Jump to content
FAS Goran

Sasa_Tv

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Sasa_Tv

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    MNE

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Grande Punto 1.2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dopuna : Nikad se nije desilo da se ponasa drukcije od gore navedenog pa da pomislim da nesto nije ok, hocu da kazem kad spusti tako okretaje uvijek ih u milimetar spusti na isto, nikad nije varirao ler, nikad zadrhtao motor ili stucnuo ili spusti malo vise ili nize..I uvijek sekund bukvalno kad se stane vrati na 800 ali odmah..To recimo kad vozite i stisnete kvacilo i hocete tako da se zaustavite sa stisnutim kvacilom u brzini..Spusti na 600 i cim se zaustavi auto vrati na 800..Uvijek isti sablon.3 mala servisa sam do sad radio i serviser uvijek spoji komp da pregleda, nikad nijednu gresku nije zabiljezio, svi parametri ok..Kad mijenja filter vazduha skine cijelu onu kutiju pa pregleda leptir, uvijek cist i suv kao suza.Kazu da je tako programiran ECU na svakom tom modelu..Pa eto zapoceh temu ovu jer nikad to nisam vidio kod nekog auta pa rekoh da vidim vase misljenje
  2. Naime zanima me cisto informativno vase misljenje jer sa autom nema nikakvih problema.Auto je kupljen nov i od prvog dana se tako ponasa..Stvar je sljedeca..Kada se vozi, nebitno kojom brzinom ili u kojoj brzini, stisnete kvacilo i zelite da promjenite brzinu, zadrzite malo kvacilo i okretaji padnu na otprilike 600 okretaja dok je ler gas oko 800 okretaja..Vozio sam mnogo auta i ovaj Punto mi je trece auto u kuci ali nikad to nisam vidio..Recimo vozite drugom i stisnete kvacilo i drzite ga stisnuto i hocete da stanete tako..On spusti okretaje na 600, medjutim cim stanete on vrati na 800 okretaja.U leru dok se ne vozi stiskanjem kvacila ne padaju okretaji..Auto se nikad nije ugasilo niti dalo naznaka ikada da se gusi da tako kazem.Niti se po motoru osjeti razlika da su mu pali okretaji..Ima na satu sad 30 hiljada i radi besprekorno..Naime kad sam bio u ovlascenom servisu da radim mali servis informativno sam pitao dal je to normalno..Rekli su mi da je to normalno i da je softverki realizovano tako kod te zadnje generacije Punta da se stedi menjac i prilikom promjene brzine smanji okretaje i "uklopi" lamelu pri manjim okretajima??? Ja se zacudih..Dadose mi istog punta iz servisa, kazu provozaj i vidi..Ja provozah jer me zanimalo i isto se ponasa potpuno i sve radi super..Zvao sam jos jedan ovlasceni servis da ih pitam i potvrdili su mi istu pricu :)Do auto radi u leru u mjestu, mozete da stiskate i kvacilo i kocnicu koliko hocete, okretaji ne mrdaju..Krenete prvom i kod saltanja u drugu stisnete kvacilo i on smanji na 600 i ceka da presaltas..Prvi put ovo vidim na nekom autu ili mozda nisam obracao paznju toliko..
  3. Upravo kao sto si rekao..Ja sam gledao sa uzmem taj 1.4 i realno nisam primjetio neku razliku preveliku.Savjetivali su mi ako je bas tako da je onda bolje 1.2 zbog koliko toliko jeftinijeg odrzavanja i kao ako pukne zupcasti nema havarije itd..Trosi prihvatljivo, do 8l grad, 5.5 otvoreno i nekih 7 kombiovano..Oko njega znam i ja da radim a ne majstor..Izdrzljivi motori jako zahvalni..Isao sam sa njim na put od nekih 400 kilometara, uglavnom autoput, suvozac i ja, mali prtljag i 110-120-130 na sat..I zadovoljan sam.
