Jump to content
FAS Goran

fkuna

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About fkuna

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Zagreb, HR

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Ulysse 2.0 JTD.S (HDI) (80 KW), Lancia Lybra 2.4JTD(110 KW)
  1. Lijepi pozdrav svima! Nije da je neki veći problem nastao od toga, ali sad ovih hladnijih dana mi se dva puta dogodilo da mi lampica akumulatora nastavi svijetliti nakon što se motor pokrene, i svijetli sve dok ja ne dodam gas malo i obrtaji ne prijeđu iznad 1100-1200, lampica se ugasi tada, pustim gas, obrtaji panu na oko 800, i lampica i dalje više ne svijetli. Čitao sam ovdje na ovom forumu: http://italia-corse.com/forum/index.php?topic=35826.0 o tome, i nije mi jasno kakve veze ima lampica sa instrument table sa alternatorom, ona je tu samo da pokaže da li alternator puni ili ne puni, ako se ne varam, inače čovjek na tom forumu ima identičan problem. Sad da li je to problem ili je to normalno i ne moram se sekirat oko toga? Hvala svima.
  2. Samo da kažem da sam otkrio problem, koji je opet bio u novom neorginalnom senzoru radilice. Naručio sam novi original Bosch pa da sam siguran. Problem sam otkrio tako da sam jutros uzeo crijevo i provuko ga dolje ispod alansera gdje je senzor zašarafljen, te sam u to crijevo sipao toplu vodu, cca 60-70 C te sam ga zalijevao da ga ugrijem. Sjedem u auto, okrenem ključ, zavergla i na prvi zub upali, a vani je bilo 9 C, inače kad je ispod 20 C treba mu dosta vremena da upali, a ako je ispod 10 C zaboravi na auto.
  3. U 6. mjesecu sam dao da mi u servisu promijene senzor radilice kojeg sam ja kupio jer sam sa starim imao problema, u vožnji se ugasi ili da neće da upali kada je topao. Kad je hladan sa STARIM senzorom palio je samo tako, nije se mislio. To je bilo početkom ljeta, dani su topliji i auto mi je sa NOVIM senzorom uglavnom palio bez problema, samo kada bi se zadesilo hladno jutro e onda bi teže upalio. Došla jesen, dani hladniji, i svaki dan kada bi sjeo u hladan auto bi teže palio. Primjetio sam da prilikom verglanja, kazaljka obrtomjera skače, čas je na 200 čas na 80 pa na 0 pa na 120 pa opet na 0 i tako, a alanser ga fino vrti, onako pravo muški, a po zdravoj logici bi obrtomjer trebao pokazivati konstantan broj okretaja kada motor vergla. Spojio ga na dijagnostiku i gledao graf okretaja kada vergla kad je hladan i stvarno i graf pokazuje velike oscilacije okretaja. Auto nema ama baš niti ijednu grešku, neki dan promijenio grijače jer smo mislili da je to, očistio egr i opet ga blindiro samo da mi ne javlja grešku da je neispravan (bio pun gareži). Ja opet sumnjam u taj senzor radilice, nije bio nešto skup nije originalni, ja im govorio to, ali oni vele da prvo promijenim grijače, ja promijenio opet isto, sad kažu pitaj na forumu, pa evo šta vi mislite jer žao mi akumulatora i alensera, a sad će zima pa nećeš maknut nigdje ako to ne riješim. A evo slika to šta sam snimio kad sam verglo. Hvala unaprijed svima na savjetima!
  4. Hvala ljudi sad znam odgovor na moje pitanje, gledat ću da to što prije promijenim pa da se mogu bezbrižno voziti. Imam par ponuda koje sam uspio naći pa mi preporučite koje da odaberem, uzevši u obzir cijenu i kvalitetu. Cijene za komplet: SLR- 136€, S line- 134€, Brembo- 177€, I neki ne znam marku- 155€: DISK PLOČICE 085.2 NK x1 DISK PLOČICE 333.0 NK x1 F DISK PLOČA 92053500 NK x2 F DISK PLOČA 92034200 NK x2
  5. Hvala svima na brzim odgovorima. Ma mene malo brine kako će to sve biti pred registraciju, oće li proći tehnički to ne znam. Bivši vlasnik je stavio nove obloge, auto je kupljen prije cca 5 mjeseci, e sad pošto su obloge relativno nove kao što sam naveo gore, da li bi se mogli upariti novi diskovi sa starim oblogama tako da se obloge prije toga obrade pa da fino naliježu na disk, ako se uopće obloge mogu obraditi, poravnati, te da li se to uopće isplati. Ako ne može, onda gledat što prije da se to sve skupa zamijeni Inače od prvih dana kupovine kad se vozim kočim koliko je moguće što više sa motorom, a kočnicu gledam da ne forsiram kako je kolega Markobgd napisao, samo kad ustreba.
