Jump to content
FAS Goran

matija1991

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. pozdrav jos jednom, dosla je ponovno zamjena ulja na red, ovaj put je stavljeno tocano 5l ulja i malo manji filter, i nakon noci kad je odstajao auto mjerenje na šipci pokazuje razinu max. E sad ja vise ne znam u cem je tu razlika, znaci zapoceo sam temu s tim da je na prosloj zamjeni ulja uliveno 6L i to je radio majstor koji je prakticki doktorirao te motore i ja sam osobno gledao tad dal je na max ili ne (jedino sto nisam obracao paznju da li je preko max jer je jako svjetlo ulje kad je novo), ali kao sto rekoh zasto da se zamaram kad majstor i sam vozi auto s tim motorom. E sad ja pitam majstora kako je moguce da je tada stalo 6L, kaze veci filter pa mozda je u glavi motora ostalo jos nesto ulja, ili talog u karteru ako ga ima je malo popio ulja i tako to, oke to mi se cinilo realno objasnjenje s obzirom da u taj motor ide po papirima 5,5L ukljucujuci filter. Ali i dalje mi nije jasno kako moze sipka pokazivati maksimum na sipanih 5L isto kao na prosloj zamjeni kada je sipano 6L. Jos jedna informacija, kolicina ispuštenog ulje iz kartera bilo je preko 5 litara sad na zadnjoj promjeni Pa nemoze razlika u velicini filtera varirati za pola litre ili litru, moze maksimalno deci dva razlike bit Mislim da je problem kada se ide na servis ili kod nekoga na zamjenu ulja jer ljudi nemaju vrmena cekati duze vrijeme da se kompletno ocijedi sve, pa se ulije ili vise ili manje ovisi o situaciji
  2. ma ne panicim ja ak on negdje propisa nego sam citao nesto kao da kada se ulije visak ulja da leteci udaraju po ulju pogotovo kod brze voznje i pretvaraju ulje u putar, ili da zbog udaranja moze doci do pucanja lezajeva, ma svasta sam procitao
  3. nekih 5000km, ali nije mi jasno kako majstor koji ima te motore u ''malom prstu'' ulije 6L, ja sam tad bio kraj njega prvo smo ulili ja mislim 5L upalili na kratko motor da se filter napuni uljem, nakon toga ulje je bilo na minimum mozda cak i nize ako se sjecam, onda smo ulili jos ostalu litru, i tada nakon par minuta je bio maksimum (valjda nije preko) Jos dva pitanja, da li je normalno da mu treba dosta dugo da kompletno ulje salije u karter, i da li je normalno kad se ulje mjeri par minuta nakon gasenja motora da je na minimum
  4. pozdrav, imam bravo hgt 1996.g. prosle godine mi je majstor koji inace i sam vozi hgt-a mijenjao ulje i sipao svih 6L ulja a po papirima ide 5.5L sa filterom. Tek ovih dana sam malo surfao po internetu i vidio da visak ulja moze biti kobno za motor. Trenutno u motoru je razina 1mm ispod max, ali uhvatila me briga zbog toga sto nakon izmjene nisam obracao paznju na to da li je preko maksimuma na sajli za mjerenje ili ne jer je iovako glupa ta sajla tesko se vidi dal je preko max ili ne. Primjetio sam da mu treba par sati da u potpunosti se slije kompletno ulje u karter zbog toga me jos vise brine da je bilo viska ulja unutra neko vrijeme nakon izmjene. Majstor je tad rekao da kolicina moze varirati ovisno kakav je filter i na karteru mi nije klasican saraf za ispustanje ulja nego drugaciji pa mozda je netko mijenjao karter kroz sve ove godine koji mozda ima malo vecu zapreminu.
  5. ma siguran sam, nekad mi pocne zujat ovako bzvz, i kad stisnem tipku za to tj uplaim recirkulaciju ili nastavi zujat malo manje ili prestane, onda malo palim gasim onda opcenito prestane zujat, mislim da je zapela negdje na sredini, nije da cesto zuji ali skuzio sam da je do toga, bas je onako zvuk kao da krene prebacit pa preskoci nesto, znaci bas kao da mu neda, pa sam mislio ako mogu nekako doci jednostavno do toga mozda je neko smece upalo ili nesto
  6. ok, da li ima negdje neki tutorial ili nesto sta sve streba skinuti da bi se doslo do njega, i mozda prikaz kako izgleda to
  7. Pozdrav, gdje se nalazi klapna za recirkulaciju zraka u kabini na hgt-u, mislim da je zastekala jer cujem da zuji i kao da pokusava prebaciti ali nemoze, cujem zvuk negdje s desne strane, pa me zaniam da li je problem doci do toga da pokusam s rukom ju pokrenuti

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...