Jump to content
FAS Goran

Sava NS

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

About Sava NS

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @djunis82 ej pa strava, pretpostavljam da ti je Libra kao i meni bila super auto. Edit> evo bas citam tvoju temu gde su te pitali da uporedis 308 i Libru, ipak je 308 noviji auto u tom smislu i bolji barem nesto savremeniji. Medjutim, i dan danas zalim sto Lancija nije napravila Librinog naslednika pa to bi bio strava auto.
  2. @Ivanne igraju. Kupovao sam uvek srcem, sad kupujem novcanikom ili barem pokusavam. @marko.jovanovicne znam i to sedenje, kako kome prija. Picasso sam recimo i uzeo u razmatranje prvobitno, pa cak i qashqai jer mi je draga kukala kako ona zeli da to bude neki monovolumen ili tako nesto, neki manji dzip jer prosto kao lakse se ulazi u auto, njoj je to udobnije. Meni kako kad, u recimo Sediciju mi se to sedenje kamionsko ne svidja, a opet u Qashqai ju je super jer su bolja sedista, meksi je auto. Takodje, vozio sam jedan put davno neku sluzbenu multiplu nesto tipa 200 km tamo i nazad i meni je ona bila onako prostrana, ok je sedenje. Vozio sam i c max doduse jako kratko, on je super udoban i super se sedi. Verujem da ti ovo sa Ideom smeta, ona je ipak mali auto. Malo medjuosovinsko itd. To je koliko kontam Musa ali sa fiat bedzom.
  3. @Ivan sve si rekao Prosto, isto sve mislim o hdi i 308, cak i ovaj deo da mi je nekako ruzan spolja, pazi prednji kraj super, a zadnji groblje No, iz iskustva sa Librom karavan koja mi je od nazad bila uvek strava lepa, a od napred za onim buljavcima bezveze, naucio sam da to nije toliko bitno, jer kad god bi seo u Libru razumeo bi koliko je to prokleto napred ruzan, ali strava auto Pa tako i sad gledam,neka se zaba mora progutati jbga. Delta dizelka, mislis verovatno na 1.6? Trazim sve nize, pre svega potrosnju, pa i registraciju Ponavljam vec imamo u kuci 1.9 jtd, ovo je za svakodnevnu voznju + poneki duzi put (more, zimovanje, izleti) pa zato gleda male potrosace i manju registraciju. Smor mi je da placam vise. Ako na 1.6 mislis - meni je taj motor toliko stran, isto koliko mi je strano da kazem da je Golf cetvorka bolji auto od Libre recimo hehe Bez sale, nista ne znam, sem da su mi majstori rekli da je 1.9 mjtd ipak sigurniji za kupovinu od tog 1.6 mjtd
  4. Koliko god se trudio da izbegnem pezo 308 i skrenem ka Delti, tom turbobenzincu, shvatim da za mene koji do posla prelazi samo 40 km dnevno x 5 dana jednako je 200 km nedeljeno, i to najmanje. Plus ostalo, dakle oko zajedno ugrubo nekih 20.000 sa svim putovanjima sigurnih godisnjih najmanje, ta Delta benzinac bez plina se ne bi isplatila, jer i na otvorenom i u gradu narocito trosi vise od narecenog dizela. Da sam na nekih desetak hiljada ok, bez razmisljanja bi kupio odmah sad Deltu bez plin prica i ostalog. Nego, ispada je taj 1.6 hdi realno ako se vozi normalno ekonomican u 308 ipak ok izbor u budzetu sa nekih 5.000 evra za kupovinu samog auta, plus jos oko hiljadarka za zimske gume + servis + registracija itd kao rezerva. Prosto, racionalno ispada da je to best buy, a da nudi malu potrosnju, kakav takav konfor, solidnost automobila i jeftinu registraciju. Delta je super, i meni bolji auto od 308 po svim kriterijumima, ali citao sam i ovo temu sto pominjes @Ivanne znam sta da mislim o tim benzincima. Ako cu da platim ugradnju plina 500 600 evrica, usput da brinem da l mi je zamajac ok, da l je turbo ok, onda cu voziti dizela. Pa znati sta radim, jer cu namesto ugradnje plina s tom lovom kod dizela pokriti i eventualni zamajac i turbo reperaciju prakticno. Croma, ali ako nadjem onu sa 120 ks, i pezo 308, jer kako kaze @djunis82 308 ica je bolja prica i od pomenutih ostalih francuza, prosto je bolje uradjena za nijansu i tu si u pravu. Pre neki dan sam vozio test jednu, danas kolega koji ima mi je isto dao da ja to malo prodjiram i ok je skroz automobil za tu kintu, tog godista.
  5. @Rile Vozio sam (ne posedovao, nego probao) Roomster i to mi je prakticno Fabija. Taj 1.6 tdi je dobar motor, taman, ali mislim da ipak u ovoj prici generalnog utiska, udobnosti, Roomster nema sta da trazi ni sa jednim Italijanom, ni Francuzom. Da je Yeti, pa ajde, ne meni lep, ali ok pouzdan auto. S druge strane, slazem se s tobom i ja da imam firmu, da trebam sluzbenjake, mislim da je Roomster super prica, isplativ. @Ivan Kao sto sam napisao nesto pre, a delom i na predlog kolege, rekoh da ne iskljucujem 308 1.6 hdi i upravo Deltu benzin varijanta Sve vise se kupuju Delte benzinjare, narocito ta od 120 ks, jer koliko sam cuo i lepo podnosi plin. Meni je to ui tom segmentu jedan od lepsih, ako ne i najlepsi automobil. Zanimljivo je koliko je dugo trebalo tom T jet benzincu da ovde krene, razumljivo jer ima i plivajuci i turbinu, pa verujem da svi oni koji su isli logikom ako necu dizela, necu brate ni plivajuci, ni turbo, ni u benzincu, nisu ni razmatrali taj motor ni pod razno. A sada vidim sve cesce se kupuju. Ne znam, imas li iskustva jke @Ivan kako su se pokazali, koliko cesto odlazio taj turbo, plivajuci, kako ide s plinom? Citao sam ovde, ali nisam video bas iskustva s plinom kakva su, svi su manje vise pricali o tome, da je motor tih, da dobro ide, kakav je osecaj snage itd, ali i ne toliko o nekim problemima potencijalnim?
