Jump to content
FAS Goran

Sheriff

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Like
    Sheriff got a reaction from nemanja84bg in Vozila koja treba izbegavati   
    Mora se proceniti da li je nešto isplativo ili ne, ali sigurno se mogu naći primerci bez teških strukturnih oštećenja ili što bi se reklo "odvaljenih od života". Cena popravki, naročito u Švajcarskoj, je tolika da to često prevazilazi vrednost vozila, a pri tome oštećenje ne mora biti uopšte veliko, jer je satnica enormna, a delovi preskupi, jer prosečan Švajcarac ne ide po otpadima da traži delove, nego ode u servis, dobije predračun, pa računa. Ako je auto bio nešto stariji (5 I više godina) i vlasnik nije imao kasko, doviđenja, prodaje se veoma jeftino ili ide u kobasice. Ne isplati se to popravljati.
  2. Like
    Sheriff reacted to srdjos in Vozila koja treba izbegavati   
    mnogi nasi ljudi, a i Bugari a i Rumuni i vecina koja se bave automobilima ili fizicka lika koja hoce da kupe nesto takvo, slicno razmisljaju, tako da je velika potraznja al

    medjutim tu uglavnom ima modela sa mehanickim kvarom a koje retko ko kod nasih hoce da kupe, recimo oni VTI motori, hrpa ih je
  3. Like
    Sheriff got a reaction from srdjos in Vozila koja treba izbegavati   
    Ima tu logike. Ja sam pre 4-5 godina kupio Pandu uvezenu iz Švajcarske. Bilo joj je oštećeno desno krilo i oboje desnih vrata (ta strana je farbana kompletna). Nakupilo se tu još nekih sitnica za sređivanje, ali ništa strašno. Taj auto je imao pravih 58.000 km, unutra bukvalno nov, motor i menjač perfektni, rđe nigde, svako dugme radi, dynamic oprema. Taj auto dan danas vozim i uvek kažem nikada bolji auto nisam imao :-) mada nisam nešto sklon čestom menjanju automobila.
     
