Jump to content
FAS Goran

Greeny777

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Greeny777

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Evo samo da se javim da sam uspeo da se dogovorim sa prodavcem da vratim auto. Hvala vam svima puno na trudu, pomoci i savetima. Gorane tebi se posebno zahvaljujem na ponudi da mi besplatno pregledas auto i dijagnostikujes kvar.
  2. Hvala Gorane na pomoci. Ovih dana treba da se sastanem sa prodavcem i vidim sta cemo i kako cemo. U svakom slucaju ako nista ne uradim javicu ti se da vidim sta dalje sa autom, da pogledas i da mi das neki savet sta bi ti uradio i koliko bi kostalo. Hvala svima na trudu i savetima u svakom slucaju.
  3. Nisam, izvinjavam se, vise ni sam ne znam sta da radim, bas sam se iznervirao...kupio auto, mislio da imam noviji i pouzdaniji auto ali to nije slucaj. Ulozio novac i sad sta radim, idem od majstora do majstora i samo dajem kes, dodje mi da ga zapalim! Hvala vam svima na savetima i trudu da pomognete. Ako ima neko jos neki valjan savet bio bih mu zahvalan. Sta sad da radim ako su karike? Koliko uopste kosta da se motor dovede u normalno stanje? Jel to generalna, koliko kosta za takav auto? Najradije bih ga prodao i da se ne zezam sa tim...ali ne mogu ga nekom tek tako uvaliti, nisam takav covek, jedino da spustim cenu, ne znam ni sam. Idem sutra do prodavca da vidim sta kaze, ali u to ne polazem mnogo nade..svi obecavaju kule i gradove kad prodaju a kad se desi nesto nema ih nigde.
  4. Ako se dobro secam rekao je da se skoro ugasi kad zacepi iber i da duva kao kompresor.
  5. Kada sam vozio kod majstora za dizne merio mi je i propustljivost cilindara. Tada je rekao da duva na iberu bas posteno. Evo ovo mi je napisao.
  6. Ulje ne znam da li trosi posto sam iskreno posle 3 meseca izvadio sipku iz navike od starog 1.9jtd-a gde to nisam morao gledati ama bas nikad jer nije trosio nista. Kako da proverim da nije prezubcio i da su ti ventili, to je i meni palo na pamet?
  7. Nisam iz Bg-a ali mogao bih da dodjem na pregled, to nije problem. Nisam te razumeo na kojoj tacno temi da pisem? Imam dijagram pre gasenja DPF-a i tu je bilo 87ks. Navodno je mereno i posle kad su skinuli DPF i ugasili EGR ali nemam taj dijagram. Sve je to mereno sa uljem debelo preko maksimuma..Zbog toga i nije uradjen remap jer je motor jako lose radio i pokazivao lose parametre. Nigde nisam video kolika treba da bude fabricka kompresija u cilindrima? Da li to varira i da li uzrok moze biti neka benigna stvar ili to znaci da je motor nacet i da ce morati generalna?
  8. Ugasen je softverski i izvadjeno sace iz DPF-a, ostala samo cevka tj. kuciste. Kako sam to uradio prestao je da bude nemiran na leru i lepo radi tj. ne radi na 3 cilindra vise. Ulje sam svakako kupio novo i planiram da ga zamenim skroz. Plasi me samo ta kompresija i propustljivost, sta to moze biti?
  9. Ne znam iskreno, kad sam pogledao merac ulja bilo je 3cm iznad maksimuma..to mi je i bilo cudno pa ostatak price je u prethodnom postu. Pretpostavljam da se pomesao dizel i ulje zajedno pa je nivo zato porastao. Verovatno je usled rada DPF-a vise ubrizgavano goriva kad je proces sagorevanja u DPF filteru, da bi se napravila veca temperatura, to samo pretpostavljam. Sad planiram da mu zamenim opet ulje (menjao novo pre 3 meseca) pa cu pratiti sta se desava.
