Jump to content
FAS Goran

Nikola JTD

Members
  • Content Count

    447
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Nikola JTD reacted to Dule 021 in P: Mercedes B180d 2017   
    Moze katanac. 
    Trebalo je vremena da se pojave pravi kupci koji ga uzese za 10 minuta i bez mnogo cenjkanja. 
    Sjajan primerak koji je eto stojao 6 meseci. 
  2. Like
    Nikola JTD reacted to igor0511 in Volvo sa Aliexpress-a   
    Preuzet veceras Geely. Prvi utisak je koliko su se trudili za sve - auto stize oblepljen folijama, ostalo je cak par po kolima i kad sam preuzeo. Kao da su ga slali sa Aliexpressa 
    Nivo detalja je neverovatan - uputstvo dolazi na aluminijumskom Geely USB-u, kljuc je neverovatno tezak u poredjenju sa kljucevima kola koja sam imao, u farovima imaju mali Geely natpisi, farovi blinkaju pri otkljucavanju kao neki welcome mode,.. bas je utisak da se trude sa detaljima.
     
    Ono sto mi se jako dopalo je da sam dobio i napismeno da garancija pokriva sve osim potrosnih delova svih 7 godina posedovanja.
    Servisni interval je na 10 000km.
    Utisaka iz voznje gotovo da nema za sad, presao sam jedva 15km. Sutra cu malo duze da se provozam. 
     
    I deluje dosta robusnije auto od Leona, trebace mi malo da se naviknem na svakodnevne rute da se provlacim
     
       
     
  3. Like
    Nikola JTD reacted to danijel55 in Bmw X1 23D   
    Srecan badnji dan svima! 
    Uz malo m detalja,naravno fabrika samo




  4. Like
    Nikola JTD reacted to PremieRacing in Porsche Boxster 986.2   
    Jbt s' kakvim se predznanjem ide u kafanu...        
     

  5. Like
    Nikola JTD reacted to dellas in Porsche Boxster 986.2   
    Kod mene su se desile neke promene, a kako to obicno biva jedna lepa i jedna manje lepa vest. Da krenem od manje lepe, blago receno - ruzne, bmw je prodat. Lomio sam se da li da ga uopste prodam kada je dosao taj trenutak, nije bilo lako... Ono sto je lepa stvar u celoj prici i sto je prelomilo stvar, je sto je otisao pravom ljubitelju i sto mi ostaje u vidokrugu , u mom kraju. Iako sam imao neke druge planove , sudbina je rekla drugacije i sasvim slucajno, neplanirano i neocekivano desila se ljubav na prvi pogled (nadam se da moja zena ne cita ovo)  
    Elem, na nagovor drugara pogledao sam jedan boxster koji je u jako dobrom stanju i na prvi utisak , vizuelni, kao i osecaj u samom enterijeru, pozicija sedenja, to je bilo to. Vrlo brzo, vec u toku dana sam se dogovorio sa vlasnikom i presao je kod mene.
     
    Par generalija o vozilu:
    Porsche Boxster 986.2 (facelift) 2002 god
    Motor je boxer sestak zapremine 2.7 litara (downsize carerinog motora iz tog doba) koji je smesten centralno i isporucuje pristojnih 228hp
    195.000km (nikad se ne bi reklo po stanju)
    19” felne sa gumama 235/35 i 265/30
    Od opreme: tempomat, bolja sedista(ne znam im naziv),  bord, navi, grejaci sedista, psm kontrola i dr.
    Auto je poreklom iz CH, tamo dva vlasnika do 178k km i nakon toga jedan u Srb do sad.
    Uradjen je i review na kanalu idook media.
     
    Plan je redovno servisiranje i uzivanje, eventualno nabavljanje nekog manjeg seta felni i manje agresivnog vesanja (jako je nizak trenutno). Nadam se lepoj avanturi i novom pozitivnom iskustvu.
     
    Evo i par prvih fotografija
     
     






     
  6. Like
    Nikola JTD reacted to shuxx in Porsche Boxster 986.2   
    Ja ti najiskrenije zelim da uzivas u posedovanju ove lepote.

    A meni ce biti zadovoljstvo da citam tvoja iskustva.