  4. Like
    Sheriff reacted to sokratbg in Fiat/Lancia/Alfa Romeo servisi, dileri - pozitivna i negativna iskustva   
    Pa sad jel ozbiljan prekrsaj ili nije zavisi do ozbiljnosti firme. Vecina nas je neka bila u ovlascenom servisu ili salonu.
    Cinjenica ja da tamo radi dosta ljudi. Neozbiljno je da nema ko da odgovori na mail.
    Naslov teme je ISKUSTVA ja samo prenosim svoje iskustvo, ne glasine.
    Naravno mogu da sednem u kola i obidjem servise i zavrsim posao i verovatno bih to i uradio da sam dokon ali nazalost nisam moram da se pojavim na poslu i izmedju ostalog odgovorim na mail-ove koji su pristigli
  5. Like
    Sheriff reacted to Zan Batist in Fiat/Lancia/Alfa Romeo servisi, dileri - pozitivna i negativna iskustva   
    Najlakse je naci izgovor.. "nisam vidio poruku ili nisam stigao" nije odgovor. Organizujete automatski odgovor...  Mail je vazan koliko i telefon.
  6. Hvala
    Sheriff got a reaction from Ivan in Fiat Panda - saveti/iskustva/mišljenja   
    Ja vozim Fiat Pandu 1.2 69ks 2010 godište i meni je prosečna potrošnja oko 6l, mereno više puta sipanjem goriva od čepa do čepa. Ja nemam kreni-stani vožnju (krećem se po Novom Beogradu i to uglavnom u vreme bez veće gužve), klimu koristim veoma retko, uglavnom sam sam u autu, a oko 50 % vožnje (nekada i više) mi je otvoren put. Pored toga, vozim defanzivno. Ja mislim da je ovo neki minimum potrošnje, osim ukoliko se ne vozi isključivo na otvorenom. Verujem da potrošnja može ići na 8 u nekim mnogo težim režimima rada (kreni stani, klima, oštrija vožnja i sl.). Inače što se tiče samog auta ja sam veoma zadovoljan. Delova ima, majstora ima, servisi nisu skupi, cena registracije nije visoka, veoma elastičan motor koji ne traži visoke obrtaje što meni kao defanzivnom vozaču veoma odgovara, petoro vrata, idealan za grad, umeren potrošač. Ono što je po meni najveća zamerka je plastika korišćena za izradu pojedinih delova i tu ne mislim na plastiku komandne table ili na vratima koji i nije toliko loša, već npr. plastiku ispod brisača, zatim neke plastične delove u motornom prostoru i sl, jer je veoma lošeg kvaliteta i krta. Tu su i povremena krckanja unutrašnjosti, ali sve u svemu po meni odličan auto. Istina moja Panda je u Dynamic opremi tj. ima alu felne, podešavanje sedišta po visina, volana po visini, deljivu i istovremeno kliznu zadnju klupu, tapacirane naslone na svim sedištima umesto onih plastičnih, obrtomer, profilisana zadnja sedišta (registrovana za 4 osobe), podizače prednjih prozora, zvučnike u svim vratima, klima. Ja bih Pandu svakako preporučio. 
  7. Like
    Sheriff got a reaction from djomla in Gde sipate gorivo?   
    O tim i sličnim napravama koje navodno smanjuju potrošnju se priča koliko je meni poznato sigurno 20 godina ako ne i više. Testovi su rađeni i epilog je naravno uvek isti - potrošnja se ne smanjuje njihovim korišćenjem ili što bi Ameri rekli snake oil. Da ne ulazimo sada u hemijsko-tehničke detalje zašto je to tako, može se pročitati na internetu, ali samo treba malo razmisliti. Taj koji bi izumeo tako nešto bi bio bogatiji nego Microsoft i Amazon zajedno i to pod uslovom da bi uspeo da sačuva živu glavu. Zamislite samo kolika bi to ušteda bila npr. za neko transportno preduzeće sa desetinama ili stotinama kamiona ili npr. javni transport nekog većeg grada. To bi bile uštede u milionima i to na dnevnoj bazi. O potrošnji goriva od strane vojske da i ne govorim, a stotine miliona privatnih automobila su tek kategorija za sebe.
  8. Like
    Sheriff got a reaction from neshtry in Gde sipate gorivo?   
    O tim i sličnim napravama koje navodno smanjuju potrošnju se priča koliko je meni poznato sigurno 20 godina ako ne i više. Testovi su rađeni i epilog je naravno uvek isti - potrošnja se ne smanjuje njihovim korišćenjem ili što bi Ameri rekli snake oil. Da ne ulazimo sada u hemijsko-tehničke detalje zašto je to tako, može se pročitati na internetu, ali samo treba malo razmisliti. Taj koji bi izumeo tako nešto bi bio bogatiji nego Microsoft i Amazon zajedno i to pod uslovom da bi uspeo da sačuva živu glavu. Zamislite samo kolika bi to ušteda bila npr. za neko transportno preduzeće sa desetinama ili stotinama kamiona ili npr. javni transport nekog većeg grada. To bi bile uštede u milionima i to na dnevnoj bazi. O potrošnji goriva od strane vojske da i ne govorim, a stotine miliona privatnih automobila su tek kategorija za sebe.
  9. Like
    Sheriff got a reaction from Woodoo in Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže   
    Tačno je to. Iz tog razloga ja kada prodajem auto uvek gledam da ga prodam nekome poznatom, jer ga svakako prodajem ispod cene, pa da ga barem prodam nekome koga znam, a uvek se nađe neko poznat kome treba, jer ipak dobije dobar auto po ceni po kojoj nema šanse da negde dobije.
     
     
  10. Like
    Sheriff got a reaction from Grafit in Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže   
    Tačno je to. Iz tog razloga ja kada prodajem auto uvek gledam da ga prodam nekome poznatom, jer ga svakako prodajem ispod cene, pa da ga barem prodam nekome koga znam, a uvek se nađe neko poznat kome treba, jer ipak dobije dobar auto po ceni po kojoj nema šanse da negde dobije.
     
