Jump to content
FAS Goran

watya1998

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About watya1998

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav. Fiat Stilo rucna klima Imam doma viska cijeli komplet automatske klime ( onu kutiju s klapnama i motoricima ) Sad mene zanima ako bi mi mogao dati neko savjete oko rastavljanja stare klime ( rucna ) Dali ova automatska pase saraf an sarag na mjesto ove? Hocu li trebat kemijat sa strujom? I jel cu se hebat sa isparivacom klime? Ako je netko mjenjao da mi da neki savjet Hvala! Ako ko ima kakve slike dok je to slagao moze mi poslat na email. matija11jankovic@gmail.com
  2. Pozdrav drugari Ovako imam problem Mjenjal sam gumbe i cijelu konzolu za stelanje klimatizacije ( rucna ) i spojio sam sve, i sajlicu za smjer zraka i sve radi super, ali zahebo sam kod sajlice za temperaturu. Nju sam nekako previse napeo i nesto se culo kao da je puklo, ali sajlica i dalje u buziru ide nutra van, ali sad mogu i cijeli buzir malo pomaknut, ali ne mogu van, znaci da se sajlica drzi za klapnu ili gdje vec. Sad me zanima, po mojem je to da sam potrgao nosac buzira u kojem je sajla. Ako je to to, dali mi moze netko objasnit postupak kako da provjerim to? Ili ako je vec to neko radio i objasnio na forumu ja nisam mogao nac. Hvala od srca
  3. Pozdrav. Fiat Stilo 1.6 16v Ovako, ja cu poludit vise. Znaci, problem je kada auto radi na leru kada ga upalim on drzi okretaje ( dok je auto topli ) i cim malo gas stisnem ( 1000-1100 okretaja ) i pustim gas oni padnu na 500-600 i auto se gasi.... ali kad je upaljena klima ona se ne ugasi ali zna zatrokirat izbaci gresku na boardu " Low oil pressure " i lampicu za ulje, i kad dam gas i krenem preko 1000 okretaju kada dođu okretaji onda se ugasi lampica i sve normalno.... auto vuce ko lud i sve to dobro samo ti problemi su bili Sad dok sam kupio auto izbacivalo je sljedece greske: Manifold apsolute barometric pressure Manifold air flow circuet I dok je upalilo check engine lampicu onda se rijetko kad znala pojaviti i greska Cylindr 1 neka greska... - Mjenjano: Novi MAP Senzor Nova Klapna gasa Novi akumulator - Klapna sstara je vec bila bušena od prijasnjeg vlasnika pa sam mislio da je to problem i zamjenio ju drugom ali i dalje isto. ECU na njemu pise od ispod " NOVI " znaci netko je vec mjenjajo i to I auto dok radi na mjestu zna kako ja turiram da se vidi mokro ispod auspuha, tj na asfaltu i ponekad izbaci Loose connection. Ocistio sam klapnu i sve to ali ne znam vise sta da radim... I kako sam promjenio klapnu nema vise greske nijedne za sad....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...