Jump to content
FAS Goran

Ju_re

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Ju_re

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Resen problem pre sat vremena. Problem je bio u mapi na racunaru jer je auto kod mene stigao vec cipovan tako da je tu bio problem. Konjaza je bila dosta povecana. Autu je vracena fabricka, 84ks, mapa i auto sada ide skroz normalno. Kroz dve nedelje ce auti ponovo da se remapira, ali ovog puta dobrom mapom. Inace busna creva i busan intekuler ne bi trebalo da mogu da ugase auto u voznji, samo mogu performanse da opadnu zbog toga.
  2. Evo ga mali update, zamenjen je i senzor na megistrali, ondnosno rejlu, stavljen bas nov, iz originala-nema nikakvog poboljsanja. Zamenjen i filter nafte. Da li je moguce da motor nije uzubljen u nulu nego da je lanac jedan zub napred, odnosno nazad?
  3. Mislim da ima samo taj jedan senzor, taj na pumpi. Videcemo sta je sledeci korak
  4. Protokomer stavljen bas nov, iz otiginala, bos. A regulator sam menjao 3 puta, da se ispravim sva tri su polovna ali auto ide isto sa sva 3... Korekcija dizni na dijagnostici skoro u nulu (primer oko 0.20-0.25) Ujutru kad se upali obrtaji su malo nestabilni, skakuce kazaljka minut i posle se smiri, nakon toga je mirna. Auto je ovu zimu na -10 palio iz prve na pola kljuca
  5. Pozdrav ljudi, imam problem sa alfom pa sam mislio da je najbolje da se obratim na fiatovom forumu jer je auto u sustini GP. Motor je 1.3 jtdm 62kw 84 konja, 2011 godiste. Imam problem auto u drugoj brzini na punom gasu posle 3500 obrtaja krene da secka, oduzme gas, pa doda gas i tako 2-3 puta do 4500 obrtaja, uz sve to pritisak turba je nestabilan, odnosno kada auto sam oduzme gas on padne, pa se vrati na nekih 50 posto kada ga doda. Zatom prebacim u trecu brzinu, on ponovo secne na 3500, dodje do 4000 obrataja i tu stoji nekih sekundu-dve i ugasi se auto. Izbaci cek enzin i gresku regulator pritiska goriva P0090. Regulator zamenjen, stavljen nov, sve se potpuno isto desava.
  6. http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13830161/fiat-bravo-19mjet Ma sta je ~600000km za 1.9.. to je samo jedna nula vise nego na 60000km ups..nije 600k vec 180k..tako prodavac kaze Ne verujem da bi iko gledao ovaj auto, al mislim da ja bezobrazluk prodavca zanimljiv za temu
  7. Pogledao sam njegove oglase i ustanovio da u opis nekih vozila stavlja umanjenu kilometrazu, ali na slikama jasno pokaze mozda cak i pravu. Evo ga isti primer sa golfom na njegovom placu http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12413073/volkswagen-golf-6-20tdi-2009g Mutna se tu igra igra.
  8. Hahaha tacno tako, i pored navedenog jos toliko opreme moze da se navede...ali ne mogu reci ni da onaj sa oglasa ima losu opremu, daleko je od ful-a ali je solidna. A pola oglasa na nasim sajtovima navode ful opremu iako auto ni blue&me ne poseduje...a ne nesto drugo https://www.autoscout24.hr/ponude/fiat-bravo-2-0-jtd-business-sport-leer-navi-xenon-sto-dizel-siva-0b8a20fa-3944-4ff7-a41c-d13e03406ed9 Evo ga primerak sa ful opremom, mislim da mu fali samo par sitnica do tog totalnog fula.
  9. Ta cena je vise za GP. Bolje dodaj jos neku paru za normalnog Brava, da ne boli glava kasnije. Ja bih rekao, moje misljenje, da se Bravo gleda tek od 4500 evra, a kada tu dodas sport opremu, felne od 17 ili cak 18 inca, motor sa 150 konja, cena moze lako i na 4800-5000 evra za lepe primerke. Ti primerci ispod 4000 su uglavnom ili u ocajnom stanju ili bez opreme. Taj sa oglasa ima prilicno solidnu opremu (koja nije ful kao sto prodavac navodi) i po ceni se vidi da tu nesto nije OK.
  10. Ako neko gleda, preporucio bih mu da ne dolazi da gleda ako zivi negde dalje. Za 15 minuta sam nasao nekoliko mana, nisam hteo da se zamajavm vise. Automobil je u katastrofalnom stanju (suprotno od opisa). Vozacevo sediste pocepano (na slikama se ne vidi od B stuba). Zadnja leva vrata ne mogu da se otvore, znam da je to "boljka" GP-a ali boljka je teze otvaranje, ova se vrata jedva i iznutra otvaraju. Cela desna strana je izgrebana, ali cela, na slikama se jedva vidi kada de zagreladate, ali i tada se vidi daleko manje. Turbina zvizdi kao na fubalakoj utakmici, u drugoj kad dam gas motor se ne cuje od zvizdanja. Koza na volanu radjena. Letva volana ne valja. Kilometraza je bar 3 puta veca... Rekao bih da je prodavac prevarant. Zazori na kolima nigde nisu isti. Ceo izgleban, iscukan, ulubljen od grada ceo, krov katastrofa. Jedina svetla tacka je kvacilo koje mi se cini OK.
  11. Zahvaljujem se Ivane, pomogao si mi dosta. Znaci taj USB prikljucak mogu da koristim kao alternativni u slucaju da se nesto desi onom na centralnoj konzoli
  12. Pozdrav ljudi, nov sam na forumu ali nisam primetio slicnu temu. Imam jedan "problem". Danas kad sam sredjivao auto video sam neki USB ulaz u kaseti kod suvozaca. Auto posedujem dugo vremena ali tek sad sam to primetio i ne znam o cemu se radi. Auto poseduje solidan paket opreme...blue&me, navigacija, automatska klima... ali ovaj USB nisam video nigde na internetu, a nema nista ni u uputstvu. Zanima me da li neko zna o cemu je rec, sta se radi tu? Slika u prilogu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...