  6. Ogranicen budzetom, kako ne, pa zar svi nismo. Voleo bih da prodjem sa 5.000, max je 6.000 ili koja stotka vise, ali bas napeto. Ipak mislim da i za 5.000 moze da se nadje 308 sw neko recimo 08 09 godiste. Delta ne, ona je skuplja i redje se i uvozi narocito ta benzin varijanta.
  7. Odlucio sam se i ja, upravo tako idem ili na Pezo 308 sw onaj od 110 ks ili 90 ks, manja sumnjam da ovaj od 90 ks moze da potera karavan,. Drugi model koji takodje gledam i vijam pored toga je talijanska ljepotica lancia delta ali sa 1.4 tjet benzincem od 120 ks iskljucivo jer na njega moze da ide plin, ako zatreba. Pezo je manje vise tu negde u tom rangu best buy, to kazu mnogi. Delta je retka, i dalje, mozda nepoznanica, ali je kao auto ipak lepotica i vozio sam brava, ona je za brava prosto kao klasa iznas, iako su ista platforma itd itd.... @djunis82 reci mi, ako nije problem, koji je motor u 308/ci tvojoj tacno? Kakvo je odrzavanje i sve bitno sto bi kazao ukratko buducem vlasniku
  8. kada pricamo ovako o troskovima odrzavanja, potencijalnim problemima, ispada da su to sve auta u nekoj slicnoj klasi, i da je manje vise vise stvar sta se nekom zaista svidja. Ako ti se svidja Citro kupis ga, ako ne kupis Reno ili nesto drugo, trece, jer su cenovno svi tu negde. Gledam na Polovnim tu su neke cene za ta vozila 308 i ostale, od nekih 4.500 evrica pa nadalje....Recimo da za 5.000 moze da se nadje stvarno ok 308 sw
  9. U bogati, pa skup taj hdi set zamajac kvacilo Ako je jos skupa reparacija turba, onda ispada da je hdi skup motor u potencijalnim problemima. Dakle, kada nesto krene po zlu, da zlo ne cuje
  10. Da i tu je bila prica da nema zamajac, sto je najsmesnije, znam masu ljudi koji su uzeli tu varijantu bas zbog zamajca i potencijalnog troska. S tim sto moramo razumeti da je tih dvehiljaditih zamajac i popravka kostao znatno vise nego danas. Kao i reparacija turbina uostalom. Danas to za jtd nije toliko strasno. Ne znam koliko je za dci motore i hdi, kapiram da je skuplje? Koliko sam skontao, za dci je najsigurnije kupiti ovaj 2.0 dci motor koji ide u lagunu III i te modele posle 2008. godine. Ima lanac i ide i u Nissan modele, i kazu svi da je jako otporan motor.
  11. SVakako, pun je vozni park taksija firmi sa tim belim trojkama meganima, i tim motorom 1.5 dci. Kapiram da im nesto fali, ne bih toliko ganjali, bez zamajca ili ne.
  12. Zamisli, a sve ove godine ljudi trube uzmi taj 1.5 dci jer nema plivajuci, te 1.6 hdi jer isto nema itd itd
  13. >DOsta firmi je kupovalo tog Megana 3 sa upravo tim 1.5 dci najslabijim motorom i niko se nije zalio ozbiljnije. Malo trosi, ok ide.
  14. ahahahaha realno.....sem ako nije Volskwagen u Srbiji ili Japanac, koji poslovicno imaju isto te fanove nikad se ne kvari. Ako kupujes Italijana, Francuza ili nedaj boze Renoa onda ces cuti, nemoj to to se kvari....E sad, istina je da kod Fiata ako nadjes dobar jtd motor sto se tice motora nece imati problema. To danas, nakon iskustva, mogu da kazem ljudima, nakon tog pitanja a kakvi su Italijani itd... istina, i ja sam citao da Picasso c 4 ima problema sa elektronikom ponajvise, nekim trapom nazad i sa FAP famoznim filterom. To verovatno zavisi i koga kako zalomi itd...
  15. @Totti Da, upravo tako kako kazes...vozao sam 308 juce test voznju, bas taj sa 3 reda, zato kazem. Plusevi su upravo to, neverovatno konforan auto, u smislu osecaja prostora. Plus je i fino sedenje, ni nisko ni visoko, sedista su ok, ali za Francuza mogla bi biti bolja i sire bas sediste samo ili sam ja sa 1.90 problem ili se nisam pazljivo namestio, ne znam. Volan glindzav meni malo, ali odlicna pozicija naslona za ruku, koji je podesiv, pomera se i gore i dole, ali i napred, odnosno nazad, tako da se ta neka bazicna vozacka ugodnost lako oseti. 1.6 hdi 110 ks je bio, iznenadio sam se kako vuce, bas lepo. Menjac pristojan, ne perfekcija, ali nema nekog osecaja da drasticno promasuje da je predugacak hod itd. Mana mi je zadnji deo, mana je to sto ne znam kakav je za odrzavanje, i da li je taj FAP u toj celoj prici, te turbo pouzdan, kako podnosi gorivo itd....No, generalno, ima ga jedan kolega i jako je zadovoljan, a nije vozio lose automobile ranije.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...