Jump to content
FAS Goran

top legal

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About top legal

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Grande Punto 1.4 8v

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav Gorane, Danas sam u Vašem servisu zamenio po ranijem dogovoru kardan volana na Grande-u, ali odmah se videlo u vožnji da nema promena na bolje, isto lupka napred.. Bilo mi je glupo da se vraćam danas ponovo, ali očigledno da nije do kardana, nešto drugo tu lupa.. Moramo se dogovoriti da Vi sednete na probnu vožnju, zaista više ne znam šta može da bude... od biksne letve (koja je svakako morala da se menja), preko kardana, moramo naći šta je. Zakazao sam za 9. oktobar sređivanje izduvne grane pa bi bilo dobro da se tada locira i šta je uzrok lupanja na neravninama. Pozdrav,
  2. Poštovani Gorane, Uradio sam u Vašem servisu reparaciju letve volana na Grande Puntu iz 2006 godine, kako bih pre svega otklonio dve vrste zveckanja pri prelasku preko neravnina. Jedan zvuk je nestao, verovatno od letve, ali je ostao drugi jači zvuk od ta dva, koji po Vašim ljudima iz servisa potiče od "kardana volana", što su potvrdili u test vožnji i nakon vraćanja vozila nakon reparacije (nije dakle paranoja, jasno se čuje i lupka i nervira) Kakav je to kvar na kardanu volana, da li može da se valjano trajno sanira i koliko to košta? Hvala i Pozdrav
  3. Hvala. Da, rečeno je da ima zazora u biksni.. ništa, onda ću morati čim pre da uradim reparaciju, pa se nadam da će nakon toga klaparanje na neravnom putu prestati..
  4. Poštovani Gorane, Koji su simptomi uobičajenog problema sa luftom na letvi volana kod Grande Punta? Da li je iritantno metalno lupkanje, bukvalno klepetanje, na neravnom putu verovatno posledica tog lufta letve volana ili je lupkanje posledica nekog drugog kvara? U Vašem servisu su mi prilikom pregleda auta nakon redovnih servisa uvek prijavljivali samo taj kvar letve ali da nije još kritično za zamenu. Nikakve druge simptome ne primećujem u vožnji osim tog zveketanja, a definitivno nisu uobičajene plastike. Unapred hvala na odgovoru.
  5. Može li pomoć? Meni su za moj Gradne Punto 1.4 b, 2006. od prvog dana u servisu rekli da je otišla letva koja treba da se reparira... ali su rekli da može da se vozi..kad budem hteo da zamenim.. nisu rekli kako se to manifestuje u vožni, ja ne osećam neke mane pa zato još nisam zamenio, pogotovo što kažu da ne mora. Na svakom redovnom serivus tražim da mi pogledaju ceo auto, trapove sve što treba i da prijave kvar. Ništa ne prijavljuju osim te letve. Inače mi se na svakoj VEĆOJ neravni a pogotovo na neravnom putu iz prednjeg dela auta čuje metalno lupkanje, jasno i glasno zveckanje koje užasno nervira, kao neka klepetuša. Sumnjao sam na sve žive plastike i nosače koječega i sve dotezao od servisa do servisa, pomisliće ljudi da nisam normalan.. Zanima me da li je to oštro zveckanje- lupkanje ustvari od letve volana, ikoji su zapravo simptomi te famozne letve koja se kvari kod Grande Punta? (Ako iko ima da preporuči strpljivog majstora koji zna sa Fiat vozilima, koji bi probao auto na onim delovima puta gde mi se to uvek jako čuje, neka mi preporuči na privatnu poruku ako ne sme javno, ne pitam šta košta, samo da ustanovi tačno od čega je taj zvuk!! Ovi u velikim servisima nemaju ni vremena ni strpljenja da ih vozim po pola grada, a ne mogu ni da menjam pola delova kad ne znam šta je..)
  6. e što se tiče buke , znaš kako na 5.000 obrtaja počne lepo da zuji, kad se ustali, milina, možeš laganu muziku da slušaš i ćaskaš sa saputnicima, ništa ne smeta, ništa bučnije nego dizel na 3.000 npr Ubrzavanje je druga priča, dok obrtaji rastu u tom momentu više i troši tj. sagoreva pa je i buka jača, ali kometo tada pa smeta
  7. Moj utisak je da ide bolje, direktnije, pogotovo razlika 95 i 100, i nešto manje potroši ovog skupljeg za isti pređeni put, pa tako nije ni skuplje
