam nekih 500 km i u sustini Bravo ide za 20 % bolje nego pre, u nizim obrtajima je startniji , pre mi je nekao trebao za nijansu veci gas, dostaa tisi rad i sama cukica za boost u sport modu zakucava u max. sto pre nije bio slucaju.
Cene :
Centralni sklop - 17 500 din
Izduvni deo turba -18 000
Izduvna grana - 6000 din ( krecu se od 6000 do 12 000 ).
Crevo od turba do inter. - 4200 din
Ulje - 4500 din
Antifriz - 2500 din
Za sad ne trosi ulje(pu pu pu, da ga ne ureknem).
-
BaneAK74 reacted to OMP in GP Tjet by OMP
Klinac skoro kad je bio mraz pokusao da otvori zadnji prozor i naravno puce sajla jer je bilo zaledilo staklo, danas rasturih podizac i odnesoh u komsiluk da mi rese sajlu a u medjuvremenu iskoristih i priliku da sredim bravu. Standardni problem da mora jace da se cimne da bi otvorila.....
pojela se malo plastika koji mm, reseno dodavanjem parceta druge plastike i sad sljaka pri vrhu
-
BaneAK74 reacted to OMP in Grande Punto T-jet
Ma ok ali svakako treba sve pregledati, odraditi servis, svecice i sta treba jos pitanje dal je to radjeno skoro, e sad malo mi cudno da stavio novu turbinu (koja kosta bar 500e obzirom da polovne prodaju za 200-250) da bi ga prodao za 1500e??? verovatno nije on taj auto uzeo za dz, pa ulozio par stotina i lepo zaradio ali svakako se kod njega lako proveri stanje turbine jer je pristupacna i skidanjem creva vidis dal je stvarno nova i dal ima luft
-
-
BaneAK74 got a reaction from Milutinac in Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp
Pozdrav ljudi !
Radilo se na Bravu i to lepo, pa ko velim da malo podelim sa vama.
Primetim povecanu potrosnju ulja, ali to sam povezao sa time jer sam sa Eneosa presao na Shell, pa se razmisljam 1000 din razlika u ceni to je. Posle par km primetim ulje na usisnom delu turba. Skinem crevo od occ-a ka usisu, crevo suvo. U medjuvremenu kupim crevo od truba do intercoolera, jer sam ono staro krpio. I kad am skinuo crevo i tu zateknem ulje. I tad sam skapirao zasto auto gubi snagu na sta sam se zalio u poslednjim postovima. Vozio ja to tako do ovih prvih mrazeva gde na auspuhu osetih miris ulja i skapiram da je dosao kraja.
Dovezem auto kod mene u grazu i krenem u rasklapanje.
Skinem centralni sklop turba, on sam po sebi ima nekog lufta ali po meni nije to nista strasno, ali je propisao def. Ulja na sve strane.
Skinem izduvni deo truba jer znam da puca i on se bukvalno rascvetao, toliko je naprsao da vratanca od wg ne mogu potpino da se otvore.
Na savet @Branislav proverim i izduvnu granu. Koja je naravno pukla
Pri skidanju izduvne pukne mi brezon u glavi. Do duse deluje mi da je pukao ko zna kad jer nikakvog otpora nije ima kad sam krenuo da ga odvrcem, taman izustim "pa ovaj nije ni stegnut" kad puf ispade brezon
Pozovem zeta u pomoc da razbusimo brezon i da samo procistimo navoj(tj. da probamo to da odradimo), i setim se da sam sa alija davnih dana raucio nesto od alata za takve stvari kad puke sraf.
I o cas posla izvucemo brezon. I sustini moze se reci da sam imao srece .
Poskidam sve ovo i krenem u nabavku delova, na nekom ruskom sajtu nadjem koje sve izduvne pasu evo i neki brojevi da nekom sledecemo olaksam potragu: 55217497, 55221553, 55236503
Nadavim izduvnu od Delte 2010 + god.
Centralni sklop tubine, Od turbo servis Radosavljevic
I izduvni deo turba od nekog turbo servisa ne mogu da setim kog.
Sama montaza je lagana nema neke velike razlike, sem par rupa za zastitni lim koje se ne gadjaju .
Sve lepo sklopio , zamenio ulje i zameni antifriz.