     
  11. Like
    Sheriff got a reaction from snebojsa in Fiat Punto mk.2 1.2 16v - problem sa paljenjem   
    Meni na Pandi auto brže startuje kada je napolju hladno npr. ispod 10. Najsporiji start mi je kada je temperatura oko 15-16 stepeni. Nakon 20 je ponovo brz start. To nije neka sada veoma primetna razlika tj. ona se kreće između 2 i 4 okretaja pre paljenja što je sve u rasponu sekund ili dva, ali se ipak primeti. Nisam siguran, ali ja lično mislim da je to do baždarenja samog kompjutera koji reguliše smešu goriva i vazduha. Senzori šalju određene informacije kompjuteru, a on prema tim informacijma prilagođava tu smešu. Iz tog razloga kada je napolju veoma hladno, smeša je bogatija i ja bih rekao da zbog toga auto brže upali. Kada je malo toplije on pravi siromašniju smešu, ali izgleda da kod tih nekih graničnih temperaturnih vrednosti može doći do nešto dužeg verglanja. Možda i nije zbog toga, ne znam, nisam siguran. Ono što takođe može uticati na brzinu starta je sam analser, jer postoje brži i sporiji anlaseri. Na nekima možete brojati obrtaje, a na nekima teško. Npr. na staroj Škodi sam imao duplo brži anlaser nego na Pandi i start je bio momentalan, ali bukvalno čim se okrene ključ. Kod Pande već mogu brojati obrtaje anlasera, a pri tome je isti kompletno servisiran, a akumulator je praktično nov. Naravno, daleko od toga da se dugo verga, sve je to sekund ili dve, ali ja primetim razliku. Par puta sam bio prisutan kada su vozači startovali nove skupe autoobile i isto sam primetio da im mogu izbrojati obrtaje analasera i to mi je bilo baš čudno (2-3-4 brza okretaja pre starta), jer sam vljda sebi dok sam vozio Feliciju postavio takav standard da auto mora bukvalno odmah da upali, čim se okrene ključ i tu ne mislim na odmah posle sekund ili dva nego u stotinki.
  12. Like
    Sheriff got a reaction from notalone in Lancia Ypsilon 2003. - 2011. - iskustva, saveti pre kupovine   
    Poslednji put kada sam bio na redovnom servisu, bio je jedan gospodin sa Lancia Ypsilon sa automatskim menjačem. Ne znam koji je motor u pitanju niti koje je godište, ali to je Lancia Ypsilon kao na slici što je korisnica @jja postavila. Taj gospodin mi je u razgovoru rekao da ima puno problema sa menjačem i da je već platio popravku, mislim oko 20.000 RSD, ali problem je ponovo prisutan, tako da je auto ponovo doterao da vide šta dalje sa njim. Rekao mi je da je taj auto kupio ćerki na njeno insistiranje da želi taj auto, mada joj je on, po njegovim rečima, skrenuo pažnju da je menjač automatski i da to nije najpametnija kupovina. Zbog njenog insistiranja, kupili su taj auto i veoma brzo se pojavio ovaj problem sa menjačem. Kako mi je on rekao, problem se ogleda u tome što auto nekada neće u viši stepen prenosa npr. na auto putu. Problem nije konstantan, već se dešava povremeno. Još mi je nešto rekao, ali se ne sećam, jer je to bilo negde u maju kada sam bio na servisu. Naravno, prenosim samo ono što sam čuo i ne mora da znači da će kod svakog primerka biti problem sa manječem. Sve zavisi od auta do auta, ali u svakom slučaju treba biti oprezan. Ja lično ne bih kupovao polovan auto sa automatskim menjačem, jer mislim da je veća šansa da se automatski menjač pokvari nego manuelni menjač (naročito ako je auto polovan), ako se pokvari lakše je naći majstora za manuelni nego za automatski menjač, verujem da je i popravka jeftinija, a na kraju krajeva lakše je naći polovan manuelni nego automatski menjač, ako je popravka neisplativa. Moguće je i da nisam u pravu, jer ja lično nemam neko značajno iskustvo sa automatskim menjačem, osim što sam par puta vozio auto sa automatskim menjačem, ali opet kažem, to je samo moje mišljenje.
  13. Like
    Sheriff got a reaction from Darkan1989 in Fiat Grande Punto 1.9 MJet - vibracija volana u vožnji   
    Neko moje iskustvo je da vibracije volana uglavnom bivaju ako točkovi nisu balansirani. Ako sa jednim setom guma, odnosno točkova nema vibracija, a sa drugim ima, ja bih prvo još jednom proverio da li su točkovi na kojima se javljaju vibracije dobro balansirani. Ne treba isključiti mogućnost da vulkanizer prvobitno nije dobro balansirao, pa zašto ne proveriti još jednom za svaki slučaj. 
  14. Like
    Sheriff reacted to darkman14 in Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže   
    Ni u jednom postu na ovoj temi nisam napisao ovo da znam. 
     
