Jump to content
FAS Euroauto Goran

Jerry Drake

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Jerry Drake

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/06/1984

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Punto II 1.2 16V Sporting '02
  1. možeš i sam, ja sam to čustio sam pre jedno god. dana, al bolje mehaničar. klapna je Ispod ecu-a na usisnoj grani. otprilike na mestu gde su u davna vremena bili karburatori moraš skinuti kompjuter, i crevo od dolaznog vazduha između filtera i klapne, kućište je zašrafljeno sa 4 šrafa, prlaziš im sa strane otvora za crevo. I moraš strogo da paziš na kablove i pogotovo motor klapne, ni slučajno nasilno pomeranje klapne. Ako je prljava videćeš naslage čađi i prljavštine.
  2. e sad pitanje, jel ti čista klapna/leptir gasa?
  3. Pukla sajla za napred-nazad. Majstor mi reče po' sata posla uvr' glave, nije to ništa 'oće to kod punta :).Probaće u dvorištu da reši da ne šlepamo do radionice, samo da nađem negde polovnu sajlu.
  4. Problem je sledeći juće ceo dan voznje po slavama, nikakav problem sa menjacem nisam primetio. Auto parkiran kasno sinoć, sa menjacem u prvoj. Jutros krećem na posao, palim auto, da sačekam da se obrtaji stabilizuju, krenem da izbacim iz brzine primetim da je menjač čudno labav, pustim kvačilo auti se ugasi. Menjač ostao u prvoj, kvačilo radi, ali ručica nema nikakav otpor, ni u rikverc ni u brzine ni u jednu. auto ide prvom i to je to. Punto 2, 1.2 16v, verzija sa 6 brzina, '02 godište. Zna li ko šta može da bude problem?
  5. Verovatno je čovek rešio problem do sada, ali evo moja iskustva, možda nekome pomogne. Kod mene je punto II 1.2 16v. Nestabini obrtaji na leru, trese, guši se, gasi se u vožni kod usporavanja, svaki semafor se ugasi, praktično čim stisnem kvačilo obrtaji naglo padaju. Pali se MIL ili ti ček endžin lampica, pali se greška sa kod klučem, tj neće da prepozna isti, isključuje mi se servo sam od sebe povremeno. ecu prijavljuje P0105 i U1602 greške, MAP senzor i imobilizator. Očistim leptir gasa i svi problemi nestanu!!! Smešno ali istinito. Tako da, pošto imamo vrhunsko gorivo, pre zaletanja davanja para zamenu skupih a ispravnih delova, prvo provera stanja leptira gasa.
  6. Zamenjeno crevo/račva, 534din. Kupio sam nove svećice, kablove i filter za vazduh, i desetak osigurača za zamenu u kutiji u motornom prostoru, nisu pocrkali ali mi se ne sviđa stanje kontakata na njima. Menjam sve za vikend, pa ću da vidim ima li kakve promene.
  7. Moja greška, utvrdio sam šta tačno zuji, nije bobina nego ECU. Zuji ko blesav
  8. Crevo je skinuto jer sam skinuo kućište filtera, nebili video odakle visi to polomljeno crevce. A za nosač, pojma nemam, auto je star 15 god. ko zna šta je sve majstorisano i budženo, deluje kao da je iz nekog razloga namerno presečen. Hvala. Moram pregledati sve redom. Bobina nekad prilično zuji, čuje se u kabini, ne znam dali je to normalno?
  9. Pali mi se MIL s' vremena na vreme, motor brljavi u leru, variraju obrtaji, generalno se čudno ponaša, dešava se da se ugasi u toku vožnje pri usporavanju. Skener je očitao grešku P0105 - greška u kolu MAP-a. E sad, hteo sam generalno da pregledam creva, filtere, leptir gasa, očistim i zamenem po potrebi, pre nego što potražim stručnu pomoć. I prvo što sam video kada sam podigao haubu je crevce koje visi, kada sam skinuo poklopac filtera video sam ovo: Automobil je: Punto II, 1,2 16V Sporting, 2003 god.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...