  6. Ja sam mjerio, uzeo sam pomično mejrilo iliti šubler i prednji su oko 19mm, a zadnji oko 8-9 mm. Inače radi se o autu lancia lybra 2.4 jtd
  7. Zanima me vaše mišljenje da li da mijenjam diskove ili ne, ili da sačekam da potrošim kočione obloge (obloge su relativno nove) pa da onda promijenim sve u kompletu, ovo su slike sa 3 kotača koje sam skidao, desni zadnji nisam skidao iako je u sličnom stanju kao i lijevi zadnji. U 9. mjesecu je registracija pa sumnjam da će položiti test sa ovakvim kočnicama, te me zanima koliko je se sigurno voziti sa ovakvim diskovima? U vožnji prilikom kočenja osjete se oscilacije. Hvala na odgovorima! Slike diskova:
  8. Danas sam malo gledo oko auta, i ponovno slušo, i primjetio da se zvuk jače čuje ispod auta, a ne iz gornje dijela motora, također sam primjetio da je kod prednjeg desnog točka kapalo valjda ulje, i bilo ga je svega par kapi s obzirom na veličinu mrlje na podu. Isto tako nakon malo duže analize sam vidio da je ulje povrh gornje granice pa sam danas višak isisao, negdje oko 0,5L. I da one EGR greške P0404 nema, ostala samo ona za grijače P0380
  9. Da u pitanju je to pištanje, malo ću pogledati crijeva još danas. Trenutno nisam u mogućnosti išta raditi na autu jer trenutno nemam alata, tata otišo na teren i ponio sve u drugom autu. Malo mi je i nezgodno išta raditi oko auta nemam ga di podignut jedino improvizirati neke dvije grede pa ga uspet ili na trotoar parkirat prednjim krajem. Ovo nam je prva Lybra u našem vlasništvu pa ne znam puno o tom autu i tom motoru. Općenito imam osnovna znanja o autima i volim neke stvari raditi sam. Inače auto je kupljen prije 3 tjedna, jer nam je trebalo još jedno putničko, a bivše putničko(sadašnje radno) za posla po terenu. Prešlo je 320k km kako piše na satu, a plaćeno je 1650€, malo je već počelo pragove gristi pa mislimo i to rješavat , po meni za te pare i u tom stanju više nego dobro smo prošli, a sad ćemo vidit. Bivši vlasnik mijenjao zupčasti na 290k km i nove pakne stavio, a mi ćemo još ubrzo mijenjati ulje i sve filtere, osim filtera zraka jer je neki dan promijenjen, isto tako bila mu je pukla lijeva prednja opruga, pa smo i to promijenili,odmah u kompletu promijenili i amortizer i oprugu za 40€ nabavili. Znam da je bacao grešku P0404 za EGR ventil, a kad smo promijenili filter zraka greška je nestala (danas ću još provjeriti), ostala samo još P0380 greška za grijače pa ćemo i to pomalo rješavat, mada ovaj radni auto(Fiat Ulysse 2.0 JTD.S) ima više grešaka nego Lybra, a podjednako kilometara i opet pali, ide, vozi, vuče, ne čadi. Eto to su neke informacije o autu pa da znate o čeme se radi, a za dalje ćemo vidit. Jedino je to što pišti, ali opet auto ima i dosta kilometara pa nije ni čudno. Da posluži 2-3 godine dobro je Inače ja studiram pa sam preko tjedna zauzet jedino mogu nešto preko vikenda raditi i ako se zavrne koji dan tijekom tjedna, a ako je u pitanju nešto kompliciranije auto ide kod iskusnijih tj. kod mehaničara. Eto toliko.
  10. Lijep pozdrav svima, novi sam na forumu i ovo je moja prva objava. Naime vlasnik sam Lancia Lybre 2.4 jtd od 110kw 2003. godište i primjetio sam neobičan zvuk motora iznad 1500 okretaja kad je hladan, a kada je na radnoj temperaturi čuje se odmah nakon 1000 kretaja. Ne znam kako bih opisao zvuk pa sam stavio link na kojemu ga možete poslušati i možda okvirno reći što bi to moglo biti, da li je štetno za auto i da li ga se može bez brige voziti. Auto ne trese, fino ide, prima gas kako treba. Zvuk sam snimao sa Panasonic diktafonom kojeg sam stavio na šajbu, a hauba motora je bila otvorena. Kada sam snimao okretaje nisam dizao više od 2000. Prvih 10-ak sekundi je "tišina" dok nisam upalio motor pa to možete preskočit odmah. Zvuk se čini pojačanim jer je auto bilo parkirano u poluotvorenoj garaži pa jeka od zidova pridodaje jačini zvuka, to je zapravo prolaz ispod zgrade na parkiralište. Hvala svima na pomoći. ZVUK:

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...