Jump to content
FAS Goran

Nnikola

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About Nnikola

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Vozdovac
  1. Bio sam kod majstora sad da utvrdi sta je i jeste otisao lezaj. Medjutim i on ima previse posla trenutno, a meni je slava sutra i auto mi je neophodan. Rekao mi je da vozim polako i stedim kocnicu, da bih koliko toliko smanjio sanse za totalnom havarijom pre nego odem kod njega. Hvala puno momci!
  2. A sta kazete za voznju u ovakvom stanju? Vrlo je rizicno?
  3. Pozdrav! Jutros mi je guma ispustila, pa sam otišao do vulkanizera da proveri šta je u pitanju. Dok je skidao gumu, primetio je da točak ima lufta i rekao mi je da nije 100% siguran, ali da je vrlo verovatno da je otišao ležaj. Sad, mene interesuju dve stvari. Prva je koliko se otprilike kreće ova popravka (ruke i materijal)? A druga, koja mi je trenutno znatno bitnija, koliko i da li uopšte smem da vozim automobil sa oštećenim ležajem? Obzirom da mi je slava sutra, trebalo bih da idem u nabavku, pa bih i natovaro malo više u kola. Kolike su šanse da nešto pođe po zlu? Hvala!
  4. Jeste lamela. Nadao sam se da nije, ali ipak je otišla. Bilo mi je čudno da tako lagano otkaže, nije to trajalo više od par sekundi. Moguće da je već bila dotrajala...
  5. Pozdrav, Juče sam dao bratancu da proba malo da vozi i kako je nov u ovome, tokom kretanja nije otpustio kvačilo i dao je gas do kraja. Tu se nešto zeznulo i sada kvačilo uopšte ne daje znake života,ne mogu da krenem, a jedva da može i u brzinu da se ubaci. Međutim, kvačilo je i dalje jednako tvrdo pod nogom kao što je i bilo. Imate li predstavu šta sve može da bude i koliko je to lako zamenjivo? Hvala!
  6. @Kuvalja hvala ti, to je vec neki trag. Provericu.
  7. Ali caka je u tome sto je mu je majstor odradio dijagnostiku kada je radio dihtung glave i rekao mi je da je sve greske otklonio osim te za lambda sondu. Ja sam problem sa paljenjem imao i pre nego sto je dihtung glave zamenjen, i to se mnogo cesce desavalo. Mislio sam da je problem resen sa promenom dihtunga, medjutim ispostavilo se da nije. Nista, hvala vam momci, moracu da ga oteram neki dan ponovo, pa cu ispisati sta je bio problem.
  8. Pozdrav cuore_sportivo! Nikad mi nije palio check engine. A da li znas mozda da li lambda sonda moze da izazove i problem sa paljenjem? Pored svih ovih problema, sinoc kad sam se vracao sa posla, posle nekih pola h recimo voznje, stao sam da odem do prodavnice. Kada sam izasao i seo u kola, nisam mogao ponovo da ih upalim, vergla, vergla i onda kao da ga presece na sekund, pa ispocetka vergla. Ostavio sam ga tako i vratio se po njega posle pola h, upalio je iz prve, sto kazu na pola kljuca...
  9. Skoro sam postavljao pitanje, gde je problem bio taj što je otišao dihtung glave. U međuvremenu sam zamenio dihtung, a majstor mi je otklonio i većinu grešaka koja se javljala na dijagnostici. Ostala je jedna, vezana za lambda sondu, ali rekao mi je da bi tu morala sonda da se menja i da to i nije toliko hitno. Takođe još jednu stvar mi je naveo da se dešava kao problem i zbog koje bih morao auto da teram kod električara, a to je paljenje lampice CODE. Ona se ne pali uvek, a nekad se desi da se upali i da ostane tako upaljena tokom cele vožnje, tako da nisam primetio da ona izaziva neke konkretne probleme. Problem koji sad imam, odnosno od kad sam doterao auto sa popravke, jeste da auto znatno slabije ide. Primera radi, u drugoj brzini ga doteram do 3000 obrtaja i onda kad ga prebacim u treću, normalno, obrtaje obori ispod 2000, ali problem je što mnogo sporo ponovo postiže brzinu, kao da se guši. Ovo se dešava po ravnom, a o uzbrdicama da ne pričam. Kada je više od dvoje ljudi u kolima, ne mogu drugačije osim u prvoj da izguram malo veći uspon. Takođe, primetio sam još jednu čudnu stvar, za koju ne znam da li je povezana sa prethodnim problemom. Kada menjam brzine, pustim gas i stiskom na kvačilo obrtaji se podižu, dok ne ubacim u sledeću brzinu. Tačno se čuje kako motor jače proradi u tim trenucima. A kada stanem na semafor recimo, ili kada tek upalim auto, i izbacim ga iz brzine, obrtaji