Jump to content
FAS Goran

Vojin99

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Јесам, ремонтовао анлансер, ништа друго. Пали на пола кључа.
  2. Анлансер, по свој прилици. Али ако ти пали после секунде не знам баш да ли вреди давати 7-8-9 хиљада да га средиш. Ја сам морао да палим дуга светла пре него окренем кључ да га мало дрмне струја, па је палио тако као што ти описујеш на твом. А да нисам пали дуга светла претходно могао сам да верглам колко оћеш. Елем, сви моји проблеми решени су ремонтом анлансера. Мој Стило је МЈТ 2006 годиште.
  3. Искра сервис, Војводе Вука 12 Бгд, ја за сад средио само брисаче тамо али ми их је брат од тетке баш нахвалио. А и овако делују коректни и професионални.
  4. Pozdrav, prošlo je poprilično vremena znam, ali čisto da javim. Кod mog slučaja je izgleda problem to što je oslabio anlanser, tako mi reče čovek u Iskra servisu u Vojvode vuka 12 Bdg. Rekao mi je da upalim duga svetla pre nego što verglam da malo prođe struja kroz sistem, i od kada to radim pali mnogo bolje, tj. ne moram da ga verglam pa da vraćam ključ na nulu pa da opet grejem pa opet verglam nego lepo pali na prvi sekund dva prvog verglanja. Nisam još stigao da odvojim kintu da sredim ali kad budem dopunio akumulator i sredio anlanser javiću ovde kakvo je stanje.
  5. Hvala na odgovoru, pa ovaj on i pali bez problema kad dam kontakt dvaput za redom pre verglanja. A što se goriva tiče, sipam uglavnom na MOLu i to gledam da se ne spušta nivo ispod četrvrtine rezervoara. U svakom slučaju treba uskoro da ga gleda majstor Toma pa ću da javim šta kaže.
  6. Pozdrav svima, čitam malo ovu prepisku pa reko da se i ja požalim. Imam Stila MJT 1.9 8V, sa oko 195000 km, 2006. godiste, kupio prošle godine u avgustu, i od samog starta ima problemčić sa paljenjem. Nekad, doduše u poslednje vreme ređe, pali normalno posle prvog grejanja, odmah nakon što se lampice grejača ugase. Nekad vergla pa upali tek posle 4-5 verglanja ili uopšte ne upali, a ako ga dva puta grejem skoro pa uvek pali iz prve-druge. Ne javlja nikakve greske prilikom paljena, tj ako verglanje traje kratko, a ako ga forsiram sa verglanjem pocinje svasta nesto da se pali. Bivši vlasnik mi reče da je verovatno akumulator slab, medjutim ja zamenih akumulator, nov FIAMM od 74 Ah, 680 A, proverih sve dal je lepo zategnuto, kod električara - ništa. Nisam nešto primetio da spoljnja temperatura mnogo utiče na paljenje. Evo danas na praktično 30 stepeni isto sam morao dvaput da ga grejem (stajao na parkingu dan dva). A kada je motor na radnoj temperaturi ili bar malo zagrejan, pali bez ikakvog problema iz prve. Eto ako ima neko slično iskustvo, savet, unapred zahvaljujem.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...