  10. Kao prvo, pozdrav svim forumasima! Sto se tice samog foruma, sve pohvale, samo cu reci da sam dosta cesto citao i listao forum (nisam aktivno ucestvovao - nisam bas kompetentan) i da sam dosta toga naucio citajuci. Na zalost, sada sam nesrecni vlasnik Fiat Bravo 1.6 Mjet 105ks Kazem to iz perspektive nekoga ko je 8 godina vozio Fiat Stilo 1.9 JTD i nikad nisam imao problema nikakvih sa motorom. Prica tece ovako...kupio sam nedavno gore navedeni auto, godiste 2010. oktobar mesec. Auto je navodno za 7 godina eksploatacije presao 170.000, proverio sam u Stojanovu i pise da je dok je bio u garanciji presao za prve 2 godine oko 48.000 sto se poklapa sa kilometrazom za 7 godina. Auto je vozila firma u Italiji, navodno neka direktorka pa nije puno prelazila. Auto je zaista ocuvan iznutra. Kvacilo prefektno, ne trese, ne vuce, motorni prostor suv i uredan, ma sve ekstra na prvi pogled. Otisao na kanal, od dole je sve fabricki, nista menjano. Na dan kada sam ga kupovao bila je zima i kada sam ga preuzimao prodavac mi kaze da pri paljenju i 2-3 sekunde nakon toga motor malo zatrese (kao da radi na 3 cilindra) i da to nije nista strasno (mozda malo dizna nije ustelovana) i da ne treba da me plasi. Ja nisam bio odusevljen nikako al rekoh posto poznajem coveka i iz istog smo grada (uvozi samo fiata, radi samo fiata i daje usmenu garanciju nekih 6 meseci ), ajd rekoh mozda nije nista strasno mozda je neka banalnost u pitanju. Kako sam ga vozio tako je bio sve mirniji. Posle odredjenog vremena pogledam sipku ulja kad ono ulje 3cm iznad maksimuma! Kao laik znam da to nije nista dobro sigurno...na JTD-u kako sipam ulje tako i nadjem na sipci posle godinu dana ili 10.000-15.000 km. Pitam prodavca, on u fazonu pa sigurno su ti moji mehanicari nalili 5l ulja, nije to nista strasno!? Medjutim, ne da mi djavo mira i ja odem da cackam i da izvadim DPF filter posto sam primetio da radi cesto regeneraciju i da mi pali lampicu. Kad sam otisao da mi se skine DPF zeleo sam i blagi chip tuning i rekoh da se uradi Dyno test. Na dyno testu auto ima 87ks!!! Naravno nije mi odradjen nikakav remap i samo je skinut DPF. Auto je sad mnogo mirniji i nema vise taj rad kao da radi na 3 cilindra. Iz nekih konsultacija kazu mi ljudi koji se razumeju vise od mene da su mozda dizne. Odvezem ja auto kod Zeravice u Novo Milosevo u Bosch servis da mi to provere. Kazu posle pregleda da su dizne odlicne (ne treba ih menjati) i da su ih ustelovali jos bolje. Medjutim ja sam im objasnio problem i zamolio za merenje kompresije. To kad su mi rekli dobro se nisam slogirao. Kaze covek da mi je komresija po cilindrima: 16-16-14-20 (navodno dozvoljeno 20-22 bara) Zatim kaze mi majstor da su radili i neku propustljivost motora i da je situacija sledeca: 32-32-44-52 % (dozvoljeno do 25%). Znaci nista dobro. Rekao sam im da zatvore kako su nasli i da nista ne diraju. Idem ovih dana kod tog lika sto mi je prodao pa cemo videti sta dalje. E sad mene zanima sledece, da li je moguce da je zbog nepravilnog rada DPF-a nalio previse nafte u cilindre i da je sve posledica toga ili je definitvno neko uspeo da satre taj motor pre mene? Uopste nisam ni pomislio posle iskustva sa 1.9jtd da je moguce satrati Fiat dizela novije generacije, pogotovo ako je presao tako malo..pa i da je presao 300.000 ne bi trebalo a ne ovo. Da li je ovo naznaka da ce morati da se radi neka generalna ili je mozda uzrok slabe kompresije nesto drugo, ventili mozda? Ne znam, nisam dovoljno strucan pa bih molio nekoga da mi objasni ili pomogne ako moze nekim smislenim odgovorom. Znam da sam se zeznuo sa kupovinom 1.6 mjt, sad mi je sve jasno, malo je reci da sam razocaran ali tako mi i treba sam sam birao (da ne kazem hteo preko hleba pogace posle odlicnog motora 1.9jtd). Ako nista, mozda ce nekom ovo moje negativno iskustvo pomoci. Izvinjavam se na predugackom postu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...