  8. Mislim da nije isto 77 ks sa i bez "variable valve timing" , dok bi običan benzinac sa 77 ks i fiksnim ventilima počeo da gubi snagu na većim obrtajima, ovaj VVT motor je konstantniji, ako je na dovoljnim obrtajima u 5oj brzini nikakav uspon mu nije problem i ne mora da se vraća u 4. Naši ljudi većinom prosto nisu navikli da dodaju gas na benzincima, paučina im se uhvatila iznad 3000 obrataja, atmosferski benzinac se drugačije vozi od dizela, gde dizel staje sa snagom tu benzinac tek počinje. Imam i folciku polo 1.4. tdi pa znam o čemu govorim.
  9. moje iskustvo sa grandeom, kupio sam polovni grande 1.4. 8v VVT motor, 77 ks, 2006 godište, kupljen u srbiji od prvog vlasnika sa pređenih oko 110.000 km, izvršio dijagnostiku pre kupovine kod Gorana prešao sam 10.000 km do sada, za to vreme otišao alternator, na prvom pregledu su konstatovali da je napukao, urađen veliki servis i par kozmetičkih popravki (zadnji brisač, svetlo instrument table, odblokirana kvaka haube, jedna zadnja sijalica) od vrlina... dizajn, spolja i iznutra, mislim da je stari tj prvi grande lepši od kasnijeg EVO motor je po meni pravi biser, na prvi pogled slab, ali kod grandea su uveli VVT tehnologiju na 1.4 8v motor, lepo se čuje, auto može lepo da ide ako vam nije žao potrošnje, obzirom da se budi tek iznad 3500 obrtaja kada mu je najjači obrtni moment, ja ga zbog prirode mog posla često vozim iznad 140 kmh na autoputu, na oko 5000- 5500 obrtaja, u gradu do 3500 i prosečna potrošnja je 7,5 l , sipam samo 98 ili sada 100 oktana na NISu. Ako se štedi , strpljivo vozi i šalta do 3000 obrtaja potrošnja ide i ispod 6,5 l. VVT mu omogućava relativno manju potrošnju na višim obrtajima jer mu daje više vazduha mane su... nedostatak 6. brzine, moglo bi i na taj motor mnogo pucketanja, škripanja karoserije u krivinama, oštrijim manevrima, prilikom laganog penjanja na bankinu ili parking mesto, neprijatan zvuk, pokušao sam u servisu da zategnem šarke vrata ali bez uspeha, isto se čuje tvrdo zadnje ogibljenje, ako nema neki teret u gepeku ili na zadnjoj klupi mnogo poskakuje metalna iritantna zvonjava iz prednjeg dela na neravninama (spojnice na mostovima, šine i slične neravnine na putu) a nisam uspeo da provalim o čemu se radi, prvo sam mislio da je drška za pridržavanje otvorene haube, sada mislim da je nešto oko klime ili zaštitne plastike u oba donja ćoška šoferke kada radi sa upaljenom klimom pri nižim obrtajima do 2400 -500 obrataja zakucava i cima napred nazad kada se otpusti gas, verovatno posledica nedostatka snage na nižim obrtajima pa ga pokretanje klime dodatno oslabi Ako se setim još nečega dodaću
  10. Nisam zamenio pletenicu, rekose u servisu Goran da to nije uzrok zvuka navodno..oni misle da su problem resili zamenom brezona.. Ali cu otici na pregled u auspuh servis, preporucice mi oni neki na Altini sa kojim saradjuju, ali kazu ne treba. Mada kako nisu radili probnu voznju, kada je auto pod naporom, nije ni cudo sto smatraju da ne treba..
  11. Pozdrav svima, Nov sam na ovom forumu, kupio sam skoro GP 1.4 8v 2006. u dobrom stanju, prešao pravnih 110.000 km, redovno održavan, (prethodno sam imao Punto 1.2. 8v 2004). Jedna stvar me preliminarno zanima, da li se svaki GP normalno čuje tako kao da mu je progoreo auspuh, pogotovo na nižim obrtajima do jedno 2500 obrataja? Kako se čuje vaš GP? To je rezak i pomalo brundajući zvuk koji mi se u početku dopao, a sada me nervira ako je posledica nekog kvara. Svako ko se vozio je stidljivo pitao da li je možda auspuh načet? Napominjem da u servisu Goran to nisu pomenuli prilikom pregleda, kažu da je auspuh u redu, samo da je načeta pletenica auspuha. Kasnije su mi predložili da promenim dihtung izduvne grane, da se javio mali "luft", i da se zameni polomljeni brezon koji drži dihtung (navodno čest slučaj kod GP), međutim nakon zamene, zvuk je ostao apsolutno isti? Pozdrav, hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...