Jump to content
FAS Goran

Tux

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About Tux

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po aktuelnom cenovniku FCA Srbija, 500L se prodaje samo sa atmo 1.4 95 i dizelima 1.3 i 1.6, nema ništa drugo u ponudi. Ako pričamo za ostala tržišta na 500X idu i novi benzinci 1.0 i 1.3, a na sajtu FCA Srbija nema info o novom 500X. Da li postoji nešto u ponudi što nije na sajtu, ne znam.
  2. Sam sam gledao redovne cene u Italiji za 500L, sličan je odnos kao i ovde, 1.3 dizel je skuplji oko 2000 EUR od 1.4 benzina, 1.6 dizel još skuplji, normalno... Ovo je posebna ponuda "dizel jeftiniji od benzina". Zanimljivo da je za novi 500X skoro ista cena za stari E-Torq i za novi turbo 1.0 T3 (tačnije samo 750 EUR razlike) Do kraja oktobra u ITA je na akciji i Punto benzinac, samo 9200 EUR, što je za cenu automobila tamo jeftino. To su valjda poslednji primerci...
  3. U Italiji akcija za 500L i Tipo u oktobru... "IL DIESEL LO PAGHI MENO DEL BENZINA!". Dizel jeftiniji od benzina?
  4. A na sajtu FCA Srbija ni reči o 500L S-Design...
  5. Poštovani Gorane, Imam sledeći problem sa Puntom Classic 1.2 (2011. god): Prošle godine mi se desilo da se kod skretanja u levo isključio servo, nakon gašenja i paljenja automobila sve bi bilo u redu do ponovnog okretanja volana u levu stranu. Posle dva tri restartovanja u roku od desetak minuta, akululator je bio potpuno prazan (originalni, prvi akumulator, star 6.5 godina). Zamenio sam akumulator i problem se više nije javljao sve do juče. Ponovo pri skretanju u levo, servo se isključi i upali lampica. Juče sam vozim oko 400 km, i nakon par početnih stajanja i isključivanja serva, ceo put je protekao bez problema, iako je bilo i polukružnih okretanja levo. Danas ista priča: jutros se isključio kod prvog skretanja levo, nakon malo duže vožnje (70km) sve radi bez problema, nema nikavog isključivanja. Da li je ponovo problem sa akumulatorom, pa posle duže vožnje se dopuni dovoljno da se servo ne isključuje ili je problem u senzoru? Šta prvo da proverim i kako? Kad bih mogao da dovezem auto kod Vas da pogledate o čemu se radi? Hvala!
  6. Pa gde nadje Džobsa kao primer za programera "starije generacije"? Gde su Denis Riči, Ken Tompson, Bjarne Stroustrup?
  7. Bio danas u servisu, auto pregledan, zakazan servis... Hvala!
  8. @Goran Zemun S obzirom da se za sutra najavilo već nekoliko ljudi, da li mogu ja da se najavim za utorak u 7:30?
  9. Hvala! Ove nedelje verovatno neću stići, nadam se da ću sledeće nedelje da dodjem...
  10. Da li je potrebno da se najavim ili samo da se pojavim u 7:30?
  11. @Goran Zemun Punto Classic 1.2 (2011. god) pri ubrzanju na oko 60 km/h počinje da trese i to poprilično. Trese sve dok se ne dostigne 70-75 km/h. Što je ubrzanje jače, auto se više trese, ako se postepeno ubzava, bez jakog gasa, skoro da se i ne oseti. Na nižim i višim brzina nema nikakvih problema. Pretpostavljam da Vam je poznat problem. Da li bih i kad mogao da zakažem pregled, da detaljno pregledate vozilo (ne mislim samo na navedeni problem, već na kompletan pregled automobila)? Koliko košta ovakav pregled? Hvala!
  12. Poštovani @Milanche, Punto Classic 1.2 pri ubrzanju na oko 60 km/h počinje da trese i to poprilično. Trese sve dok se dostigne 70-75 km/h. Što je ubrzanje jače, auto se više trese, ako se postepeno ubzava, bez jakog gasa, skoro da se i ne oseti. Na nižim i višim brzina nema nikakvih problema. Šta je najverovatniji uzrok problema?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...