Jump to content
FAS Goran

sasa ns 1

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About sasa ns 1

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. da li si mazao silikon samo od gore a između klingerita i metala ili klingerita i gumice nisi
  2. da li idu obe gumice na taj šraf i da li su to prave dimenzije, ja sam jop 2017 imao taj problem.Rešio mi je majstor sa silikonom bez klingerita i držalo je sve do proletos.Onda se pojavilo jako blago curenje moćda par kapi na 500 km.To je trajalo koju hiljadu pa je skroz stalo.Posle par meseci necurenja mi se pojavilo curenje od recimo 5 kapi na 100 km.Da li je nekom ostala ona gumica za tjet 1.4 110 kw lancia delta 2008 i da li bi je prodao. Proletos dok je bilo jako blago majstor mi je savetovao da ništa ne diram jer se boji da ponovo skida dihtong i da ga čisti od silikona da ne bi pukao . Kod onog skidanja 2017 sam skenirao dihtung i razmišljao da ako bude trebalo nađem gumu ili silikon iz table za tu namenu i isečem na voterdžetu. Ako neko ima savet ili hoče da proda gumicu nek se javi na 0641352299 saša Još nisam gledao odole jer ne mogu bez majstora. Čak nisam siguran ni da li curi na toj velikoj gumici hladnjaka jer kad pipam rukom odgore čini mi se da curi iznad te velike gumice pa ne znam tačnno da li može ulje da ide i malo na gore ili su možda ona dva O ringa na šrafu ako uopšte idu ta 2 jer i to nisam siguran.Da li idu i ona veći i manj O ring što je neko ostavio dimenzije ili samo jedan onaj sa slike.
  3. zamenio celo kućište termostata na kom je i senzor .Neki francuski 2500 dinara ,promeno i antifriz .Majstor mi uzeo 3000 .Skinuli greške i sve radi
  4. danas telefonom kontaktirao elektroničara koji radi Fiate i ima isti agregat u svom Fiatu.Kaže 80% termostat .Proverićemo ovih dana
  5. nisam siguran da li je ovde tome mesto ali aj da probam.Imam lancia deltu 1.4 t 110 kw 2008.Letos u toku vožnje na otvorenom putu temperatura je bila po kazaljci standardno 90 stepeni i u momentu se strmeknula na nulu i upalio je ventilator.Takođe upalio je ček endžin i greške asr,hil holder i esp na ekranu automobila.Pošto sam bio na putu posle jedno 300 km je sam ugasio greške i kazaljka se vratila na normalu i ventilator se ugasio a sve vreme je radio do tad. Od onda do nove godine oko 3-4 hiljade km nije se to dešavalo.Onda je opet počelo i to oprt na putu i opet sve isto.UPali sve te greške i ventilator i posle par stotina km ugasi.Onda su greške učestale pa se palio i gasilo naizmenično na par stotina km.Drugar alfista ima dijagnostiku i pokazao je da ima grešku senzor temperature rashladne tečnosti.Poništio sve greške i opet isti ciklus par stotina km radi sa uključenim ventilatorom i greškama pa sam sve poništi i radi sve ok sledećih nekoliko stotina km. Bio sam kod autoelektričara koji je kad je skinuo grešku senzor temperatue i momentalno se ugasio ventilator a kazaljka skočila sa nule rekao da sigurno nije senzor temp jer se ne bi to odma istog momenta desilo.Nije imao nešto vremena i ostavismo poravku za neki drugi put. Napominjem da me je jesenas zezala brava po malo ali tog momenta to nismo znali pa sam sam očistio sve kleme na akumulatoru i masi .I onu na bloku veliku i više onih malih na šasiji.Sve su delovale dobro a ja sam ih ipak šmirglo naprskao kontakt sprejom i ponovo dobro stegao.To nije dalo rezultate i onda se ispostavilo da je brava..Takođe pred novu godinu je promenjen i aku koji je bio fabriči i imao 11 godina,tako da je i aku nov.Pre montiranja sam ga dopunio i punio punjačem na mesec dana za svaki slučaj pošto sam čuo da hoće da zbog slabog akua zeza.Po naponu bi rekao da je dobar i pali ko mina. Čitao sam malo,ne sve o sličnim greškama i gde god sam našao tu varijantu sa ventilatorom i kazaljkom i eventualnom greškom niko ne spomilmje i grešku koju pali u isto vreme od asr,esp i hil holder. Značilo bi mi neki savet pre ozbiljnog odlaska kod majstora jer mi je onaj što sam bio kod njega rekao da je verovatno kompjuter a to bi mi bila zadnja opcija.
