Jump to content
FAS Goran

fuxgo

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About fuxgo

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Budisava
  1. Zdravo Ekipo. Danas kupio rucicu, ali od Alfe 147. znaci ista je,sve pase na mesto. Povezao kod Ecu, do kabine, kod kljuca izve +12 v ,i radi fantasticno!!! Sve zahvaljuljuci Forumu i Clanovima Foruma!!! Evo par fotki....
  2. aaaa.... izgleda zaspao na tom casu... znaci nema nikakvih signala dok se ne aktivira bio danas kod druga,i prikopcao dijagnostiku, eto par slika ----> a za vikend idem po potragu Cruise Control Rucke
  3. Zdravo Ekipo. Procitao sam celu temu,posto i mene interesuje ugradnja tempomata u moj Stilo 1.9 Multijet Rucicu jos nisam kupio,ali hteo sam pokusati dali imam sanse za ugradnju. @dragvorl - svidja mi se kako se opisao ugradnju tempomata,i posto se radi isti o Multijet motoru i isto ni kod mene nije opremljen auto sa izvodom,moram iz ECU a da izvlacim pinove. Ja sam pokusao samo pin 77 za ON/OFF da prikopcam da vidim dali se nesto desava, znaci stavio sam kabel na 77 pin i dao kontakt na to(+12v), pod kontaktom nista mi ne izbacuje na display u. jel to ne funkcionise kad auto ugasen ili kad stoji u mestu? ili da se neigram sa tim,nego uradim sav izvod i kupim rucicu i da povezem kako treba.
  4. Zdravo kolege, evo danas pregledao auto, od dizne do pumpe, oko filtera creva sve na mestu, nigde nevlazi, pomerao nema pucanja, nema vlage nigde... sto je dobro po meni, ali opet ne znam na cemu sam.... jja opet ciljam na pumpu visikog pritiska, mogu reci da nevidim da pusta okolo,ali kao da se zalepio okolo malo prljavstine, nije 100 % suv. sad razmisljam da izvadim pumpu iz rezervoara,pa pregledam tamo sta cu naci,da ocitim dovod do filtera i nazad. a koliko bara treba da gura ta pumpa? jel zna neko? pa ako tako ne resim,idem na pumpu velikog pritiska,gledam na E bay u da kupim set gumica za njega, pa da napravim remont...
  5. pogledaj pumpu niskog pritiska ( pumpu u rezervoaru ) dali ti je prljav sito ispod pumpe,nakupi se prljavstvine i nemoze da vuce gorivo. i cim padne malo dotok goriva do pumpe visokog pritiska, ugasi ti auto
  6. Nemogu da se setim, ali nisam video kod filtera. kode mene se menja ceo kuciste filtera,samo se zakace creva na njega. a imam i jos neku halucinaciju, kad ga navlacim prva druga i stignem do trece brzine kao da odjednom izgubi snagu,malkice slabije vuce pa secund dva i krene dalje,pa i tu mislim da izgubi dotok goriva iz rezervoara, ali nigde ne curi, pumpa velikog pritiska je suv, crevo od goriva oko filtera motora sve suv.
  7. Pozdrav, nov sam na forumu. Citam ovaj post i vidim da je doslo do pitanja kome kako i dokle radi pumpa u rezervoaru? Hteo bi vam ispricati moj problem kod auta. U pitanju je 2005 Stilo Multijet 120 ks , i primecen problem vec pre godinu dana, da kad mi dugo stoji auto npr. uvece ugasen i do ujutru, kad dam kontakt, skoro 8 do 10 sec radi mi pumpa u rezervoaru. I normalno upali. Ali ako dam kontakt i posle 3 sec kad mi se ugasi lampica za grejace,i zaverglam auto da upalim, znaci tesko upali treba mu skoro 4-5 sec verglanja. ali to je ako ne sacekam pumpu u rezervoaru da odradi svoje.Ali kad je auto zagrejan,pali cim okrenem kljuc,i ako ne sacekam grejace.Nema veze dali je napolju +20 ili ispod nule. Meni se cini da do ujutru vrati gorivo do rezervoar,dali ima negde nepovratni ventili koja propusta ili je u pitanju pumpa velikog pritiska? Molim pomoc,interesuje me sta vi mislite? pozz

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...