Jump to content

Maree97

Members
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Hvala na pomoci Svraticu do majstora i onako zadnjih dana pijem prvu kafu sa automehanicarima hahaha
  2. Iz Va sam Sutra sve ide na merenje pa cu javiti ako treba br. Hvala u svakom slucaju
  3. Ljudi gde nabaviti ili naci majtora koji ima alat za zupcenje ovog motora? Kad sam menjao zupcasti pre300km majstor mi se kleo kako ce sve on to da uzupci alatom al na kraju sve uradio od oka bez bilo kakovog alata.
  4. Ima nekoliko komada na situ pumpe. Uradicu mu sve sto treba a posle samo gas pa makar se raspao... Pre njega vazen auto sa preko 700 000km 87. Godiste Vozio ga ko je stigao,pregrevan i mucen ali motor nije znao sta je majstor
  5. Pa ne znam za pumpu, lampa za pritisak se gasila cim zaverglam i kada je vruc. Pocela je da se pali samo na leru posle duze voznje I lada je temp. na 90 stepeni. Sigurno ne bi palio lampu jos neko vreme da nisam malo ,,izduvao’’ motor i tako pronasao prikriven kvar na radilici. Ulje uvek na max ali bilo je sta je bilo...
  6. Zadrzavam ga sigurno, samo ne znam hoce li sve leci kako treba pa opet ista beda. Klipnjace si izmesane i jasno mi je zasto su leteci lezajevi stradali ali lezeci su spakovani kako treba pa su opet 2. 3. 4. skroz unisteni a 1. 5. 6. Skoro pa ok ili malo crveni Nije produvao hvala bogu ali motor nije ni uzupcen kako treba i trosio je 14l uz 90% voznje van grada i to ako bas pazim kako vozim i ne prelazim 90km/h Bio je isti po brzini sa cipovanim 1.9 tdi od 90ks i u startu i sa 50 do 100. A sto se vozaca tice... covek nije znao nista oko mehanike pa mu je svaki majstor delovao ok. I posle remonta motora odmah ga je poterao kako kaze 190 bez razrade...
  7. Vise bi voleo da sredim ovaj motor posto ne duva ni malo a glava je takodje odlicna, kompresija je odlicna u svakom cilindru. Ako bude kriv blok ide na trnovanje a radilica na obradu... u Nisu je vlasnik servisa ubacio drugi motor al nije trajao do povratka u Valjevo vec je pukao...(los motor los vozac) Tek onda su resili da poprave motor iz moje kape ali izgleda da su stedeli na svemu. verovatno iz osvete za dupli posao i stetu drugog motora.
  8. Pozdrav svima, kupio sam Lanciu Kappu i posle dva meseca saznao da je vlasnik radio motor. Kaze da je na putu od oko 250 km je ostao bez ulja (ne zna se da li je skroz ili je falilo), nekako je zavrsio u Nisu na popravci gde su mu zamenjeni klipovi a blok razbusen na drugu specijalu. Vlasniku su rekli da je radilica u dobrom stanju. Zbog finansijskih prolema nije dugo ni vozena posle toga pa je stajala 5 g dok covek nije odlucio da je proda. Da predjem na kvar, primetio sam da auto tesko vergla kada se zagreje i sumnjao sam da zapinje u klipovima ili na radilici. Nakon 1000 km od kupovine auto je posle malo ostrije voznje (nekoliko puta gas do 7000 obrtaja na kratko) poceo da gubi pritisak ulja. Rasturio sam motor i zatekao zapaljene lezajeve na radilici a neki su se okrunili i deformisali. Inace motor je u Nisu sklopljen kao da je za najveceg neprijatelja: prva klipnjaca je na mestu četvrte a donji deo (polutka) klipnjace od treće i sve je tako izmesana. Lezeci lezajevi su skroz spaljeni i okrunjeni sem prvog i poslednjeg koji skoro pa nisu promenili boju a radilica nema riseva. Jedan lezaj je druge marke a rečeno je da nisu dirali nista na radilici. Da li se jos nekome nesto slično dogodilo?i da li je moguće da se blok deformisao kada je ostao bez ulja pa su se zato kasnije spalili lezajevi.
  9. Za nove članove

    Pozdrav svim clanovima foruma. Zovem se Marinko iz Valjeva sam, imam 19 godina. Od skoro sam vlanik Lancie K 2.4 20v i Fiat pande 1.1MPI . Smatram da na forumu ima dosta poznavalaca ove marke i da cu resiti neke nedoumice u vezi sa navedenim automobilima.
×