Jump to content
FAS Goran

vnov

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About vnov

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 12/18/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    beograd

Previous Fields

  • Garage
    alfa romeo 147, alfa romeo sprint

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Poštio šurak nije vičan ubacivanju slika da ja ubacim koju novu sliku.
  2. Došlo vreme za prodaju posle 4 godine druženja. AR 147 1.6 120ks god. 2001 distinctive 5 vrata, prvi vlasnik u Svrbiji. Boja crna matalik na suncu prelazi u braon. Koža dvozonska klima el. podizači x4 multifunkcionalni volan daljinska centralna brava sa daljinskim otvaranjem i zatvaranjem sva 4 prozora. dva ključa alu felne 17 215/45-17 čelične 15 185/65-15 sa originalnim alfinim ratkapnama atestiran plin sparco opruge -35/35mm GTA body kit branici, krovni spojler, pragovi i farovi ksenoni chip zatamnjena stakla cd mp3 pioneer,pojačalo, vufer(zadržane komande na volanu) uz auto idu i leksus stop lampe trenutno su fabričke. Kontakt tel 063/80-61-678 Vlada cena 4300e Link ka temi na ARCS http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=6&t=41167&hilit=147+gta+look Link ka temi na FLCS http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41628&st=0&p=684040entry684040
  3. Izvinjavam se nisam skoro svraćao, pakovanje je završeno kao što ste videli.Trenutno sam prešao na mehaniku trapovi se rade.Evo i slika. Pa, enterijer: Neki detalji: Rezervni točak ofarban: Gepek: Torbiče sa obaveznom opremom i naravno znakom drage marke: Metalni znakovi alfa corse: I par slika pre i posle:
  4. Ne znam odakle ti da felne nisu uradjene kako treba ostaju kakve jesu .
  5. Da ispoštujem i bratski klub, posle 4 meseca Sprint stigao kući boja ipak crvena metalik rosso miro išla na 156 gta.Evo i slika, više informacija na ovom linku http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=6&t=46848 morate da se registrujete. Boja je uživo još lepša(barem meni) fotoaparat nemože da dočara tu lepotu
  6. Hvala svima na lepim rečima nadam se da će uskoro da bude nekih novina , jel više nisam mogao da se preganjam sa burazerom da nastavi radove , Sprint je u ponedeljak oteran kod farbara da dovrši pripremu i naravno farbanje.Pozdrav fijatistima
  7. I pojedini alfisti se uglavili za eksluzivnu vožnju, test model 2.0jtdm 170 ks.
  8. Radovi idu nikako čekam da se burazer smiluje da nastavi, felne se ne menjaju mada ko zna šta budućnost nosi.
  9. Hvala, hvala, malo se usporilo sa radovima krenulo se na gitovanje, ovaj sa slika malo koči kad ti brat radi Još uvek se premišljam oko boje prvobitno sam hteo u crveno da farbam mada ove felne najbolje leže na crn auto.Evo koja slika kako bi trebalo da izglrda kad se završi.
  10. Pročitao sam celu temu u jednom dahu svaka čast da ne poveruješ da Punto Classic može ovako prelepo da ispadne .Mali predlog za spoljašnost još branici od sportinga.
  11. Nastavak radova. Zakrpljen zadnji koš i ležište opruge. Pa skinuta prednja krila i za divno čudo prednji koševi i stubovi u odnosu na pozadi kao novi, biće možda dve flekice. Onda se krenulo na požarni lim, nešto se iskoristilo od donatora. Pa se sve lepo izvarilo i zaštitilo osnovnom. Morao sam da ošmirglam ceo auto do fabričke boje, ova boja što je farban sva je ispucala i počela je da se ljušti a na pojedinim mestima skroz do špric gita.Jeste da je bio ogroman posao ali nisam smeo da rizikujem da posle par meseci usahne git i da se vide risevi, za utehu skinut je sav stari git, na nekim mestima ništa nije peglano već su rupe popunjavane gitom.Sad je sve lepo ispeglano da bi što manje gita išlo. Onda je ceo auto prešprican u dvokomponentnu epoksi