  4. Svi ste na svoj nacin u pravu ali mislim da vam izmice poenta onoga sto kolega zeli da cuje..Slazem se da ne mora da bude dizel da bi bio ozbiljan auto, to nisam ni mislio.Naravno da je lijepo kad ti auto od 80-120 spuca za 5 sekundi, naravno da je lijepo da ima oznaku s ili rs itd..Sve je to ok.Ja sam pokusao da ga shvatim iz nekog svog ugla i da mu shodno tome odgovorim..Nije svaciji dzep iste dubine ako me shvatate..Svi bismo mi voljeli da vozimo skupa, bijesna i brza auta ali nazalost zivimo na usranom balkanu.Normalni ljudi u svijetu gdje se normalno zivi imaju uglavnom 2 auta u porodici, jedno za autoput, putovanja itd i jedno gradsko za svakodnevnu deri peri akciju..Fiat Grande Punto je gradsko auto i sa namjerom mu je ugradjen motor od 1.2 a naravno ima i jacih i dizelasa tj za svaciji dzep..Potpisujem da auta koja svakodnevno gledam po ulicama ( dzipove, karavane, audije, bmw,passate itd) nisu za grad namjenjeni ali nikako niti im gradska voznja prija..Ali ponavljam a da nikoga ne uvrijedim mi takva auta vozimo, 80% su krsevi i lesevi izraubovani na zapadu odavno.Jer za bolje para nemamo..Covjek je iz tog razloga vjerovatno i postavio pitanje jer mu je budzet vjerovatno toliki i za taj novac zeli da kupi sto mladji auto sa sto manjom kilometrazom..Covjek nije glup, pa da moze pljunuo bi 15 hiljada i kupio komad auta i zavrsena prica..Imam prijatelja dosta koji ce recimo zadnjih 3000 e dati za neki audi boze moj koji je presao 500 hiljada, les u prevodu nego recimo solidan punto koji realno samo i moze da priusti..Pa kad krenu kvarovi kuku lele..Ja to ne razumijem..Moras prihvatiti sta ti je realnost i zaboraviti na mastu..I tvrdim da taj Punto za taj neki novac dobra kupovina..Ja ga koristim kao drugo auta za grad i da ga ne zalim, kupljen je uglavnom za suprugu ali se ni ja ne vadim iz njega..Zaista mi za grad ne treba auto od 200 konja..Fiat Punto, Opel Corsa, Toyota Yaris itd to su gradska auta i da neko kaze da ne valjaju jer ne ide 200.Glupost..I na kraju konca kao sto je kolega rekao neko ima 20 a neko 40 godina, ne vozimo svi isto..I ja dok sam bio mladji jurcao sam, sada vise ne..Svodi se na to da zavisi sta kome treba..Novac koji sam ja dao za ovoga punta mogao sam recimo da kupim paaaa recimo dobrog golfa 6 ili passata b6 2008..I dodju prijatelji i kazu ti si brate lud, pa dje baci pare na punta, mogao si dobrog audija da uzmes itd..Moj odgovor je druze da mi je trebao usrani audi kupik bih ga.Treba mi auto za grad i zato sam ga uzeo..I za kraj kolega, ako ti je voznja uglavnom gradska uzmi i neces pogrijesiti, ako pak putujes cesto itd razmisli dobro i kraj price..Izvinjavam se na duzem postu..
  5. Ovo sto si napisao je sasvim ok ali ponavljam brkaju se babe i zabe..Ovo auto nije ni namjenjeno nekome ko zeli da ga auto lansira pri preticanju pogotovo jos sa 4 osobe i sa ukljucenom klimom..Zna se kakva se auta kupuju za takvu potrebu..Ovde pricamo o gradskom autu prvenstveno i autu za neke da kazem krace relacije neke opustene voznje a ja sam ga vozio i na duge relacije i svuda sam stigao..Onaj ko zeli da se vozi po gradu ali i na otvorenom takodje a da pri tome ima putnika i ukljucenu klimu i jos da ga lansira onda neka ne uzima ovaj auto.A ako zeli gradski automobil koji ce ga sluziti svaki dan, sa kojim ce se lako parkirati, koji je jeftin za odrzavanje, lagan za voznju itd onda neka ga uzme..To sto mi patimo od balkanskog mentaliteta i sto se kupuju raznorazni audiji, skode, passati, golfovi itd a onda se 90 % vremena voze po gradu pa onda kuku lele posao dpf, dizne, plivajuci itd..Ja vozim dizela od 130 konja i koristim ga za duze relacije, putovanja itd..Punta koristim po gradu i kraca lokalna medjugradska vozikanja i vrijedi svakog centa koji sam dao za njega..Od jutra do mraka se ne gasi bukvalno..I na kraju ljudi su limitirani finansijski kada kupuju automobil.Da sam ja limitiran finansijski uvijek cu za taj novac koji imam kupiti ovaj auto jer za taj novac ne moze da se kupi iole ozbiljan dizelas koji ima manje od 300+ hjada na satu i koji ce biti bunar bez dna..A da pri tome hoces da je udoban, da lansira, da ne trosi puno i da se ne kvari..Neka proba auto, sabere i oduzme sta dobija i ne dobija za taj novac kupovinom tog automobila i onda neka odluci..
