Jump to content
FAS Goran

miloradkuzz

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About miloradkuzz

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    BP

Previous Fields

  • Garage
    AA
  1. Problem sa paljenjem najvise povezujem sa promenom temerature, odnosno kada je niza temperatura problem je ucestaliji.
  2. Pozdrav svima, da ne ovaram novu temu, ovde bih izneo problem koji me muči. Posedujem auto Zastava 10 2007 god, prvi sam vlasnik, prošle godine negde u Oktobru/Novembru, poceo auto da radi na dva klipa, oteram u servis, dijagnostikuje da je neispravan motorni ECU, stavi majstor drugi polovan, zameni i svećice, kablove mislim da nije menjao. Auto posle toga lepo radio, sve dok mi se posle 2 dana desilo da nece ujutro da upali, tačnije auto upali ali se odmah i ugasi, preko dana nikakvih problema lako pali, dobro radi. Reklamiram auto majstoru, on je čistio brizgaljke, klapnu gasa, proveravao merač temeperature, kažem mu da auto premoci kod njega i da ujutro proba da upali, opet se isto dešavalo. Majstor ostane bez ideje za popravku, vratim mi auto takak kakav jeste, kako je doslo haladnije vreme ni preko dana nije hteo da pali, pa sam se uštosio da malo dodam gasa kada palim i onda nema problema. U međuvremenu sam kupio drugi ECU motora, ubeđen sam bio da je do njega problem, majstor mi ubaci taj ECU i opet se sve dešava. Auto nije prešao ni celih 70 000km. Dok nije menjan ECU, nikada mi se tako nešto nije dešavalo, auto besprekorno palio, niti je bilo kakvih kvarova. Posle dužeg teksta koje sam napisao, pitanje bi bilo, kakav je tu moguci kvar, barem da mi date neke ideje, smernce?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...