    Srećno u vožnji Poršea

    Sent from my STK-LX1 using Tapatalk


  7. Haha
    Nikola JTD reacted to Zvezdo in X6 LCI 2013 - decacki san   
    Sve čestitke od mene ali izvinjavam se ...jače je od mene.
    ugledao sam auto s kog nisam mogao da skrenem pogled...
    ukusi su očigledno veoma različiti!,  ja recimo ne mogu da gledam tu grozotu  nastalu ukrštanjem kupea i slona koju voze (nadam se da grešim u tvom slučaju )  seljačine koje su se spletom čudnih okolnosti naglo obogatile.
     
    Po meni bi bila privilegija voziti BMW seriju 6 ili 7 ili nekog pravog terenca  tipa G klase a ne nešto tako...
    još jednom se izvinjavam, kažem ukusi su veoma različiti.
    Nadam se samo da ti neće pasti na pamet da još ugradiš  plin na njega.
    Po treći put se izvinjavam na možda malo oštrim rečima.
    Ja sam starija generacija kojoj ne leže ti SUV koncepti bez obzira na prednosti koje imaju.
  8. Like
    Nikola JTD reacted to ISV_01 in Vrsim usluge promene nacina koriscenja zemljista   
    Pozdrav ekipa,
     
    Mozda ce nekom trebati, mozda ne al evo da postavim.
     
    U okviru svog posla vrsim promenu nacina koriscenja poljoprivrednog zemljista u razne svrhe: razgranicenja poljoprivrednih i nepoljoprivrednih kultura i najcesce dobijanje podsticaja.

    Napomenucu da imam aktivne licence Inzenjerske Komore Srbije kako bi posao obavio jer se desava da obican inzenjer bez strucnog ispita ili bez licenci uradi predmet pa RGZ/SKN odbije a vi platili pa nastane kurslum.
    Broj licence:  376О37815 i Б21И0112819

    Promena nacina koriscenja poljoprivrednog zemljista je neophodna kako biste ostvarili podsticaje u poljoprivredi kod neke od istitucija:
    -Lokalne samouprave;
    -Mesne zajednice;
    -Uprave za poljoprivredno zemljiste;
    -Uprave za agrarna placanja;
    -Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu (samo za AP Vojvodinu);
    -Druge vidove podsticaja.

    Kao uslov za odredjene subvencije se cesto navodi potreba da katastarska kultura u katastru bude odgovarajuca kako bi ostvarili podsticaje (subvencije za vinograde, vocnjake, protivgradne mreze i slicno).

    Promena nacina koriscenja NIJE promena namene iz poljoprivrednog u građevinsko. To se radi u opstini i tu se placa taksa za promenu namene. 
     
    Sto se klubskih popusta tice, jedino mogu da se zauzmem da ste moj klijent i da ce sef izaci u susret i u nekoj meri smanjiti cenu kostanja.
     
    Bitnu stvar da spomenem a to je ako vam se u katastru vodi kultura suma (iako je fakticko stanje njiva ili neka druga kultura) MORATE prvo poslati zahtev Upravi za sume da njihov inspektor konstatuje da nema sume pa tek onda mogu ja izaci. Takva je procedura, informacija direktno iz RGZa.
     
    Kad smo kod cene, ona zavisi najvise od povrsine parcele, udaljenosti, da li se vrsi razdvajanje kultura, broja parcela koje radim i jos nekih parametara ali okvirno za teritoriju oko BG-a je blizu 300e za parcelu ispod 1ha.
     
    Placanje je avansno na licu mesta.
     
    Za sva ostala pitanja oko postupka i uslova za sprovodjenje promene, tu sam.
  9. Like
    Nikola JTD reacted to moron in Peugeot 308 SW, 1.6 e-HDI   
    Odličan autić.
    Imao sam skoro 11 godina primerak iz 2009 ( SW HDI 110, paket Premium) prodao ga prošlog februara drugaru ( sa predjenih oko 185 kkm ).
    Povremeno ga uzmem od drugara, malo se provozam. Uzeh ga i u subotu, tako lepo ide, ništa ne lupka, motor radi kao satić ...
    Da je danas to moguće, opet bih bez razmišljanja uzeo takva nova ( ili dobro očuvana polovna ) kola.
    Ponekada pomislim da je taj 308 SW mk1 bio neka velika greška PSA grupe (da su nenamerno napravili tako natprosečno komforno vozilo za karavan C segmenta ), koje je u nekim stvarima bilo bolje čak i od tadašnjeg 508 SW mk1, ali i od tadašnjeg 5008 mk1. 
  10. Like
    Nikola JTD reacted to djunis82 in Peugeot 308 SW, 1.6 e-HDI   
    Koristio sam fotografije automobila sa aukcije, pošto danas dok sam ga vozio kiša i šleperi iz suprotnog smera su ga malo isprljali
     
