Jump to content
FAS Goran

Bolecanac

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About Bolecanac

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bolec

Previous Fields

  • Garage
    Marea Weekend 1.6 16v
  1. Ok,hvala. A kad vec pomenuste pritisak goriva i dizne...koliko bi kostalo kod Vas da se auto prikaci na dijagnostiku i isprate se ti svi parametri...ili kako se vec kaze ?
  2. Znaci ipak treba zuti!? Kod mene je zuti,ali sam primetio da mi auto bolje prima gas kad ga otkacim (s' tim sto se tad upali check lampica). Da li je to mozda znak da je senzor za zamenu...ili sta?
  3. A izvinjavam se...aluminijumski usis je u pitanju.
  4. Moze li neko sa sigurnoscu da mi kaze koje boje treba da bude pomenuti senzor? *** Marea 1.6 16v *** Hvala...
  5. Cena za kes nije fixna,i navedena je u naslovu.
  6. Korektno stanje. Radi na oba goriva (na plin bolje) . Plin nije upisan (tocak boca). Mali potrošač. Moze SMS, poziv. . . Za kes nije fixno,ali NE POKLANJAM auto. 063/604-114 Moze i zamena u ceni (samo registrovana vozila).
  7. E,to menja situaciju iz korena . Mozda se neko javi...!? Cekacu....
  8. Uh...ne otvara mi se motor (finansije me *ebavaju). Nesto bi' da "namestim" ako moze bez "kupi ovo pa da vidimo" majstora. Ipak,hvala ti za trud i vreme.
  9. Ne,nisam mislio na kompresiju dizne,nego da je zaprljana (zapusena). A sto se tice podizaca,ponekad mi zazveci neki negde tu oko prvog klipa i kad je vruc motor. Treba li da se zabrinem,ili da teram dok ne izdahne ?
  10. A sto mi se ovo kao davi do 2000 o/min.? Cistio sam i klapnu,i svecice i kablove menjao...jedino ostaje da neka dizna "kaplje". Ne pali mi onu lampu za kvar na motoru (ako je to od pomoci)!?
  11. Pokusacu sto krace...: Marea mi na prvom cilindru (do zupcastog) izgubila kompresiju (mereno onim djavolom sto se uvija na mesto svecice,ne znam kako se zove). E sad...ta "kompresija" se s' vremena na vreme "povrati",znaci - proradi cilindar. Svecice nove,kablovi novi. Nisu mi tu neke stvari jasne.... Mene zanima sledeca stvar: - moze li dizna na tom cilindru da bude uzrok tome? Sumnjam na neku diznu odavno,jer mi se auto na benzinu gusi do 2000 o/min,a posle toga ide normalno. NAPOMENA: Na autu je obican plin,i na plin radi normalno.
  12. Hoce li na dijagnostici izbaciti gresku iako ne sija "diznica"?
  13. Tacno. Radi naopako. Ja bih iskreno voleo da mi neko objasni sta to moze da bude. Evo ja sam sad zamenio taj osigurac famozni,i auto mi radi normalno,ali "CODE" i dalje sija non-stop . Dakle...- "NESTO JE TRULO U DRZAVI DANSKOJ'' .
  14. Ako nekoga uopste zanima - RESIO SAM PROBLEM. Evo objasnjenja - koga zanima : - radi se o osiguracu od 30A (veci od standardnog) Pomenuti osigurac se nalazi pod haubom (ispred vozaca pod poklopcem "FUSE"). Neko je nekad taj crknuti osigurac premostio licnastom zicom (samo jednom),tako da me cudi da je i do sad radio. Nisam imao potrebe da gledam pod tim poklopcem nista,pa sam zato tek sad primetio. Evo slike kao dokaz: - osigurac - mesto i pozicija gde se nalazi

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...