ne padaju ispod 1700, tačnije ne padaju sami od sebe, već moram ponovo da ubacim u prvu, polako pustim kvačilo, gde se ti obrtaji onda spuste i onda ga ponovo izbacim iz brzine. Tako otkolnim ovaj problem do sledećeg semafora :/. Obzirom da sam laik za automobile, postaviću još jedno pitanje, za šta mi se čin ida takođe ne bi trebalo tako da se ponaša auto. Čim sam malo duže u koloni, recimo petnestak minuta, motor kreće da se pregrejava. Nikada kazaljka ne dođe do maksimuma naravno, jer bi prokuvao, ventilator spusti tu temperaturu, ali kazaljka na kratko bude na sredini i onda opet divlja i tako u krug dok ne izađem iz kolone, tačnije dok ne krene malo da struji vazduh. Sipan je antifriz, sistem mi je pun, tako da to nije problem. Hvala svima koji se potrude da pročitaju moj problem i upute me ka rešenju!
  10. Samo da se nadovežem, delovi su me izašli 5400, tako da je ukupna cifra na kraju 18400.
  11. Ja sam inače iz Jajinaca, pa sam radio tu blizu mene. Ne znam koliko poznaješ taj kraj, od motela 1000 ruža ka Resniku, sa leve strane je majstor. Dragan se zove. Još nisam preuzeo auto, danas posle posla idem, tako da tad mogu da ispišem da li je odrađeno sve kako valja.
  12. Jeste otišao dihtung glave. Obrada glave, zamena dumica, šlajfovanje ventila i štelovanje me je izašlo 7000, ruke majstora su 6000 i još delovi.
  13. Pozdrav, I ja vozim Lanciu Y 1.2, javio mi se slican problem, motor je krenuo da se trese kao lud, radi na dva cilindra. Sutra ga teram kod majstora, ali obzirom da sam nov vozac i da nemam svog majstora, znacilo bi mi da me malo samo uputis. Da ne bih slepao auto (jer nije u voznom stanju), covek ce doci do mene da pogleda. Koliko te je izasla popravka dihtunga glave? Bobinu koliko si platio i gde si je kupio? Drugar (nije mehanicar, ali se vise razume od mene svakako) mi rece da bih morao i elektroniku da sredim jer je najverovatnije ona bila uzrok ako je crkla bobina. Da li si ti radio elektroniku i koliko te je izaslo ako jesi? Hvala ti!
  14. Pozdrav. Već par nedelja mi se javlja problem sa gašenjem automobila/nemogućnošću paljenja. Dešava se da se ugasi kada stanem na semafor ili ako sam u koloni, ali takođe se dogodilo i par puta da se ugasi pri brzini od 40, 50 kmh nizbrdo. Da bi se ponovo upalio u ovakvim trenucima, nikako nije mogao bez da stisnem gas, jer ako ne stisnem, on vergla do besvesti, ali ga ne pali. Medjutim u zadnje vreme je počelo da se događa da u takvim trenucima ne pomaže ni kada pritisnem papučicu gasa, jer jednostavno neće da ga upali drukčije osim na gurku. Mislio sam da je možda problem do akumulatora, ali akumulator se nijednog od ovih puta nije istrošio ili davao znake slabosti ma koliko ja verglao. Takođe mi je rečeno da problem može da bude zbog stvaranja vakuuma u rezervoaru, ali otvarao sam čep od rezervoara u trenucima kada bi se ovo dogodilo i nije povlačio vazduh, odnosno nije se stvarao vakuum. Skidao sam pumpu da proverim da li je sito zapušeno, ali ni tu nije bilo prljavštine. Na kraju, oterao sam ga kod mehaničara, a on mi je rekao da je bolje da ga ne radi jer može da bude hiljadu stvari i šta god da zameni može da se dogodi da nije bilo to, tako da me je posavetovao da ga oteram na reset računara da bi se otklonile eventualne greške. To još nisam uradio, jer mi se javio dodatno problem o kom ću napisati u pasusu ispod. Što se ovog dela tiče, interesuje me da li je neko imao sličan problem? Drugi kvar mi se dogodio sinoć kada sam se vraćao sa posla. Naime, motor je najedanput krenuo opasno da se podrhtava i trese ceo auto, a gas skoro i nije prihvatao. U prvoj brzini je na jedvite jade kretao iz mesta i to tek kad ga nabijem na 4000 obrtaja (morao sam da zadržim kvačilo, inače bi se odmah ugasio), a kako ga prebacim u višu brzinu, obrtaje obori ispod 1000 i neće da ide, iako je papučica gasa pritisnuta. Morao sam da ga odšlepam do kuće i sad dok ga ne oteram kod majstora da ustanovi šta se dogodilo, bilo bi odlično ukoliko se neko razume i može po ovom opisu, bar otprilike, da mi napiše šta bi moglo da prouzrokuje kvar. Hvala svima!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...