  6. Ja cu ponoviti jos jednom sto sam rekao, koliko para toliko i muzike i to je tako i nikako drukcije..Ovaj Fiat Grande Punto je na akciji nov kostao nesto oko 10 000 e ?! Pa za 5-6-7 hiljada ne moze iole ozbiljan auto iz viseg segmenta da se kupi, star 4-5 godina do 100 000 predjenih, i odmah se ogradjujem, ne racunam razne golfove i passate i mercedese stare cca7- 10 godina, sa predjenih 300-400-500 hiljada koji su na zapadu tehnicki receno lesevi a kod nas "nova auta" . Za ovu cijenu koju sam naveo dobija se jako pristojan auto, nov, sa garancijom, jednostavan motor koji zna svaki majstor da odrzava, jeftin za odrzavanje..U mom postu je pisalo da ga koristim kao drugo auto, za svakodnevnu upotrebu, za deri i peri sto bi rekli..Pretezno gradska voznja..I zato konstatacija, tipa na 140 ne ispadaju usi ali je buka je velika i izolacija slaba itd? Pa to auto nije ni namjenjeno za voznju od 140 ?? A mozda ja grijesim..To je gradsko auto i kao takvom mu treba "suditi" .Dovoljno komforan, motor koji svojim performansama zadovoljava svakodnevnu potrebu, prihvatljiva potrosnja, okretan, upravljiv, city rezim servo volana..To ja potenciram, brkamo babe i zabe..Nazalost svi bi mi voljeli da vozimo bolja, kvalitetnija auta ali nam je drzava takva nazalost..Moje misljenje je da je ovaj auto u ovom segmentu i za ovu cijenu i paket opreme medju boljima..
  7. Ja volim da kazem koliko para toliko i muzike..Sve zavisi koliko novca mozes da odvojis za automobil i sta od njega ocekujes..Prosjecan balkanac bi za male pare da vozi auto staro 10-12 godina, da malo trosi, da je jaki dizelas i da mu se pri tome nista ne kvari..Nece da moze sto bi rekli..Treba biti realan i ako posmatras neki automobil treba ga uporedjivati sa automobilima iz iste klase i onda prosuditi sta dobijas za taj i taj novac i da li postoji bolji druge marke za slicne pare..I uvijek cu za iste neke pare recimo da uzmem mladjeg benzinca do 50 hiljada predjenih recimo nego dizela sa 200 i kusur hiljada..Svako ima svoju racunicu. Ja sam automobilom zadovoljan, trosi malo, odrzavanje je jeftino, prelijep je, ima dosta prostora, vozne karakteristike su mu mu odlicne, za svakodnevnu upotrebu odlican auto..Koristim ga za grad i kao drugo auto, samo rijeci hvale..Motor sasvim zadovoljavajuci, sigurno je da ne ide kao jtd ali ne ide ni lose, price da jedva nosi samog sebe itd su za mene smijesne.Uostalom probaj auto, vidi da li ti odgovara.. I ti sam najbolje znas koliko ti je dzep dubok i sta najbolje/najmladje/najocuvanije mozes da dobijes tj kupis za svoj novac..
  8. Ima li ko iskustva sa Selenia K Pure energy 5w40 MultiAir Acea C3 full sintetika, Fiat Grande Punto 1.2 51 kw, sredina 2015-te, presao 25 hiljada, po servisnom uputstvu treba da se sipa to ulje i zaista su mi ga sipali u ovlascenom servisu na malom servisu, licno prisustvovao i gledao. Za predjenih 10 hiljada potrosio je mozda do 0.3 litre malo ostrije voznje, kazu da je to normalno, auto je novo u garanciji. Lijepo i mirno radi, nemam zamjerki, ali kao sto kazete svaki cigo svoga konja hvali, pa tako i Fiat u kooperaciji sa Selenia uljima..Zato me zanimaju iskustva da li je mozda neko ulje bolje za ovaj auto ??
