Jump to content
FAS Goran

vinsanity84

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. Hm svaki ciga svoga konja hvali Ne treba mi dizel, naj drug ima 1.6 od 120konja *320nm*sa kojim se stlano vozim i potpuno drugacije idu benzinci i dizelasi. Dizel chupa na niskim obrtajima ispada kao da ides 500 a ides 60 recimo Ali zato servisi za dizela su dosta skuplji i cesce crkavaju lamele kvacila plivajuci upravo zbog tih silnih nm. Naravno u svakodnevnoj voznji pogotovo gradskoj je to sve sto nam zapravo i treba (puna snaga na niskim obrtajima), ali kao sto sam napomenuo, ja svoj auto ne vozim svaki dan, i sam dizajn, performanse i ZVUK su sa druge planete u odnosu na pomenuti dizel. Ocigledno omer konja i tezine igra veliku ulogu. Nekada mislim da mi je dovoljno samo da upalim auto i da ga slusam celu noc kako radi u mestu haha, posto ovaj mali djavo je u tom pogledu pravi ferari mali, ali bukvalno. Ne mislim sada na one likove koje imaju golf 2 i nabudze neki auspuh pa zvoni ko nukelarka da je pukla to mi je sa druge strane katastrofa. Uostalom znate i sami dovoljno je da kucate record monza na youtube i sve ce vam biti jasno. No, da se vratim na temu, Rale -Novaspeed, Joca- Pro tuning, Bobo Sport, i Revo CHIP su za sada preporuke. S obzirom da je revo uradio 6000 automobila verovatno imaju najvece iskustvo, ali 300nm mi zvuci mnogo kao nadogradnja kod njih iako je to STAGE 1 koji je po njima "fabricki" i POTPUNO bezbedan bez ikakvaih posledica na bilo koju komponentu kola na duze staze. Definitivno cu morati da pogledam koja mi je turbina, ovde je neko prosledio link, ali nisam skapirao gde se to gleda, video sam da postoje Geretove, Mitsubishijeve, itd... i onda u zavisnosti od turbine znacu koliko mogu da tweekujem auto, pa zar to ne bi trebalo da bude posao tjunera i remapera, sto bih se ja zezao sa tim? Ako ja moram da gledam te stvari, i ja da znam na koliko smem da ga budzim, sta ce mi onda uopste bilo ko, samo jos da kupim software i uredjaje i ja da krenem da radim taj posao haha
  2. Salu na stranu, istina auto je jako lenj u Normalnom modu, vuce se ko prebijena macka. Tek reaguje posle 3500 obrtaja a do tada mogu caj da skuvam, ali sam citao da je tako sa svima. Cim okrenem u Sport mod, zategne volan i ide stvarno jako dobro. ALi kazem, posto na tim ecu remap sajtovima pevaju bajke, kako se rasterecuje rad svega, optimalnije sve radi, a ujedno ovaj motor je sposoban da radi sasvim normalno da ne kazem "fabricki" na 160 konja, i ako je samo caka softwerska za to, a mehanicki je podoban da izvuce sto ga onda jednostavno ne bi "otkljucao" u svoj pun potencijal. O tome pricam. A ujedno verujem da bi se i da potrosnja spustila u tom nekom "normalnom" modu ako bi on uopste i ostao posle remapa. Naravno u sport modu i kad ga stisnem, verovatno bi vise trosio nego sada, ali to je i za ocekivati ne? Tako da jedino sto mene brine je, da li sve sto ovo pisem ima smisla hahaah, i dugovecnost svega, ako je to zapravo "fabricki blagi tune sa 135 na 160" na mehanici koja je apsolutno podobna za to, onda verovatno nema ni nekakvog straha da ce se bilo kada bilo sta desiti.....
  3. Hahahaha:) Bio sam na svim sajtovima, i svi nesto pevaju u falsh:) Ne moram da smanjujem potrosnju, ok je, to sam napisao jos u prvom pstu. Ma samo hocu da kad ga stisnem da leti, a kad ne da ide ko traktor hahahaah Eto ako bas hocete detaljno