    Elem,
     
    U pitanju je primerak proizveden 2013. godine, 156.000km, 1.6 e-HDI (start-stop sistem), 112 konja, 6 brzina.
    Na autu su nove letnje gume 205-55-16 sa šarama od 8mm i 7mm.
    O opreme ima: tempomat, led svetla oko maglenki, automatsku klimu, 4x podizače, zavesice, ventilaciju za zadnja sedišta, panorama krov, samozatamnjujući retrovizor, senzore za kišu, USB priključak.... I šta još već...
     
    Dogovor sa Peđom i Nešom je bio da me pozovu čim auto dođe na skladište kako bih ga video u "izvornom" stanju.
    I stvarno, tako je i bilo.
    Ljudi me pozvali, ja došao.
    I kako sam ga video tako sam se oduševio.
    Ima jedno malo ulegnuće na pragu kod levog točka, ali potpuno benigno bez ikakvog oštećenja farbe.
    To nisam hteo da sređujem. Imao je neke mačeće dlake na zadnjim sedištima, pa smo dogovorili da se uradi dubinsko pranje.
    Plus, dogovorili smo da urade i parking senzore.
    Auto je na prvu probu bio odličan.
     
     
    Dobio sam dokumentaciju za registraciju.
    Registrovao auto, doneo tablice, montirao, isplatio ljude i vozi Miško!
    Prešao sam nekih 180km (Požega-Čačak, pa Čačak-Beograd autoputem).
    Auto je fenomenalan!
    Vuče odlično, 6 brzina zahteva malo češće šaltanje, ali ništa zamarajuće.
    Tempomat je majka Mara. Koje vozačko olakšanje.
    Sjajan je za vožnju. Nema bunkerski osećaj, nema osećaj skučenosti.
    Za ovih 180+ km potrošio je 8 litara, što mu dođe nekih 4.4 l/100km. Lybra bi u sliučnim uslovima potrošila 5 l/100km
     
     
    Poređenje sa Lancia Lybra (ovo uzmite uslovno, jer se ta dva auta razlikuju za dve generacije,kao i po segmentu (konfekcija vs lux)):
    Kad radi u leru, tiši je od Lybra-e. Nema vibracija na volanu
    Lybra limarijski deluje čvršće.
    Lybra ima luksuzniji enterijer, ali daleko od toga da 308 jeftino izgleda. Sjajan je.
    Prostraniji od Lybre.
    Jednako meki na neravnine.
    Lybra ima bolje ozvučenje (moja Lybra NIJE imala BOSE ozvučenje).
    Vuku jednako dobro iako je 308 teži i neznatno slabiji konjski i obrtnomomentski
    Sedišta su jednako udobna, ali 308 ima bolje profilisana. Meni sa 192cm više prija Peugeot.
    Više je težište u odnosu na Lybra-u
    Lybra ima bolji menjač. Peugeot ima onaj menjač o kojem pričaju na forumima, ali je ok, nije sporan
    Cena: 6.600 EUR
     
    Eto, za početak
    Očekuje me mali servis za 1.700 km (tako kaže board kompjuter) i veliki na 180.000
     
     
    Velika pohvala za Peđu i Nešu, dvojicu sjajnih momaka, za koje sam i ranije dobio preporuke da su ok prodavci.
     
    Hvala
    >Tačno za treći red sedišta, tačno se vide rupe gde se mogu montirati.
    MOgu se tu montirati i ova postojeća, ukoliko se ukaže potreba
    Meni je baš zadnji deo simpa, sa onim kontra orijentisanim C stubom. Ne izleda klasično karavanski-lubeničarski
     
