Pazi ovako,kazu majstori ,prvi klip u GMT,prvi ventil na paljenu( da bi to uradio moraju se poznavati taktovi rada),cetvrti ventil na vagu(to mu dodje izmedju izduva i usisa)u slucaju ovih vozila koja imaju te senzore na radilici i bregastoj ako nece upali samo se radilica okrene za 180° da bi se poklopili senzori. Ja sam tako pjeske nastimao usisnu i izduvnu bregastu,kad sam dobio alat poklapa se sa mojim stimanjem ono pjeske. E sad doveo sam usisnu bregastu tako da bregovi na prvim ventilima budu u polozaju takta paljenja( znaci okrenem ih na usis pa cetvrt kruga sabijanje i tu zaustavi),a izduvnu cetvrte ventile samo prodjem izduv i to je to,ako nema ili se ne vide reperi na radilici izvadis prvu svjecicu stavis neku duzu sipku par mm debljine da ne osteti navoj za svjecicu i polako okreces radilicu,kad sipka dodje u najvisu tacku eto ga PRVI U GMT,a kad nastimas bregaste onda sa zadnje strane markerom ili cime hoces obiljezis polozaj osovina da ne pobjegnu prilikom montaze,I AKO MORAS OKRETATI BREGASTE KAD SU NAMONTIRANE KLIPOVI MORAJU BITI U POLA STUBLINE SAMO TAKO NECE DOCI DO KONTAKTA KLIP-VENTIL. A to nije tesko,kad dodjes do GMT obiljezis radilicu i okrenes za cetvrt kruga u bilo koju stranu i tada su svi klipovi u istom nivou. Nadam se da sam nekome pomogao sa ovim referatom