  4. Da videh kod Bobosporta da je covek jako ozbiljan, ali previse mi je sve trkacki orijentisano a meni treba auto ne za jednu trku vec da zapravo rasteretim rad motora i turbine i produzim im vek (kao sto svi lepo pisu na svom sajtu koji rade te remape). U Revo chipuju sa 206nm na 300nm i bojim se da je to mozda preveliki boost? Obicno na stranim forumima sam gledao da sa 206nm dizu na 236 eventualno 250nm a u Revo stavljaju 300nm. Ja se stvarno ne razumem u te stvari, samo logicki razmisljam, time je opterecenje vece na kvacilo pa strah i od toga je prisutan. Citacu i dalje sta ljudi pisu, pa cu se valjda svrtiti u nekoj misli.... Ali svakako puno hvala
  5. Mislite da je bezbednije za Abartha (135ps *ecu remap*) da idem sa doticnim Jocom iz Pro tuninga ili predstavnikom Madnesa Otperformance u Bgu? Ja sam u Bgu pa mi je to nekako najblize da to radim ovde, takodje i Rs chip tuning imam kao opciju. Vidim neko spominje i BoBOsport u Sd-u. Pretpostavljam da je cena pomenutih verovatno dosta slicna i ispod 300e (da li je uopste neko dovoljno kompetentan da moze da se kaze da je pouzdan od pomenutih, ili svi nasviraju sve na maksimum pa kad je bal nek je maskembal)? Imam jos dve opcije a to su Revochip Uzice i speed buster u Cacku, ali to je vise kao chiptuning box a na moje pitanje ovde sta je bolja od te dve opcije odgovor je bio ECU remap, pod uslovom da radi neko savestan, i kompetentan. Zaista ne bih da mi vrisne turbina, ili da mi proklizava kvacilo posle mesec dana, da mi vuce auto kao nenormalan u 2,3 brzini a 4 i 5 da se vuce kao baba (da mi neko nabudzi auto preko maksimuma cisto da se kao isplati to sto sam radio). Ja auto ne vozim svaki dan, ali opet mi je bitno da auto traje a ne ko klinac da se utrkujem od semafora do semafora. Cela moja potraga za ovom temom je da mi auto optimalnije koristi pun svoj potencijal, da mozda malko manje trosi ukoliko je moguce, mada nije neophodno, i u sustini zasto ne bih koristio punih 160 konja ili mozda malo vise na motoru ako je fora samo u remapu. Dakle sta mislite ljudi jos jednom? Izvininjavam se ako sam dosadan, samo zelim da double chekiram sve
  6. Hvala puno, raspitacu se za Jocu iz Pro Chip-a. A sto se tice rev limita vidim da oni imaju neke 2 faze remapa. Ne znam kolika bi bila cena tamo? I gde su tacno u Grckoj? Ipak mi je to sad trenutno daleko, mada ako je to sigurna opcija i ne utice na motor-menjac-kvacilo-turbinu.... onda se mozda isplati? Mada ako taj Joca iz Pro Tuninga moze da urade kao oni zasto da idem cak do tamo?:) I plus faktor cene?
  7. Ljudi posedujem Abarha 500, 2008 godiste, i planiram da uradim ecu remap. Citajuci forume dosao sam do zakljucka da ne postoji ni jedan bezbedan tuner u Srbiji. Svako ima i pozitivna i negativna iskustva sa svakim. Dejana iz SAfe CHIP tuninga sam kontaktirao i rekao mi je da ne radi Abartha. Novaspeeda se plasim zbog pucanja turbine (jednom decku na forumu ovde), ostaje mi Rs CHIp tuning i Pro chip tuning. Sta mislite koja je bolja opcija, ko je strucniji? Da li misliste da je bolja (bezbednija) opcija ecu remap ili tuning box od speed bustera? Fabriki abarth ima oko 135 konja i 205 nm. Sa Ecu remapom u RS CHIP tuningu (a verujem i sa ostalim) auto se "dize" na 250nm i 160 konja? Speed buster tuning box menja performanse na 237nm i 169 konja. Koje je vase misljenje generalno: speed buster tuning box (699e) ili ecu remap (koliko sam proverio od 200-250e), sta je bezbednije po auto, i da li uopste da se zezam sa tim ili ne? Moj auto ide lepo u sport mogu ali je u normalu lenj dosta, a tako je izgleda slucaj sa svakim Hvala puno

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...