  11. Like
    Nikola JTD reacted to totti in Peugeot 308 SW, 1.6 e-HDI   
    Ovde će biti dosta prepucavanja oko izgleda zadnjeg dela , ali ovaj auto izuva sa ponudom prostora. Kod njega čak postoji i mogućnost ugradnje trećeg reda sedišta. Panorama je vrh
    Dobar izbor
  12. Like
    Nikola JTD reacted to djunis82 in Peugeot 308 SW, 1.6 e-HDI   
    Nakon 5 godina i 9 meseci druženja, 45.000 pređenih kilometara, Lybra je otišla u istoriju (tačnije kod novog vlasnika), a ja sam nastavio dalje.
    Treći auto i po prvi put, družina van Italije.
    Prva dva auta su bili Punto mk1 i Lybra i prilikom njihove kupovine bio sam odlučan u stavu da ću baš te modele da uzimam.
    I nisam se osvrtao ni na jedan drugi.
    Sada sam promenio pristup.
    Bio sam otvoren za sve moguće modele i marke, ali i godišta.
    Čak sam gledao i Audi 4 od 2005. godište, pa do recimo Clio karavana (d
    Dakle, sve je dolazilo u obzir. Od B do D klase (hečbekovi, sedani, karavani, MPV)
    Kako se kupovina uozbiljavala, tako sam i probavanjem razlilčitih modela došao sam do zaključka da mi po ceni i vrednosti koja se dobija za cenu najviše odgovara Peugeot 308 karavan.
    Pošto nije drastična razlika u ceni onih pre redizajna i sa starim motorima od 90 i 109 ks, rešio sam da se protegnem dodatno i jurim one koji su 2012. godište i mlađi
    Naravno, gledajući različite primerk shvatio sam šta mi od opreme stvarno znači, a šta je lepo imati.
    Naime, najpre sam jurio one u Premium i Business opremi koji se od Active razlikuju fabričkom navigacijom, parking senzorima, piano plastikom i belom instrument tablom.
    Ali, shvatio sam da se bez tih stvari može, te da mi je od tih dodatnih stvari tempomat, izduv ventilacije za zadnja sedišta, tonirana stakla i zavesice nešto što je bitnije.
    Onda je bilo dvoumljenje između verzija od 92 i 112ks.
    Ok, 92 jeste nešto povoljniji za održavanje, ali ne toliko drastično da zameni ugodnost u vožnji koju pruža jači motor. Plus što je sama 308 teža od Lybre, pa bi 92ks bile onako slabašne.
     
    Uspostavio sam kontakt sa dvojicom momaka iz Požege (pozdrav za Peđu i Neša!) koji su mi slali primerke koji su bili u ponudi na Arvalovim aukcijama.
    I tako se pojavio primerak sa fotografija koje slede.
    Nastavak priče u sledećoj poruci










  13. Like
    Nikola JTD reacted to PremieRacing in Brick 244 restomod   
    Opet Miga čereče, da Miga zaštite...:
     

     

  14. Like
    Nikola JTD reacted to Sedla in Alfa Romeo Brera   
    Stigla mi jedno veče ova poruka...
     

     
    Naravno, nisu je prodali od jesenas zato što auto ima problem. Naravno da je auto došao kod mene sa problemom.
    Naravno da ću probati da rešim problem, jer mi deluje da nije ništa ozbiljno,da je neka glupost u pitanju...što će se dalje i otkriti šta je i kako...
    Nije mi đavo dao mira,morao sam da probam kako joj stoje Giulia felne 
    Pa JAO! 
     
     
      
  15. Like
    Nikola JTD reacted to danijel55 in Bmw E60 520D   
    Serija jedan prodata, nakon nje stigao E60. Jedinica je tu negde po Beogradu. Uglavnom sa E60 se druzim od kraja novembra i nekih 8000km.
    Sto se auta tica totalno druga dimenzija u odnosu na 1 i 3 seriju. Za dalji put odličan, ne umora u voznji i udobnost je po mom ukusu dobra. Elem nakon kupovine resili sva ramena i solje amorta. Nisam hteo da menjam silen blokove, vec uzeo ramena remontovana, kugle i stabilizatore.
     
      
      
     
     
     
     
  16. Like
    Nikola JTD reacted to PremieRacing in P: 2018. Škodu Fabiu 1.0 TSI 95 Ambition   
    Aj majke ti vidi da dogovoriš neku kafanu za nas 30ak. Može i on da svrati, ionako treba da potpiše!
     

  17. Like
    Nikola JTD reacted to Nuova Delta in Citroen CX 2.5 GTi   
    Pozdrav svima, dugo me nije bilo, nisam predstavljao nekoliko automobila od Citroena C6 kojeg sam imao, u svakom slucaju evo jednog kojeg zelim da predstavim.
    Citroen CX 1988. 2.5 GTi 138ks, manual 5 brzina.
     