Presao sam nekih 500 km i u sustini Bravo ide za 20 % bolje nego pre, u nizim obrtajima je startniji , pre mi je nekao trebao za nijansu veci gas, dostaa tisi rad i sama cukica za boost u sport modu zakucava u max. sto pre nije bio slucaju.
Cene :
Centralni sklop - 17 500 din
Izduvni deo turba -18 000
Izduvna grana - 6000 din ( krecu se od 6000 do 12 000 ).
Crevo od turba do inter. - 4200 din
Ulje - 4500 din
Antifriz - 2500 din
Za sad ne trosi ulje(pu pu pu, da ga ne ureknem).
-
BaneAK74 reacted to ChobbyNS in Delta 1.4 Tjet-Batmobil
Radovi su krenuli juce.
Naravno, ne bi mene postedelo problema pa je jedan brezon ostao slomljen u glavi.
Ono sto je dobro je sto izduvni deo stare turbine nije pukao kao ni izduvna grana, bar po recima drugara a i po slikama tako deluje.
Kaze drugar da nije bas sraf na sraf, ima malo prepravki oko cevi za vodu i ulje ali uspeo je sve da resi u radionici tako da su prepravke izgleda lagane. Svakako kad saznam vise, napisacu ovde u temi.
Map senzor od 3 bara sa multiair pase, isti je dzek, samo mora u mapi linearizacija da se odradi kasnije.
Treba i da se produzi kabl od starog recirkulacionog ventila koji stoji kod mene blizu leptira a na ovoj turbini je na usisnom kucistu, dzek i ventil su isti tako da nije strasno, moj cu ukinuti i zatvoriti rupu na usisnoj cevi.
Evo i par slika pa se javljam kad se privede kraju.
-
BaneAK74 got a reaction from automenr1 in Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp
Zamenjene svecice , cena novih 6400rsd (osetno bolje vuce sa novim, stare su bile uzas, ko zna kad su menjanje).
Uradjen auspuh kod Vlaste 12 000 din
Vlasta jako prijatan lik, svaka cas coveku.
Odradjen mali servis: Ulje, fiteri oko 6000din
Sledeci trosak je turbinaa, pocela je da pusta ulje i verovatno zbog nje imam gubitak snage pri dodavanju naglog gasa na sta sam se zalio. Ja sam za opciju da kupim centralni sklop turbine i sam je zamenim. Da li je neko imao iskustva sa time i koje marke tih zamenskih da jurim ?
-
BaneAK74 reacted to automenr1 in Bravo multi 16v
Cao svima ovo je moj projekat od babe devojku ,u pokusaju .Kupljen u junu sport oprema i sad pokusavam da ga doteram na max. fabrika . Na kraju stage 1
Delovi koji su zamenjeni
Set kvacila sa zamajcem
Vel servis
Turbina remontovana komplet -Radosavljevic
Sajle menjaca
Alnaser remontovan
Alternator remontovan
Opruge nove Kyb standardne..
Creva interkulera-Indjija Top Spider
Ugasen Egr
Dubinsko uradjeno
Farovi polirani
Svasta jos ce se raditi...
Usisna grana sledi...
-
-
-
-
BaneAK74 reacted to horvat in Opel 159
Prodje jos jedna registracija, 59.000 rsd sa tehnickim. Promenio sam osiguravajucu kucu (Dunav), i opet sam pitao za prebacivanje premijskog stepena i ovde su delovali mnogo upucenije nego u DDOR, rekao mi je covek da tacno zna sta je to i da je to moglo pre, ali da su sada zabranili i da sada moze samo na prvoj registraciji. Never mind... idemo dalje
Osim toga, nema puno sta da se pise, vozimo se, odrzavamo, posto je zima, praznimo sakupljac uljnih isparenja, koji je ovom prilikom bio nesto masniji nego obicno:
A evo i par "umetnickih" fotki, cisto eto
-
BaneAK74 reacted to knezevic76 in Bravo by Knezevic
Stigao kit za stage 1 a čeka se i stage 2 u vidu jastučića za glavu sa Fiat logom.
Stage 1 podrazumeva patriotski 3D stiker i adekvatnu oznaku za nekima "omraženi" MA motor.
Toliko za sada, javljam utiske.
Sent from my SM-A546E using Tapatalk