    ali sam napisao:
    potpuno 2 razlicite stvari jer se cena formira i u zavisnosti od km (pogotovo kad ta razlika bude 100000+ km). 
    Ne treba biti dovoljno pametan da se shvati da su dobri automobili napolju na ceni i da su skuplji nego ovde npr
    https://www.autoscout24.com/offers/citroen-grand-c4-picasso-bluehdi-150pk-business-6-maanden-garantie-en-uitge-diesel-grey-28032ea0-e334-4430-ad8f-b894a2a8fee8?cldtidx=1
     
    ili (nije NL vec DE)

    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=275322995&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=43&maxFirstRegistrationDate=2015&minFirstRegistrationDate=2015&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&fnai=prev&searchId=c563180d-cdd9-fa06-6f1a-894ecaea8356
     
    Ovo su sajtovi koji su nama dostupni kao i PA tako da ono sto ocekujes od mene znas i sam da ne postoji.
     
    Ono sto meni vredja inteligenciju od strane prepodavaca automobila je njihov stav i "sposobnost" da napolju nadju auto sa malom km, u odlicnom stanju, neudaran, sa svim odradjenim servisima i da ga prodaju po ceni manjoj nego sto takav kosta preko (dakle sa sve troskovima uvoza).
     
    Opet bih se vratio na svrhu ove teme i njeno postojanje a to je da preprodavci automobila bilo ovde, bilo preko svesno spustaju km kako bi prikrili stvarno stanje vozila jer sa manjom km vozilo vredi vise u odnosu na identicno vozilo sa vecom km. A zatim, vozilo sa manjom km se brze proda, iako je to samo broj.  
    Dakle, preprodavci svesno obmanjuju kupce kako bi brze, jace, bolje, skuplje prodali auto.
  15. Like
    Sheriff reacted to darkman14 in Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže   
    Evo i linka:
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13466556/citroen-c4-grand-picasso-20hdi-exclusive

     
    i kilometraza na PA: 96584 km
    i na satu:
     

     
    @Dule 021 po ne znam koji put, nije pitanje koliko takav auto sa 95k km kosta gore (da slazem se kosta vise nego ovaj sigurno), vec potreba da se obmanjuje i laze zarad podizanja cene automobila odnosno vece zarade
     
    Evo npr isti model auta sa 100k vecom km (pitanje koliko je i ona tacna ali ajd sad):
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13815213/citroen-c4-grand-picasso-7-s-hdi
     


     
    ...je verovao ili ne cak 6000 evra jeftiniji 
     
    Naravno, ovo je na prvu loptu, nisam uzeo u obzir opremu i slicno, ali oprema ne utice toliko na cenu auta (ne moze biti npr 60% skuplji polovan auto zato sto je opremljeniji).
     
    Aj sad, reci mi, zasto se ovaj prvi ne prodaje za npr 8000 evra sa pravom km? Verovatno jer mu se ne isplati i nema zaradu
  16. Like
    Sheriff reacted to srdjos in Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže   
    uživanje -- > u mnogo slučajeva patnja
     