       
     
  18. Like
    Nikola JTD reacted to Lufti in Sveta Krava B8 1.6 TDI   
    Koliko znaci kada se auto redovno odrzava!
    Kada se sve na vreme radi, covek moze u svakom trenutku da se odveze na drugi kraj kontinenta bez preteranog razmisljanja...
    Taj dsg menjac znaci bas mnogo u smislu opustene voznje, nadam se da ce moj sledeci auto imati automatik...

    Sent from my SM-A805F using Tapatalk


  19. Like
    Nikola JTD reacted to Zvezdo in Sveta Krava B8 1.6 TDI   
    Svečano je zamenjen i filter goriva!
    Nisam ga do sada nikada menjao a prešao sam 50 000 km. Ako je zamenjen pre kupovine znači sa istim filterom je prešao oko 65 000 Km. Problema naravno nikakvih nije bilo. Nisam siguran ali mislim da sam pročitao da se menja na svakih 90 000 km.
    Filter izgleda odlično a najviše me iznenadilo što na dnu posude nakon ispunpavanja oko 200 ml nafte nema APSOLUTNO nikakvih nečistoća niti vode!!!?
    Obrisano čistom krpom i nema ni traga nečistoće!


  20. Like
    Nikola JTD reacted to PremieRacing in Brick 244 restomod   
    Iznenada... Bez ikakvog razmišljanja i planiranja. Bez ikakve ljubavi prema modelu i bez ideje da to posedujem. Video oglas 27. januara, otišao da pogledam auto 29. januara, kaparisao, i 02. februara ga preuzeo. 
     
    Osnov za ovu budalaštinu mi je dugogodišnja želja da posedujem jedan pravi oldtimer. Naravno da su želje i snovi pucali visoko i bili neostvarivi, ali to je valjda i suština. Ko ne sanjari nikada ni na javi neće uraditi ovako nešto...nepromišljeno   Snovi su bili Manta, X1/9, GT, Audi 100, SLC... Svašta nešto dostupno pre 20ak+ godina kad me je savršeno boleo K da se angažujem, a danas potpuno nedostižno bez oooozbiljnih finansija. ideja vodilja je takođe bila da kupim auto mog godišta koji mi se sviđa. Ovaj je za'ebo i mene. I to za dosta  
     
    Da ne tupim više, daj da predstavim ciglu serije 200. 
     
    Volvo 200 je nastao kao naslednik serije 100 (logično) a nasledile su ga serije 700 i 800 (manje logično). Prva oznaka 2 je dakle model, druga oznaka 4 ili 6 je broj cilindara pogonskog agregata, a poslednja 2, 4 ili 5 je broj vrata karoserije. 2 za kupe, 4 za limo i 5 za pravu ciglu tj. karavan. O modelu neću puno da prepisujem pošto je net pun info ali ću napomenuti da je upravo serija 200 napravila reputaciju kakvu Volvo ima poslednjih pola veka. Proizvodila se nepunih 20 godina u kontinuitetu i napravljeno je bezmalo 3 miliona kom.
     
    Moj primerak je 244 sa samog početka proizvodnje, dakle benzinski četvorocilindraš zapremine 2100ccm sa 4vr iz 1974god. Sledeće godine puni 50 i za rođendan u maju mora da bude besprekoran    Motor je neuništiv i popularno nazvan 'red block' zato što je iz proizvodnje izlazio ofarban u jarko crveno. Iz gepeka se ne može u kabinu. To tih godina nije bilo moderno. Al' zato karavan, koji je i meni sada interesantniji, pozadi ima pravi bračni krevet kad se spuste sedišta. Možda i najpopularnija karoserijska izvedba, dok je kupe sa 2vr bio i ostao ekstravagantan.
     
    Ideja je da se ne bavim restauracijom zato što mi se čista fabrika ne sviđa iako je većini takav najvredniji, već da probam neki blagi restomod kako i piše u naslovu teme. Dakle da unapredim sve što želim i mislim da treba, pretežno oko izgleda enterijera i eksterijera. Motor je dobar, servis i dalja eksploatacija su dovoljne za početak. Za dalje, ko zna...
     