  6. jeste to sam isti ja sasa ns 1 ,ali dugo nisam bio pa otvorio nov nalog jer stari nije hteo da mi prepozna lozinku. Da se vratim na problem sa padom vremena otvaranja dizni.U NS majstor koji je oko 2000 godine počeo da radi elektronske sisteme i mehaniku vezanu za njih i bio jedini spas za ocajnike je Djukanov iz sremske kamenice.A popravljao je i kompjutere .Bio je veoma skup .Auto stoji bar 2 dana i kaze cenu popravke ali i ne sta je kvar pa ti oćeš nećeš. U prolazu svratim do njega i on kaže da probam da malo pomerim fillter vazduha da auto dobije više vazduha da vidim da li će se nešto desiti.Nebi vise da gnjavim mog plinasa koji mi je utvrdio to padanje dizni na kompu, a ne znam da li cu na uvo primetiti kako treba kvar. Malo se raspitam kod kolega motoraša i neki su imali probleme sa losim radom a menjali su sve zivo od struje do karburatora placali strasne sume i tek na kraju menjali filter vazduha i rešili problem loseg tada agregata uopste ne samo ovako kako meni radi.Ljudi su imali dobre filtere naizgled čiste ,nimalo masne i opet se to desavalo.Ja sam vidjao filtere crne a ne zute sa šutom po sebi pa su automobili radili normalno. problem sam primetio tek posle loseg zupcenja i ponovo dobrog,sa predjenih 2000 km od promene filtera vazduha i to zato sto sam non stop osluskivao rad agregata. Mozda je bio problem i ranije.Interesuje ma da li je neko imao probleme sa filterom vazduha narocito dok nije bio naizgled za bacanje.Nemogu da se setim koji sam stavio ali verovatno wix ili filtron.Filtron sam i ranije koristio na drugim autima i bili su dobri.Wix je kupio filtron pa je to izgleda isto ali nisam video oba da mogu da uporedim.Na netu vidim da je wix jeddna od najvecih svetskih firmi ,prva ugradnja za mnoge proizvodjce ali opet nikad se nezna posto ima raznog skarta pa i firmiranog
  7. davaca promenjeno 3 komadas sve isto,pumpa daje skroz dobre pritiske,a radi bez bilo kakve buke
  8. Lancia derdra 1999 1.6 16v 240000 km pocela pre 2 meseca da se pali lampica uljnog pritiska kad se zagreje na temperaturu ulja 75-80 -standardna radna.i to samo na leru.cim pipnem gas nestaje.Promenim ulje i filter mogul polusintetika 10-40 opet isto.Promenim sam indikator -stavim swag opet isto.Tako vozim vec 2 meseca-sve grad ,mnogo semafora i paljenja lampice i resim da sredim.Odem kod majstora izmerimo pritisak ugrejan na 4000 obrtaja 5 bara-fabrika kaze 3.7 a na leru 1.2 bara.Znači pritisak dobar.Stvimo nov indikator,neki francuski,a on opet pali lampicu.Skinemo izmerimoa pritisci opet isti-dobri.Vratimo swag ope isto.Davac ima jednu zicu, i visoko je a ne odma iznad filtera treba da pali na 0.35- 0.5 bara. Elekticar kaze da je instalacija dobra jer kad je raskacen dok merimo manometrom nepali lampicu -grejali smo auto u mestu oko 15-20 minuta dok se nije ugrejo posto m je majstor komsija.Inije upalio za dva meseca nijednom osim na leru. Znaci sve je dobro a lampica pali. Razmisljam da isperem motor sa pola kerozin pola ulje. Ako se nista ne desi da sipam 15-50 petronas ili 20-50 seleniju hpe iako su pritisci dobri ne znam da li cu nesto sa tim dobiti. Neki spominu i filter ulja-ne znam da li ako je on los pravi ovakve probleme ili mora lampca da stalno gori. Da li neko ima ideju sta da radim jer razmisljam prodaji auta-hoce komsija jer me je auto za 19 godina dobro sluzio samo jedan silen blok se pokvario i jednom set lamela i korpa i plocice par puta

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...