Jump to content
FAS Goran

space2703

Members
  • Content Count

    315
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    space2703 reacted to Nebek in YouTube Music / Šta slušate dok vozite?   
  2. Like
    space2703 reacted to Jackkk in F1: Mercedes   
    Ja ga pamtim po vrhunskom stajlingu, pirsingu u nosu, presadjivanju kose i kukanju. U ovim kategorijama je revolucionar.
  3. Like
    space2703 got a reaction from savke85 in Fiat Punto mk2b 1.3 multijet - preventivna zamena lanca?   
    Ja sam se dosta češao po glavi sa tim lancem. Jedni su tvrdili ovo, drugi ono a u Fiatovoj brošuri i User manualu ni reči o zameni. U istom manualu (imate ga na ovom forumu), na 237. strani imate Service schedule sa naznačenim servisima svega živog do 180.000km. Pobrojani su svi motori, benziniski, dizeli i multijet 1.3 i nigde ni reči o zameni. Priča o zameni na svakih 100.000 ne stoji, to je priča za nas jadnike koji kupujemo kola od 150.000 km u sebi pa kada dodate stotku na njega možda ste blizu rasklimavanja lanca.
    Ja sam po kupovini auta po savetu odmah otrčao u AP sport i kupiio sve što je potrebno - lanac, lančanik, zatezač. Posle su me naterali da kupim i dihtung ventil dekle i još jedne dekle sa leve strane (pošto le lanac zatvoren unutra) pa je to sve zajedno iznelo 17.000 din, pre skoro godinu dana. Lanac sam dobio u providnoj kesi bez ikakve kutije ili deklaracije, a kesa je još i otvorena. Kao da mi je neko dao lanče sa dečijeg bicikla lepo opranog. Ja sam nastavio da se češem po glavi, gledam tu jadu što sam pazario i lepo odlučim da ništa ne diram. Čini mi se da je bolje ostaviti Fiatov original u njemu da trči jer ovo iz AP sporta liči na nešto skroz neprovereno. Ta igračka bi trebala da nosi na sebi njegovih 170NM? Hm.
    Ako je u Delti original komplet 18.000 onda sam tek napravio glupost.
  4. Like
    space2703 reacted to Aca Vulco in Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže   
    Na ovu temu cu samo izneti iskustvo iz Austrije. Naime, moj prijatelj (Austrijanac) je, po savetu nekog "naseg" strucnjaka, vratio kilometrazu na svom autu i prodao ga. Kupac je nesto verovatno posumnjao ili jednostavno hteo da proveri i otisao u firmu gde je uradjen poslednji tehnicki pregled i saznao da je auto tada imao cca 100 hkm vise nego kada ga je on kupio. Radilo se o cifri od 4500 eura. Kupac ga je, naravno, kontaktirao i zatrazio 1500 eura nazad. Moj prijatelj mu je ponudio da vrati auto a on njemu pare. Nisu se dogovorili jer je kupac rekao da "njemu auto odgovara ali ne vredi te pare (4500 e).  Posle nekoliko dana, kontaktirao ga je advokat koga je kupac angazovao i predlozio da nesporazum rese dogovorom ili ce on biti prinudjen da preduzme pravne radnje koje podrazumevaju tuzbu i prijavu poliiciji za prevaru. Samo, sada se cifra popela na 2500 eura (1500 za obestecenje kupca + 1000 za advokata). Sta mislite kako se zavrsilo ? Jednostavno, sporazumo, auto je prodat za 2000 . Tako to funkcionise u drzavama gde je pravni sistem efikasan i gde ostecena strana nebi godinama cekala na presudu. Kod nas je to drugacije i osteceni cesto predju preko toga jer nemaju volju ni novca da se cimaju po sudovima u narednih par godina.
  5. Like
    space2703 reacted to totti in YouTube Music / Šta slušate dok vozite?   
    Onda će ti se i ovo svideti... mada ja ovo gledam zbog plavuše Morgan James





    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  6. Like
    space2703 reacted to neshaoct in Fiat Panda 4x4 Classic   
    Savršeno restaurirana Fiat Panda 4x4 u kojoj je legendarni šef Fiata Gianni Agnelli odlazio na skijališta
     

     
    Radionica Garage Italia Customs koja se bavi preradama i restauracijama je pokazala svoj najnoviji u nizu projekata: restauriranu Fiat Pandu 4x4. I to ne bilo koju! Naime, ovaj primerak je vozio legendarni bivši vlasnik Fiata Gianni Agnelli.
     

     
    Kako su iz Garage Italia Customs došli do ovog kultnog penjača sa Steyrovim 4x4 pogonom? Naime, vlasnik kompanije je kontroverzni Lapo Elkann, ni manje ni više nego unuk Giannija Agnellija. Model sa slika je tako bio glavno prevozno sredstvo vlasnika Fiata koji je sa ovim malim i zabavnim automobilom vozio putevima skijališta St. Moritz u Švajcarskoj do kojeg bi stigao helikopterom. Iako automobil ispod poklopca krije 1.1 litarski motor od 53KS, uz pogon na sva četiri točka, zabava je bila zagarantovana.
     

     
    U Garage Italia Customsu su obnovili automobil koji, bar na slikama, izgleda kao da je došao iz fabrike. Karoserija je lakirana u sivu boju sa plavim detaljima, a unutrašnjost je dobila ''novi život'' zahvaljujući saradnji sa kompanijom ''Vitale Barberis Canonico''.
     

     
    Pritom dominira tamno plava boja (koja je bila omiljena boja Agnellija), a u galeriji možete pogledati kako se pazilo na sve detalje. Iz Garage Italia Customsa još nisu odlučili šta će napraviti sa ovim jedinstvenim modelom, ali pretpostavljamo da će Lapo Elkann bar neko vreme zadržati automobil za sebe pre nego što ga eventualno stavi na aukciju, na kojoj bi, zbog očuvanosti ali i bogate istorije, mogao da postigne prilično visoku cenu.
     


     
    preuzeto sa - Auto Blog

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...