  17. Like
    Sheriff reacted to knezevic76 in Plin - da li se i dalje isplati ugradnja?   
    @SavaN
    1.5dci vozim. Moja potrošnja (retko vozim po gradu u špicevima) je 5-5.5l, ali u gradu, po špicevimaje je oko 6.5l.
    Ovo što si naveo u poslednjoj rečenici je san svakog srbina. Twingo 8v troši oko 7 benzina po gradu, kao i neki slični 1.1 motori. Na otvorenom preko stotke srču a muče se.
    Ko kupuje polovnjaka sa plinom mora da vodi računa i kad ističe atest, kad dolazi boca na zamenu i slično.
    Onaj koji upuca 60000 dinara sa nov sekvent (a ima i dosta skupljih, do 100000 din) a prelazi 10ak hiljada godišnje isplaćuje taj sistem za godinu dana za razliku u ceni benzina.
    U odnosu na neki štedljiviji dizel trebaće mu skoro dve godine.
    Ja sam uvek za TNG, CNG.
    E sad, postoji i druga strana medalje. Benzinski motori starije proizvodnje i konstrukcija mnogo bezbolnije podnose gas.
    Kod novijih se treba dobro raspitati.
    Moj rođeni brat ima SX4,120ks, nov kupljen. Odmah ugrađen sekvent u AC Rašić sa kapalicama, najskuplji tad baš za taj motor.
    Taj motor je sad na 90000km, i ventili više ne mogu da se našteluju!? Krivac, barem po ovlašćenom servisu, TNG. Čak i oni znaju da taj motor ne podnosi dobro TNG, al su prećutali kad su pitani za isti.
    Da ne dužim, sređivanje ventila oko 600€, atest, reatest, uskoro i boca, plus servis komplet gasnog sistema. To ispod 800€ neće izaći.
    Računica jasna, 1000€ sistem plaćen kad je ugrađen, sad 800€ vanredni troškovi zbog istog a niko ne garantuje šta će biti za 5 godina.
    Inače u vožnji po BG ne može ispod 12l plina.

    Znači, nije baš sve crno/belo, što se tiče ispaltivosti gasa, ne može se sve gledati samo kroz cenu istog.
  18. Like
    Sheriff got a reaction from knezevic76 in Vozila koja treba izbegavati   
    To se baš često dešava da vlasnik nahvali auto, bez ogrebotine i slično, a kada odete na lice mesta nema veze sa vezom. Da li njima to zaista ne smeta ili svesno nekoga zavlače ili su se nagledali toliko lomina da im taj konkretan auto zaista deluje ok, teško je reći. U svakom slučaju nije baš zgodno da neko napravi kilometražu da bi pogledao auto na osnovu nekih nerealnih informacija, a kada dođe potpuni šok.
  19. Like
    Sheriff reacted to Aca Vulco in Cudan zvuk iz motora   
    Tesko je na osnovu opisa postaviti tacnu dijagnozu ali, indikativno je da zvuk prestaje kada je menjac odvojen od motora (kada stisnes kvacilo ili kada je na leru). Logicno, tu treba poceti pretragu. Nisi naveo da li se cuje u svakom stepenu prenosa ili samo u jednom. Svakako, moj savet je da se obratis servisu i mislim da ce svaki iskusniji majstor, nakon sto proba auto, relativno tacno postaviti dijagnozu.
     