  9. Pa evo uvodno receno trazio sam bas nekog benzinca "malog" kao drugo auto sa obzirom da vozim passat karavana 1.9 tdi.. Iskren da budem nisam od njega previse ocekivao da kazem, vise zbog nekih prica, predrasuda, malog 1.2 motora itd..Ali sad mogu da kazem da sam sa autom odusevljen ali naravno ima i svojih mana..Pa da krenem redom..Sto se auta tice, 1.2 motor, 8 ventila, 51kw ili ti 69 konja, euro 5 motor.5 vrata, klima, abs, ebd, asr, centralna, volan podesiv po visini i dubini, dual drive servo, el.podizaci samo naprijed, el.retrovizori sa grijacima, audio komande na volanu itd itd itd..Pozicija za upravljacem se nadje jako lagano, sjedista lijepo profilisana, udobna sa izrazenim bocnim potporama..Volan bas onakav kakav treba da bude..Visok sam 186 i zaista ima mjesta na pretek..Visoko se sjedi za volanom, veliki retrovizori, idealan za grad..Pregledan bar za mene..E sad ne bih ulazio u detaljne analize niti sam strucan da ti sad to objasnim sve do detalja..Plastika konzole sasvim ok, nije ona skroz tvrda plastika, nema za sad tragova habanja..Inace sve jako lijepo, funkcionalno..Nista ne skripi, nista ne cvrci a vozim ga po svakakvim putevima..Mjenjac poprilicno precizan, mekan ali nije za brzo saltanje..Papucica kvacila zacudjujuce i prijatno mekana, milina..U rikverc saltanje nekad nece iz prve, to im je mana fabricki, valjda nedostatak sinhrona za rikverc, nek me ispravi neko ako grijesim..Muzika sasvim ok, putni racunar daje mnostvo informacija..Uz njega idu i fabricka dnevna svjetla, klima hladi perfektno a grijanje unutra kao furuna..Zadnja klupa pristojno udobna, za ovu klasu mislim da ima najvise mjesta za putnike..Gepek solidan za ovu klasu..Gledao sam i manje..Da sumiram, sto se tice enterijera za mene je prelijep, funkcionalan..Za pohvalu..Jedini nedostatak naslona za ruku ko je navikao na njega i ne bi skodila jos po koja pregradica za razne stvarcice..E sad ukratko o motoru, voznim karakteristikama itd..Ovaj motor sam izabrao jer trosi jako malo, odrzavanje je smjesno, sa ovim novim modelom su prelezane djecije bolesti..A naslusao sam svega, da jedva nosi svoju karoseriju, da je slab itd..Ono sto me odusevilo je zvucna izolacija, bukvalno se ne cuje u leru motor...Za mene ide i povlaci sasvim pristojno..Ne ide kao passat boze moj ili druga auta vise klase koja sam vozio i posjedovao ali price da jedva nosi sebe itd su za mene smjesne..Sasvim solidno i lijepo ide..Postaje zivahan od 2500 obrtaja, bez problema krstari na 80-90 sa minimalnom bukom..Malo postaje bucniji na 120-130 i preko 3000 obrtaja..Auto nije za jurcanje i divljanje i rizicna preticanja i nisam ga za to ni kupio..A sa njim vozim i brzo i preticem kad treba i kao neko ko svakodnevno vozi dizela od 130 konja nisam ni malo razocaran sa ovim autom..Cak naprotiv prijatno iznenadjen..Brzine su kratko proracunate pa tako vozim petom na 60 km/h...Ljudi moraju da shvate da kada uzmu auto iz ove klase ne mogu da ocekuju ne znam ni ja sta..Sto se mene tice imam samo 2 zamjerke vrijedne pomena..Jako je tvrd, svaka rupa se i neravnina osjecaja ali su srecom sjedista udobna tako da meni ne smeta toliko.To je to za tu klasu..I druga mana preosjetljive kocnice..Bukvalno me prvih 5 dana lijepio za soferku dok se nisam navikao..Na putu je jako stabilan, upravljiv, nikakvih zamjerki nemam..Sto se servisa tice ovde kod nas u CG, deru tako da u ovlascenom servisu filter vazduha, ulja, polen filter, selenia c3 3 litre, metlice brisaca, komplet zamjena antifriza, svjecice, i pk kais koji sam zamjenio sve zajedno sa rukama oko 250 e mislim.. U Srbiji sve ovo 100 e jeftinije..Nikakvih kvarova nisam imao, pk kais na njihovu preporuku zamjenjen vandredno, 2 sijalice i to je to..Svaki dan ga vozim bukvalno, i na duze relacije..Moja potrosnja sa malom tezom nogom na gasu je 5.4 na otvorenom, 7.2 zimi po gradu, trenutno 6.5 prosjek na zadnjih 900 kilometara..Uspio sam na otvoreno da ga spustim jednom na 4.8 normalnije voznje..I da zavrsim, auto za svaku preporuku kome treba auto za svakodnevnu upotrebu da ga vozi i ne zali, jako zahvalan..Za duza porodicna potovanja natovaren ne bas ali boze moj, dodju ljudi u CG na more jugom..Sve je stvar ukusa..Ono sto je meni bitno je 5 zvjezdica za bezbjednost na crash testu..Uzeo sam ga sa dozom rezervisanosti ali sada sam prosto odusevljen sa ovim autom iz ove klase...Ima svojih mana naravno ali sve ukupno jako dobar auto..Ako te jos nesto zanima slobodno pitak pa koliko budem mogao ja cu ti docarati.
  10. Pozdrav svima, nov sam na forumu, moj prvi post. Citam cesto postove na forumu, ima jako zanimljivih podataka..Od nedavno sam vlasnik Fiat Grande Punta 1.2 benzinac sa 69 ks..Sredina 2015 sa 24 hiljade na satu, kupljen u salonu jos u garanciji..Pa eto, ako nekog bude zanimalo da prenesem neka svoja iskustva ovog automobila tu sam..

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...