Jump to content
FAS Goran

DamirT

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About DamirT

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat grande punto 1.9 mjet 120

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miki zvrk, nisam prihvatio zalog inace ode rezervna guma :-D
  2. Upravo javljeno iz Drazenovog servisa iz SK-e posle slepanja auta kod njega da je u pitanju pumpa za gorivo. Bosch pumpa je 110 ili 120 eur, kaze ima dve pa kad je izvadi videce koja. Garancija god dana i dve hiljade za ruke. Inace je izasao i na licu mesta da pogleda ali morao je ipak u servis.
  3. :-D Jest' da nemam rezervnu gumu ali tesko da bih prihvatio zalog jer je i meni mozda malo logicno ali ajd videcemo sta kaze elektricar :-D. E da, kad smo pokusali da ga upalimo ponovo prvi put malo se zakasljucao na kratko i to je to. Posle isto vergla.
  4. Da javim da je bio kolega ,,Bingodalton" , ocitao na mobu dijagnosiku i nikakvu gresku nije izbacio. To je za sad...a sutra ako se ukomponujemo sa vremenom treba doci elektricar da vidi na licu mesta sta moze. Javljam :-).
  5. Ako si mene pitao, trebalo bi da su dobri, zaista nikakvih problema nisam imao, nisu ni bile neke niske temperature ali dobro je palio. Na kompu do pre 2 meseca nista nij Ako si mene pitao, mislim da su dobri. Nisu bile ni neke niske temperature ali je palio super. Do pre dva mseseca kada je zadnji put bio na dijagnostici nista nije prijavljivao. Dobro je da si otkrio kvar bez nekih sistema eliminacija, kad pogledas u odnosu na dozne sta su predvidjali, anlaser je jos i povoljan kvar :-D.
  6. To sam video kod jednog na autoplacu kada sam trazio auto. Isti motor kao kod tebe. U svakom slucaju, javi iskustva kada resis problem :-).
  7. Je l' si resio problem? Meni to nije radio nikad, i problem je sto kod mene ne daje ni naznaku da ce upaliti.
  8. Barem je Kamenica brdovita, samo cemo ga spustiti. Moramo iskoristiti sve benefite :-D
  9. Hvala Miki na informaciciji. Videcemo sta je u pitanju. Dogovorio sam se sa clanom ,,Bingodaltonom" da pogledamo, tj da ocita na mobu pa ako je za elektricara vec su mi preporucili Drazena iz Sremske Kamenice koji je blizu mene pa javljam u svakom slucaju sta se desava :-).
  10. Nije nikakav problem kolega. Kao sto rekoh, od 18h imam obaveze po NS-u pa cu tu i prenociti, necu biti ujutru u SK-i. Da li bi mogli da se dogovorimo sutra uvece posle 18h ili prekosutra ujutru?
  11. U Sremskoj Kamenici sam, Slobodana Bajica blizu glavnog puta ka centru za SK-u. Svaka pomoc dobro dosla, hvala unapred :-). Ujutru rano idem na vezbe i na predavanja, pa sam slobodan od 15 do 18 pa opet obaveze, ali nije strasno i ako se ujutru ne resi, mozemo se dogovoriti. Bitno mi je da se nadje neko sto bezbolnije resenje. Zahvaljujem se unapred kao i kolegi gore :-).
  12. Pozdrav svima. Molio bih za pomoc. Jutros rano sam upalio auto i sasvim normalno odvozao 15-ak km, vratio se kuci i nakon sat i nesto sednem ponovo, upalim i auto samo vergla, najnormalnije vergla, lampice se sve pogase, nista me ne obavestava za neku nepravilnost. Pumpu cujem da odradi svoje kada dam kontakt...pokusao sam jos par puta u toku dana da ga upalim ali nista, ni najmanju naznaku ne daje da ce upaliti. E sad, nisam neki poznavalac automobila (mehanike, elektroonike, elektrike i sl.), da sam u Bg-u i dalje resio bih problem kod Gorana na Altini sa kojim sam jako zadovoljan. Od oktobra sam u NS-u kao student i shodno situaciji ovde ne znam gde bih i sta bih ali bih pokusao kod Mose, auto servis Gala u Kineskoj cetvrti po iscitavanju vasih preporuka na forumu. Inace trenutno zivim u Sremskoj Kamenici pa mi je on i najblizi. Da li znate sta bi moglo da bude? Ili neki savet barem nekako da ga doteram do servisa da ne placam slep sluzbu. Hvala unapred.
  13. Pozdrav Gorane. Skoro sam kupio Fiat Grande Punta 1.9 mjet od 88 kw, 2006 god. Auto je trzao u prvoj i drugoj brzini na vrh gasa kada se malo stisne da bih krenuo ili cak i kada se odrzava konstantan mali gas, sto ume jako da iritira jer pocinje ceo auto da stuca i osetno ima knedlu pri kretanju, posle 2000 obrtaja vuce odlicno, auto ne dimi uopste. Odem do majstora, pokaze EGR ventil gresku i MAP senzor na dijagnostici, hteo da ga ocisti ali ga je neko vec zatvorio mehanicki. Po preporuci kupim nov EGR i MAP posto je pokusao da ocisti i nije imao sanse. I kaze da su skroz otisli i da bi bilo najbolje da kupim nov i EGR ventil i MAP senzor. Kupio sam, stavili smo. Nista se nije poboljsalo osim potrosnje koja se po bordu vidno smanjila, trosio je po gradu oko 9-10l, sada oko 7-8l, takodje i na otvorenom oko pola litra otisla dole. Auto sada isto trza i po subjektivnom osecaju jos vise, cak i pri naglom ubrzanju kao da ume da stucne, sto pre zamene nije radio. Auto ne pokazuje vise ni jednu gresku. Auto bih prebacio kod vas na dalja servisiranja i odrzavanja kao sto sam radio i prvi Fiat Bravo kod vas na pocetku jos 2010, ali zbog daljine puta nisam mogao da nastavim posto sam iz Majdanpeka. Od skora zivim u Beogradu i to vise nije problem. Kada bih mogao da dodjem kod vas i da to pogledamo, uzasno mi smeta u voznji posto to sa Bravom nikada nije bilo. Hvala unapred.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...