    Sad par fotki, onako hronološki:
     
                
     
         
  21. Like
    Nikola JTD reacted to danijel55 in BMW 320D Touring crveni   
    Kupljen E60 restyle
  22. Haha
    Nikola JTD reacted to Ivan in Kineski bicikl - Peda XT Pro 125   
    Krajnje interesantan podatak koji saznajemo za Igora  .
  23. Haha
    Nikola JTD reacted to moron in Fiat 500L Lounge 1,6 MJ 105 ks, 2015, 61.000 km   
    „Oglašavam prodaju“ 500L Lounge 1,6 MJ od 105 ks iz 2015. da bih imao mirnu savest da sam preduzeo razumne mere da ispoštujem zapovest moje supruge ( a ako se ne proda, ja sigurno neću biti deo ožalošćenih ).

    Kola su 2015. godište i prva registracija ( i svaka sledeća ) je 23. juni. 

    Supruga je „prvi vlasnik“, ali ga nikada nije vozila ( nije produžila vozačku ). Ja ga vozim od početka, a i sin poslednje 3 godine.
     
    Vozilo trenutno ima predjenih nešto preko 61 hiljadu km. 
     
    Pošto mnogi sa punim pravom kažu da nisu bitni samo predjeni kilometri i godište, već da je bitno samo opšte stanje vozila, nešto o tome.

    Životna prosečna brzina vozila do sada je oko 38-39 km/h, pa motor ima manje od 1.600 radnih časova  (mogu “dokumentovati” zapisima sa borda, koji meri do 1.000 radnih časova ) i vozilo je u proseku voženo “pola u gradu, pola van grada” ( što sledi i iz dosadašnje prosečne potrošnje, koja je po aplikaciji 5,5 ).
     
    Pošto sam ovo vozilo (kao I svako pre i posle njega ) kupio sa namerom da ga držim barem deceniju ( pa je i održavano na tom nivou, da bih imao decenijsku bezbrižnost ), a pri čemu je odluka o prodaji došla prevremeno i iznenada ( pa, sve da sam i hteo, nije bilo prilike da se održavanje vozila zapusti ), mogu da kažem da je vozilo u veoma dobrom opštem stanju, u svemu saglasnom smešno malim kilometrima.
     
    Redovno je servisiran (najpre u „AK Kole“, u garanciji, a od tada u Fiat servisu „Goran“ na Altini). Servisna knjižica overena.

    Od ranijih radnji održavanja, bitnih za dalji ritam održavanja, naveo bih ovo.

    - Poslednji mali servis je uradjen na 54.765 km, 11.05.22. ( a tada je promenjeno i ulje menjača i antifriz ).

    - Nove gume na 45.050 km, 22.09.21. ( Michelin CrossClimate 2 ), u to vreme je proverena i reglaža trapa (sve bilo OK). Gume “rotirane” u novembru ove godine.
     
    - Veliki servis je uradjen na 40.050 km, 29.06.21.
     
    - Redovan servis klime uradjen na 30.000 km, 23.06.20.
     
    - Ulje kočnica je menjano na 28.900 km, 07.04.20.
     
    - Disk pločice i diskovi nisu menjani, sve je poslednji put provereno u novembru, a dosadašnjim stilom vožnje disk pločice bi mogle još dosta da potraju (pre nego dodju “na pola mesa” ).
     
    - Akumulator do sada nije menjan, jer je još uvek dobar ( a od dana kupovine ga preventivno i dopunjavam svaka barem 2-3 meseca, a zimi jednom mesečno ako se u tom periodu pretežno vozi po gradu ).
     
    Vozilo ima garažu, ali, nije uvek noćivao u garaži. 
     
    Što se tiče karoserije i njenog stanja, čim je kupljen, na vozilo je (odozdo) stavljen dodatni bitumen.
     
    Posmatrano odozgo, nema vidljivih oštećenja ( osim što je nedavno veoma malo ogreban desni retrovizor ).
     
    Pre par godina sam vozeći u rikverc udario zadnjim branikom u neki parking stubić ( mogu potražiti slike vozila posle udarca ). Menjana je tada ona prohrom „klupica branika“ i farban branik. 
     