osnovnu boju. Pa onda burazer nije mogao da odoli da provoza ljutu makinu jedan krug po ulici bez zadnjeg lonca i malo razbudi komšiluk. Stigla hemija za nastavak radova. Idemo dalje dve večeri sam zaglavio do jedan sat po ponoći zamešao sam mnogo dvokomponentne osnovne pa dok je nisam potrošio nije bilo spavanja. Sve sa lepo odozdo očistilo pa namazalo osnovnom, evo i slika. Pa je onda na red došao body 999 po svim varovima a bilo ih je koliko hoćeš dve kile je otišlo. Pa je onda na red došla zaštita. Pod zaštićen do kraja. Kad sam zaštićivao pod skinuo sam i rezervoar da se i ispod njega zaštiti a i da ga ofarbam. Prvo sam ga lepo ošmirglao i namazao antirostom bio je poprilično zardjao.Lula što se vidi na drugoj slici bila se odletovala i nemogu da verujem da su napunili otvor silikonom :banghead: To sam zaletovao i sad je kao što i treba da bude. Onda je prešprican dvokomponentnom osnovnom bojom i mat crnom. Mogao sam da ostanem bez rezervoara evo kako izgledaju stari nosači. Evo i novih mojih ruku delo. Onda sam prešao na unutrašnjost isti tretman kao i odozdo šmirglanje, dvokomponentna osnovna. Pa body 999 po varovima. Pa zaštita. Danas sam od deda mraza dobio najlepši novogodišnji poklon Desni retrovizor što mi je falio i savim nenadano znak Sprint :quadrifoglio :love: Mojoj sreći nema kraja :yahoo: Pa su u medjuvremenu stigle felne sa poliranja :love: Felne sredjenje oslepo sam dok sam iznutra ošmirglao još da ofarbam oko slova, deo ispod gume koji se nevidi nisam morao da farbam ali ja ću znati da nije ofarban :rotfl: I koja slika sa toyo opancima :love: I koja slika na Sprintu.
  12. Rešio i ja konačno da predstavim svoju Sprintaljku , pojedine kolege alfisti već znaju da sam kupio jednog Sprinta to mi je bila davnašnja želja.Godište 1989 poslednja serija sa najačim motorom što je išao u sprinta , 1.7 8v.Sprint nije u nekom bajnom stanju kao što već svi znamo kakvi su oni limarijski zato ko je slabijeg srca neka negleda slike :rotfl:.Ajdemo redom prvo par slika kad je doteran. Pa sam onda mučenika častio sa servisom da malo plakne stubline sa novim uljem Onda sam krenuo da ga rasturam. Onda je makina otišla kod limara. Od limarije sam uspeo da nadjem rubove i sajtne, zadnji vezni lim sam morao da pravim, zato da vozim golfa mogao bih da ga sastavim od delova :banghead: . Prvo se krenulo od zadnjeg dela. U medjuvremenu stigle sajtne koje sam morao da čekam kod Golaša mesec dana. Onda se krenulo na zadnji desni rub. Pa oko prozora i džepovi. Pa sajtna. Idemo dalje. Onda je stigao donator delova, ne znam više gde ću sa delovima na potkrovlju mi je aladinova pećina :rotfl: Idemo dalje nastavak sajtne. Nastavak radova Sprint je dobio pod na suvozačkoj strani, počinje polako da liči na auto :grin: Nastavak radova krenuo limar na drugu stranu, opet ispočetka džep, podrub, rub. Pa se krpilo oko cevi za točenje goriva. Pa gde dolazi rezervni točak, iskoristilo se nešto od donatora to je kod njega bilo zdravo. Uradjena podsajtna Unutrašnji deo sajtne. Pa sve lepo zaštićeno. Ovo gomilica je nekad bila na autu malo trula Onda se prešlo na pod zadnji deo. Pa pod prednji deo Fredi Kremenko :rotfl: I konačno imam ceo pod na autu konačno mogu da postavim dizalicu gde mi volja Sajtna gotova
  13. Ajde ukratko: Ubrzanje isto, 147 je jača 17 ks ali teže 150kg pa mu dodje na isto. Kočnice su bolje na 147 ima sva 4 diska nepred ventilirajući (to mi nikad nije bilo jasno što bravu 1.6 neštaviše napred ventilirajuće diskove kao na 1.8 a baš mu fali) Spuštena ili ne 147 mnogo bolje pegla krivine od brava. Izvinjvam se nisam za to znao, evo: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41689

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...