  20. Like
    Sheriff got a reaction from Tipipo in Fiat Nuova Tipo - zavesice za točkove, blatarice - ugradnja   
    Te zavesice, blatarice ili kako se već zovu, zaista jesu korisne ne toliko za onoga ko ih ima, već za one koji voze iza njega. Imao sam ih na prethodnom autu (fabričke) i jedino što je bila mana je što često prilikom sliaženja sa npr. nekog ivičnjaka i sl. znaju da zapnu, pa se desi da se vremenom pokidaju šrafovi što ih drže tj. proušije se plastika da tako kažem. Ja sam moje posle nekog vremena morao učvrstiti novim šrafovima i malo širim podloškama i sve je opet bilo ok. 
  21. Like
    Sheriff reacted to dach@ in Fiat Nuova Tipo - zavesice za točkove, blatarice - ugradnja   
    Ove zavesice bi trebalo uvesti kao obavezno na autu,kad se izadje iz BG.rizle koliko hoćeš, mada i po BG.bacaju svašta. Garanciju gubiš samo na limariju ili na ceo auto...? Kod nas ima svakakvih gluposti što se tiče te garancije,zato i pitam 
  22. Hvala
    Sheriff got a reaction from Ivan in Korišćenje polise osiguranja?   
    Mislim da je najbolje informaciju tražiti u Udruženju osiguravača Srbije. Oni mu dođu kao neki centar gde se slivaju sve informacije, uključujući i one o bonusima i malusima tj. preko njih je uspostavljen centralizovani sistem. Npr. ranije ako ste imali štetu za koju ste bili odgovorni, vi ste jednostavno sledeće godine mogli promeniti osiguravajuće društo i nikom ništa tj. ovi novi ne znaju šta ste vi ranije radili. Danas je situacija drugačija. Svi su povezani preko Udruženja i razmenjuju informacije. Možda bi najbolje bilo da se ode direktno kod njih, jer teško da će preko telefona ili mail-a neko dati informaciju, barem su moja iskustva takva. Direktno kod njih sa ličnom kartom i saobraćajnom dozvolom, možda i daju informaciju, mada se sa tim birokratskim institucijama nikada ne zna. U svakom slučaju, mislim da je to prava adresa.  
  23. Like
    Sheriff reacted to Ivan in Lancia Nuova Ypsilon mk.4 (2011-2018) - saveti, iskustva pre kupovine   
    Sumnjam da bi to imalo prodju za ove pare, jos Lancia, pa jos TwinAir kod naseg coveka  , mozda bas da se upeca neki entuzijasta...
    Dok se naberu troskovi za uvoz i zarada, to vec  ulazi u cenu korektno nasviranog i motorizovanog auta C segmenta tog godista (kakvi god da su kod nas).
    Ali patosnice patosnica su pobedile, da se naslutiti da je vlasnik izvorni Svajcarac: 
     

  24. Like
    Sheriff got a reaction from neshaoct in Korišćenje polise osiguranja?   
    Mislim da je najbolje informaciju tražiti u Udruženju osiguravača Srbije. Oni mu dođu kao neki centar gde se slivaju sve informacije, uključujući i one o bonusima i malusima tj. preko njih je uspostavljen centralizovani sistem. Npr. ranije ako ste imali štetu za koju ste bili odgovorni, vi ste jednostavno sledeće godine mogli promeniti osiguravajuće društo i nikom ništa tj. ovi novi ne znaju šta ste vi ranije radili. Danas je situacija drugačija. Svi su povezani preko Udruženja i razmenjuju informacije. Možda bi najbolje bilo da se ode direktno kod njih, jer teško da će preko telefona ili mail-a neko dati informaciju, barem su moja iskustva takva. Direktno kod njih sa ličnom kartom i saobraćajnom dozvolom, možda i daju informaciju, mada se sa tim birokratskim institucijama nikada ne zna. U svakom slučaju, mislim da je to prava adresa.  
  25. Like
    Sheriff got a reaction from Zan Batist in Fiat Panda 1.2 8v - slabo grejanje   
    Lično na Pandi nisam nikada ispuštao vazduh, ali ne bi trebalo da tu ima neke velike filozofije. Auto treba biti na radnoj temperaturi kako bi protok bio potpun (otvoren termostat) i onda polako odzračivati na mestima koja su za to predviđena dok ne krene tečnost. Auto se može i provozati malo sa otvorenim ekspanzionim sudom i uključenim ventilatorom i grejanjem kako bi voda procirkulisala kroz ceo sistem. Možda ne izađe sav vazduh iz prve, pa će trebati ponoviti. Kod nekih drugih automobila koje sam vozio uvek mi je bilo prilično jednostavno da odzračim sistem. 
    Inače, mogu da kažem da Panda, poredeći je sa nekim drugim automobilima koje sam vozio, nema neko grejanje. Naravno ona greje nije to sporno, ali daleko od toga da duva vreo vazduh. Vazduh je mlak koji postaje topao kada se zagreje i kada je hladnije prvi krug za grejanje mi je uvek na maksimumu, a brzina ventilatora na 2 i tada bude ok.  Negde sam pročitao da Pande generalno imaju taj problem sa nešto slabijim grejanjem. Naravno ako auto ne greje ili baš slabo greje, to bi već trebalo proveriti, jer u tom slučaju nešto nije u redu (termostat, vazdušni čep, zapušen mali hladnjak pa nema protoka, ne radi neka klapna pa meša hladan i topao vazduh ili nešto slično). 

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...