    Bio je kasnije „u urbanoj upotrebi“ u par navrata malo očešan prednji branik na oba ćoška, a veoma sitno i samo pr. levo krilo, kao i zadnji branik levi ćošak. Pošto nisam imao plan prodaje kola I želeo sam da mi bude lep i narednih par godina, sve to je ofarbano letos ( mogu dati slike iz kojih se vidi koliko su bila smešna oštećenja pre farbanja ). Ako onaj ko kupi primeti da je to bilo farbano, ode sa mnom kod majstora koji je to radio (čovek je čarobnjak u svom poslu) i on će da reši (bez troška za kupca ).

    Ima sitno ulubnjenje na obe sajtne, pozadi, ispod, od dizalice neopreznog vulkanizara ( ulubljenja su mala i nije pukla ni boja, ni fabrička antikorozivna zaštita (ispod boje)). Ne vidi se kada se kola gledaju sa boka, pa ni da čučnete. Ako „legnete ispod kola“ i operete prethodno sajtnu (odozdo), primetićete. 
     
    Menjan je prednji vetrobran pre par godina ( neko razbio ) u „Black Glass Servis“.
     
    Mislim da je enterijer veoma očuvan. 

    Možda može da se na presvlakama negde nadje neka baš sitna i teško uočljiva fleka, ali, mislim da je sve to (veoma lako) „perivo“ (kome to smeta). 
    Sedišta nisu fizički propala ( ja imam 76 kg, sin 80, ostali su u porodici dosta lakši ), niti je štof negde pohaban ili isrzan. Ali, na sedalnom delu sedišta vozača, na levom boku ( na bočnoj potpori ), imaju 2-3 sitne recke na „koži“. Nije puklo, ni pocepano/probijeno, ali, vidi se ( ako se zagleda ) i ne znam kako sam i kada to „ogrebao“.
    U gepeku nema bilo kakvih fleka.
     
    Ova kombinacija paketa opreme ( panorama, Alpina “muzika”, polu-koža … ) i motora ( 1,6MJ od 105 ks, koji mogu da voze i “mladi vozači” ) je veoma retka na oglasima, pri čemu je motor neznatno slabijih perfomansi od one verzije sa 120 ks, pri čemu obe imaju maksimalni ortni moment od 320 Nm. Čak ova verzija sa 105 ks ima gotovo iste perfomanse kao ona od 120 ks ako ta od 120 ks u Trekking/Cross verziji (jer Trekking/Cross imaju lošiju aerodinamiku, "za broj" veće i šire gume i malo veći klirens, a što sve u zbiru "ubija" perfomanse te izgledom "proteresnke" verzije ).
     
    Cena 10.500.
     
    Pre nego (loše) reagujete na cenu, pogledajte koje su uobičajene oglašene cene za vozila sa ovim kilometrima i sličnim godištem ( ima ih i niže klase, slabijeg motora i većih kilometara, pa i sa 20% I više većom cenom ).
     
    Sve fotografije ispod su iz ove i prošle godine ( pa i pre nego su farbani delovi koje sam gore pomenuo ). Neke su stare i manje od dva meseca. Ali, svakako verno odražavaju stanje vozila.
     
    Ponude u PP.
     
    Test vožnja ( npr. od BG Arene do Aerodroma i nazad ) može samo da vas ja vozim ( u svim potrebnim režimima ), a vi tek posle, ako se dogovorimo oko svega.
     
    Pregled vozila može (subotom) o Vašem trošku u "AK Kole" ili kod "Gorana". Vaš majtor može, naravno, da pogleda kola, ali eventualni dijagnostički aparat ne može da se kači na ova kola.
     






  24. Like
    Nikola JTD reacted to Dule 021 in P: Kawasaki Z1000 ABS 2009   
    Prodajem Kawasaki Z1000 2009 u izuzetnom stanju.
    Presao je 32519 km i ima servisnu knjizicu.
    Uvoz je iz Svajcarske i od prvog vlasnika a motor je u prvoj boji i nije bio padao.
    Od opreme ima ABS,Hapco & Becker bocne torbe sa nosacima,crash barove.
    Agregat pali i radi kako treba  i u voznji se sam motocikl ponasa  perfektno.
    Na ime kupca sa placenom carinom i potvrdom AMSS.
    Sto se tice cene ona je 5300 uz dogovor kad se motor vidi.
    Kontakt telefon je 0631020110 pa nazovite za vise informacija.

















  25. Like
    Nikola JTD reacted to bole-stilo.jtd in Škoda Yeti & BMW X3   
    Nazalost nije , bio je u Crnoj Gori ............ 

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...