Jump to content
FAS Goran

lurchgm

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About lurchgm

  • Rank
    Il Nuovo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto mk2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Meni je samo skripao i glavio onaj cilindar na menjacu, ovaj na papucici kvacila se za sada ne cuje...Za vikend imam dobru voznju, jedno 500 km a napolju javljaju preko 30 stepani, pa ce mi to biti pravi test...Mada je meni skripalo i glavilo i kada nije mnogo toplo napolju, vec kada duze vozim, verovatno se grejalo od toplote od motora, menjaca, ...
  2. Zamenjen danas pomocni cilindar (na menjacu) , nisam pitao majstora koje je marke, rekao mi je da je metalni (2600 dinara) i da bi sada trebalo da budem miran duze vremena...Vozio danas celo popodne, bilo oko 30 stepeni, kvacilo radi kao sat, meko, ne glavi i ne cuje se...Hvala jos jednom svima na pomoci...
  3. Zvao sam jutros jednu radnju, i po broju sasije mi je nasao Luk-ov cilindar... 2500 dinara, rece da imaju i Sachs, ali da je kvalitetniji Luk-ov, tako da cu verovatno njega naruciti. Hvala na informacijama
  4. Znaci da ipak ima razlike, iako neki prodaju, kazu da je za 1.2 motor, nebitno koji...Hvala na odgovoru druze...mozes li mi reci konkretno sta nije odgovaralo od tih, u cemu je bila razlika. sta je bio problem, da znam na sta da obratim paznju?
  5. Procitao sam ovu temu, i kao vecina ovde imam slican problem, tj skripanje cak i nekad po malo hoce da glavi pedala kvacila kada je bas toplo vreme i kada se duze vozi...Desilo mi se par puta da je ostala na podu, kada sam recimo duze drzao pritisnutu pedalu kvacila, i onda je pritisnem malo jace do poda i ona pusti, ali skripi nenormalno i ne ide glatko vec secka po malo...Inace kada je auto hladan, kvacilo radi odlicno i bas je mekano...Koliko sam ja uspeo da cujem, skripanje dolazi od cilindra koji se nalazi na menjacu, ne na pedali kvacila, ali cu morati jos jednom da proverim. E sad imam jedno pitanje, u jednoj prodavnici sam video da pise da je cilindar za punta16v, nije pisalo 8v. Moj Punto je 1.2 8v 2002. godiste. Zanima me da li ima razlike u tom cilindru izmedju ova 2 modela sa 8 i 16v, i recimo da li je Puntu 2b 8-16v isti taj cilindar kvacila na menjacu?
  6. Pozdrav...Zovem se Zoran, iz Gornjeg Milanovca sam, posle dosadasnjih automobila vecine nemackih proizvodjaca, ovo mi je prvi italijan (Punto 1.2 8v), slucajno sam ga pazario (supruga je htela mali gradski auto), pa ko zna, mozda ovo bude dobar uvod u neku buducu saradnju sa "italijanima"...Kao i svuda, zahvaljujuci forumu i ljudima na njemu, na brzinu sam video sve prednost i mane...E sad, teorija je jedno, a praksa ume da bude drugo...potrebna je i sreca i svasta nesto jos...Za ovo vreme koliko je kod mene, za sada sam zadovoljan...Ako budem imao pitanja, verujem da ce se uvek naci neko ko ce mi rado pomoci, mada pretragom sam uspeo da nadjem dosta stvari koje su me zanimale, o kojima je dosta pisano, pa naravno nisam zeleo da ponavljam pitanja...Jos jednom pozdrav za "starosedeoce" na forumu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...